i know klop maar snel af ik ben in mijn vorige zwangerschap 40 +2 ziek geweest heb toen minimaal 1 keer per dag overgegeven, de laatste 20 weken alleen 's nachts, echt geen pretje de laatste nacht heb ik niet overgegeven en toen begon 's ochtends om 5 uur de bevalling
Pfoeeee daar moet je toch niet aan denken? ik hoop dat jouw volgende (deze??) zwangerschap rooskleuriger zal verlopen! Ik heb geen last gehad van ochtendmisselijkheid, alleen op de dag van positest maar wel de hele zwangerschap aanvallen gehad, van het 1 op het andere moment was ik hondsberoerd en kotste ik alles onder, 2 uur later voelde ik me weer prima
Hahahaha, shit, overheen gelezen, maar dan nog zou het kunnen. We blijven positief. Hier wordt de eipijn wat minder, ben door een hel gegaan de afgelopen dagen, mijn testen knallen nog, verwacht dat ze morgen mega zullen zijn. Weet je of je ei ook kan springen als de test posi is of alleen als de nega is? Maar weer smeppen vanavond, als ik de puf ervoor heb, ga vanaf morgen op het wachtbankje, zwaar, Pff...
@ MNM:Ik heb ergens gelezen dat je als je zwanger bent ook positieve ovulatietesten krijgt (ik heb er gisteren voor de lol ook een gedaan, was positief, terwijl hij voor en na mijn ei echt maagdelijk wit was)...maar ja, zo'n reuze-ei kan natuurlijk ook aardig in de weg gaan zitten bij mij dacht ik dat het vandaag wat beter ging, dus ik zei tegen mijn mannetje, zie je wel? het was gewoon een buikgriepje. 5 minuten later moest ik naar de wc rennen. dus hij lachen, jaja, buikgriepje. ik weet dat je 4 dagen voor NOD nog negatief kan testen, maar ik ga het toch proberen als het zo blijft. het is toch wat he, zo'n buikgriepvirus?
Ik duim ook voor ons allemaal... en voor mezelf dat dit wel de eerste en laatste beroerde nacht en dag zijn geweest
Dit is per persoon verschillend, maar mijn zus had inderdaad met de babyboom ovulatietesten dat ze na haar eisprong steeds donkerder werden (positief) en bleek zwanger! De maanden ervoor was dit niet zo. Het kan dus zeker. Ik hoop het voor je!
Volgens mijn banner is vandaag mijn meest vruchtbare dag, maar ik heb blijkbaar een langere cyclus, want het vruchtbare slijm is nog niet zo extreem als dat ik dat normaal heb als ik een positieve ovulatietest heb en ik heb ook nog geen positieve ovulatietest gehad. Maargoed, het zit eraan te komen, dus we zullen wel zien! Hou jullie op de hoogte
ja dat had ik ook vaak hoor maarja iedere nacht breekt snel op, waardoor ik overdag dutjes moest doen en goed moest eten om bij te komen dat gun je niemand maar als ik dat ervoor over moet hebben om zo'n geweldig mooi wondertje te krijgen dan zou ik het zo weer doen
volgens mij moet hij nog springen als hij positief is dus als dat zo is moet hij zelfs nog hier springen maar wij hebben het klussen opgegeven, voel me echt niet lekker ja het wachtbankje is erg zwaar succes
hahaha jij bent zeker weten zwanger gaaf zeg hier dus nog geen negatieve ovutest gehad dus dat ligt wat anders