nou ik zit dus in principe nog niet dichtbij mijn nod, als ik 28 dgn aan hou dan is mijn NOD 22 nov mijn vorige ongie was wel heel raar al na 24 dgn maar verder wel veel rood bloed 4 dgn ofzo maar gebruik dus midstream testen verder wel enorm pijnlijke borsten, zo erg dat ik er gisteravond niet van kon slapen, en af en toe misselijk maar kan ook goed zijn dat mijn lijf aan het ontpillen is ik ga gewoon door met de ovutesten totdat ze op zijn en dan wacht ik mijn oorspronkelijke NOD af
zet mij maar op rozeeeeeee ik heb vannochtend een test gedaan en die was positief!!! wel 2 dagen voor me nod maar hij sloeg wel aan!!! xxxxxxjes
Whaaaaaaaaaaaaaaaa Yasje GEFELICITEERD geniet er van Heb jij een innestelling gevoeld? welke symptomen heb je? Nog 3 dagen tot NOD staat in je banner, klopt dat.. dat je 9 dagen na je ei zit?
heeeey gerlin bedankt. ja klopt idd dat ik 9 dagen na me ei zit dus lekker vroeg positief getest hoef pas zondag ongesteld te worden!. ik had al vlak na de ei symptomen buikpijn lage rugpijn en gevoelige borsten ook heeeel humeurig hahahah nou dit verklaart alles wel dan xxx
Heel vreemd, misschien heb je wel een heel groot ei! Maar je eipijn is weg, dus je weet zeker dat je em hebt gehad? Misschien geeft de test wel gewoon je hcg aan ipv lh, zou betekenen dat je zwanger bent! Het blijft vreemd... Ben gister begonnen met smeppen, wel twee dagen later maar ik hoop dat er voldoende zwemmertjes klaarliggen als mijn ei springt! Hoe is het op de wachtbank?
Als je zo duidelijk test op 9 dpo dan is het vast een plakkertje nu een leuke banner Je maakt wel veel hcg (de meesten testen op nod 14dpo zo als jij nu) misschien 2 beebjes
dankjewelllllll ja normaal gesproken kan ik ook pas testen na me nod want bij sloegen altijd de zwangerschapstesten pas na de nod aan. maar die van kruidvat is gevoelig hoorde ik dus ik dacht nou dan koop ik die wel en ja hoor hij werkte hahaha!
ja eipijn is over, heb wel zeurende buikpijn heb gisteravond ook liggen dromen over dat ik wel eens zwanger kan zijn maar dan maak ik me weer gek dus hopelijk helpt het smeppen heb je vandaag al getest?
Die zeurende pijn heb ik ook altijd na mijn ei! Spannend voor je, maar jouw testen blijven een mysterie! Vanochtend ietsje donkerder, denk dat ie vanaond posi is, heb ook al eipijn dus wordt toch zondag denk ik... Hou je het nog vol het wachten?
heeey nee als ghet goed is was 31 oktober mijn ei ik voelde em duidelijk.het is moeilijk te zeggen aangezien dit de 1e maand is dat ik gestopt ben met de pil. ik had dinsdag ook getest maar was toen nog negatief dus als het goed is had ik de 31e wel mijn ei xxxx
oh oke, ja echt een mysterie ben benieuwd hoe die straks is hopelijk is je test vanavond positief dan moet het toch een keer raak zijn bij jullie het smeppen moet helpen tot nu toe gaat het wachten goed, maar ben zo bang dat mijn cyclus heel lang zal worden doordat mijn ei nog niet is geweest
Ongelofelijk maar mijn ovutest was net weer hardstikke positief dit was nu de 6e dag dat hij hetzelfde is, veel feller als de controlestreep snap er niks meer van
mag ik me hier ook even melden? wij gaan nog niet officieel voor een brusje voor onze dochter maar hebben het wel erg gezellig gehad 2 dagen voor mijn ei en hebben op dat moment besloten om toen geen voorbehoedsmiddel te gebruiken dus ben wel heeeeeeel erg benieuwd... ik zou heel graag weer zwanger willen zijn!!
Yes!!! Het vruchtbare slijm heeft zich weer aangekondigd. Begint altijd met wat dunner slijm en zal de komende dagen dikker worden (smakelijke details he hahaha) Maargoed, teken dat mijn ei eraan komt dus
Dit is echt bizar! Nou, of die testen sporen niet of je bent hartstikke zwanger! Wanneer had je je ei dan?