NOD 16 - 30 November 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door luca2504, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Meiden die een negatieve test hebben... ik hoop dat jullie over 2 dagen alsnog positief testen :):)

Zoals ik al dacht ;) vandaag is de ongi begonnen (gisteren al licht bruinverlies) ach ja.. gewoon
    verder en hopen dat het dit jaar nog raak mag zijn :D

Succes dames, hopelijk voor jullie allemaal een positieve test ;)

2. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige week een hele nacht misselijk geweest/overgegeven, van de week ook dagen supermisselijk geweest, steekjes in bm, ben ontzettend moe (lag gisteravond om 8 uur op de bank slapen :$)
    en heb het idee dat mijn tepels gevoeliger worden. (had ik bij vorige zwangerschap ook)

3. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Zou misschien juist een goed teken kunnen zijn?;) Ik hoop het voor je!!!

Ik lees dat er nog veel dames in onzekerheid zitten...Nog effe geduld hebben dus, ook al is het zooooo moeilijk om te wachten;)

4. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Jammer gerlin! Heel veel succes in de volgende ronde!

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Klinkt inderdaad heel zwanger, nu snap ik waarom je voor nod heb getest. Hou je het nog vol een paar dagen?

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Hoi Senn, misschien dat dan juist raak is. Gister had ik kramp, ik hoop op een innesteling en ik heb last van mijn borsten maar dit heb ik altijd na mijn ei. Hoest met jou?

7. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL

haha ja ik moet wel aangezien er vanmorgen niks te zien was op de test.. nu dinsdag weer denk ik.

8. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Spannend! Ik moet nog een week.:(

9. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat die week voor jou net zo snel gaat als dat hij voor mij is gegaan... is me alles meegevallen.

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Meestal valt het niet mee, maar moet zeggen dat voor het eerst in de afgelopen maanden ik er niet zo mee bezig ben. Ik denk dat ik het een beetje begin te accepteren dat het dit keer wat langer gaat duren.:(

11. warm hart

warm hart Lid

18 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 3 dagen overtijd, als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud.

12. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Oh, als ik goed kijk zie ik het nu. Waarom hou je 28 dagen aan, is dit een gemiddelde?

13. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik duim nog steeds voor roze voor jouw deze maand.

Blegh hier weer misselijk :(

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Mag ik ook meedoen? Morgen is mijn nod!! Heb wel al 2 testen gedaan, maar beide negatief! Ik dacht eerder te kunnen testen omdat ik al de hele week misselijk ben en zere borsten heb, maar blijkbaar niet dus. Sinds gister had ik ook ineens blauwe aders in mijn hals, borsten en tepelhof. En verder sinds vandaag zeurende pijn onderin mijn buik. Dus ik wil donderdag weer gaan testen, ben dan 3 dagen overtijd.

15. warm hart

warm hart Lid

18 nov 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hiervoor 2 maanden de pil geslikt, om mijn cyclus weer op gang te krijgen. Dit ivm PCOS.
    Daarom dat ik nu ook 28 dagen heb aangehouden.
    Ik wacht nog eventjes af en dan deze week nog maar een testen.

16. PrincessD

PrincessD Actief lid

8 nov 2010
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!
    had je deze kwaaltjes ook bij je andere 3 kids?
    (ik neem aan dat je 3 kids hebt aan je naam te zien)

17. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Bij mijn oudste had ik alleen zere borsten, een week voor mijn nod. Pas toen ik overtijd was, kreeg ik zeurende pijn. en na 4 dagen testen positief dus

Bij mijn tweede kreeg ik pas na 1 dag over tijd klachten, zoals heel erg misselijk, zomaar op de 1 of andere dag. (wat ik overigens niet bij de oudste en jongste was) en ook erge pijn in mijn onderbuik. Heb toen direct een test gedaan en positief.

Bij de jongste merkte ik het aan dat de seks anders was als normaal, alsof het van binnen verdoofd aanvoelde :(. Verder zere borsten en ook zeurende pijn onderin mijn buik. Bij de jongste heb ik geen test gedaan, had zoiets van ik weet het zeker.

Maar nu...ik heb alle verschijnselen, maar omdat ik er zo mee bezig ben ga ik aan mezelf twijfelen, je lichaam kan je ook voor de gek houden he. Maar aan de andere kant, die blauwe aders dan?? En wederom voelt de seks anders aan. Omdat ik zo'n duidelijke verschijnselen heb, dacht ik dat ik wel eerder kom testen, maar beide testen waren negatief :(

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Dank je.
    Haha, je bent gewoon zwanger meid!:)

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ik lees dat vaak van die blauwe aders aan het begin van een zwangerschap. Donderdag? Das lang volhouden, hoop dat je genoeg afleiding hebt deze week! Welkom trouwens...

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Hmm, ik kan niet meer wachten haha.
    Wil nu wel een keer weten waar ik aan toe ben...
    Ergens denk ik, ook te voelen aan de pijntjes in mijn onderbuik, dat ik wel ongi ga worden, maar toch ook weer niet.
    Ik snap wel dat het misschien nog wel veel langer kan duren voor ik ongi wordt, gezien ik 8 jaar aan de pil ben geweest, maar toch vind ik het vervelend dat ik het nog niet ben haha :p
    Hoezo ongeduldig...
    Denk dat ik morgen ff kruidvat induik voor een testje, want dit is ook niet wat haha.

Alle meiden die ook nog zitten te wachten; succes!!!

Deel Deze Pagina