NOD 16 - 30 November 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door luca2504, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Haha, Nicky je bent echt een schat, jij probeert ook overal het positieve van in te zien he:D Achja, wie weet heb je nog gelijk ook8) Ik ga je anders wel missen bij het NOD december/januari forum! Als ik ongesteld word, kom je toch wel nog af en toe gezellig bij ons kletsen he?:D

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    GEFELICITEERD
    wat een geweldig nieuws
    Zijn we lekker samen zwanger!
    Het is je zo gegund meis, geniet ervan!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaa ook GEFELICITEERD
    een streep is een streep

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    GGGGRRRRRRRRR!!

Ja hoor, dat heb ik weer! Vandaag opeens een bloeding, dus ik dacht: ongi!! Wel raar, zo lang na NOD, dus even checken... wat blijkt: berekening verkeerd! Na de pil maar één cyclus van 38 dagen gehad, dus nu uitgaande van die lange cyclus heb ik mijn ei pas de 18e gehad.
    Ik kom er dus achter dat mijn NOD niet afgelopen maandag was, maar die is pas komende woensdag!!! Jammer dat je in je banner niet aan kunt geven dat je cyclus zoals bij mij, 38 dagen is...

Maar goed, weer wachten dus! Die bloeding van vandaag (+buikpijn, rugpijn, misselijk), wat kan dat dan zijn????

Blond meisje doet haar naam eer aan...haha!

Fijn weekend allemaal!

groetjes, Blonde Pinda83

5. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat moet je anders dan positief zijn?;)
    Lief van je, we hebben inderdaad heerlijk gekletst op dit forum. Stuur me ander een pb-tje om me uit te nodigen als ik aan zwangerschapsdementie mocht gaan lijden. Ik hou je nog wel in dit topic in de gaten hoor, ben benieuwd hoe het met de rest gaat.

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Bizar he? Ben nog steeds aan het shaken.
    Inderdaad samen. Ik ben al over naar de augustus 2011 mama's, jij ook of zit jij in juli?

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Nou meiden,

ik heb vanochtend wel getest, maar helaas weer niks... Ik dacht oké ik moet het maar vergeten... Laat het maar los, dit wordt hem niet. Maar vervolgens was ik weer de hele ochtend en later op de middag hartstikke misselijk, ergste tot nu toe! Moest echt moeite doen om overgeven te voorkomen! Ook nu ben ik weer misselijk, het gaat maar niet over.

Ik begrijp het niet... is het gewoon te vroeg om een positieve test te kunnen krijgen?? Of is het eitje bevrucht maar zet de zwangerschap niet door? Vreselijk om vanalles te voelen wat op een zwangerschap lijkt... Ik heb dit al eerder meegmaakt, en toen had ik wel een lichte streep een paar dagen voor mijn NOD, toen werd ik desondanks ongesteld. Nu heb ik echt het gevoel gehad, dat het raak is, en het gekke is dat ik dat nog steeds heb, tegen beter weten in misschien.... Nou ik ga niet meer testen tot het maandag is...

Ander vraagje: ik heb vorige week roze afscheiding gehad, gevolgd door een beetje witte, daarna bijna een week niks, en nu vandaag weer wit ineens. Is dit een goed of slecht teken?

Vreselijk, dit is net koffiedik kijken, argh!

8. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ja dat spookt ook wel mee in mijn achterhoofd, maar toen ik eerder met de pil gestopt ben geweest kwam mijn cyclus wel meteen netjes op gang... Dus stiekem hoopte ik dat dat nu ook zou gebeuren.
    Maar we zien 't wel...

9. Puk86

Puk86 Lid

14 nov 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow! Wat zijn er veel zwanger!

Gefeliciteerd zeg!

Ik ben nog niet ongi... Heb donderdag een test gedaan die duidelijk negatief was.. Maar was eigenlijk te vroeg. Heb de hoop wat opgegeven.. Voel me verder ok, wel moe na een druk weekend en een drukke week. Verder soms ontzettende buikkrampen... Heb ik anders nooit, heb nooit last als ik ongi moet worden.. We zullen zien.. NOD vandaag

Doei

10. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Oh, dat is wel vreemd dan inderdaad. Komt allemaal goed meid! Of je cyclus komt deze keer iets later op gang, of je bent zwanger. Hoe dan ook, het komt goed!:D

11. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @guapetona: roze kan je innesteling zijn, ik had deze week ook niets en zie banner! Maar wit duidt op ongi vaak!
    @de zwangeren: allemaal gefeliciteerd!
    @die nog in spanning zitten: veel succes met wachten en ik wil jullie allemaal bij de augustus mama's zien!

12. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #1112 Guapetona, 28 nov 2010
    Laatst bewerkt: 28 nov 2010
    Hi Nicky,

over beiden had je gelijk denk ik, het eerste was innesteling, het tweede een voorteken van de menstruatie. vrijdagavond laat zag ik dat het mis ging. Helaas... so close, maar net niet.

Volgende ronde hopelijk meer geluk...

Veel succes en gezondheid toegewenst met jou zwangerschap en die van alle anderen die positief hebben getest!!!

Ik ga door naar het topic NOD 16-30 december. Hopend & biddend dat ik toch nog 2011 zwanger kan beginnen!!!

Senn, Puk 86, en alle dames die nog moeten testen: heel veel succes ik hoop voor jullie op een positief resultaat!

13. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Wat vervelend voor je, ik haat het dat ik gelijk heb...:(
    Ik hoop dat je snel van de nod-lijst naar de september 2011 mama's kan en zal voor je duimen!

14. lovely1983

18 okt 2010
    32
    0
    6
    mmm, ik had gisteren mijn ongesteldheid verwacht, maar tot op heden nog niks.
    Ik kan me bijna niet voorstellen dat het deze maand raak zou kunnen zijn, want in mijn meest vruchtbare periode lag mijn mannetje met de bof, gevolgd door de griep op bed. ( echt een dikke week rond die periode ).
    Maar nu dus wel over tijd en stiekem begin ik nu natuurlijk ook te hopen op iets moois!!
    Ik heb trouwens geen enkel symptoom dat zou kunnen wijzen op een zwangerschap, dus er zal een deze dagen toch wel iets door breken denk ik.
    Morgen toch ook maar een testje doen en wie weet!!!!

15. Puk86

Puk86 Lid

14 nov 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai!

Ik ben nog steeds niet ongi... Zou het dan toch?? Durf er eigenlijk niet op te hopen, maar wie weet! Heb geen testen meer in huis, dus er zit niks anders op dan afwachten..

zijn er naast mij en lovely nog meer mensen die nog moeten testen??

16. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Feli voor de positivo's,
    Balen voor de nega's
    En veel geduld voor de rest ;)

Hier ook een nega test vrijdag. Maar dat was op dag 27. Nu dag 29 en nog niks. Morgen zou er echt iets moeten beginnen. En anders dinsdag weer een test. Veel langer dan 31 dagen duurt mijn cylcus niet.

Ik voel wel wat in mijn buik. Maar anders dan bij nr1. Alleen heb ik door een buikoperatie toch al veel gekke gevoelen in mijn darmen. Dus weet het eigenlijk echt niet.. Maar mijn borsten staan nog steeds op knappen.. Dat is toch wel anders dan anders..

Succes dus voor de andere testers!!

17. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Ohhhh dames ik zit hier helemaal te shaken!!! Heb zojuist met de babyboom dipsticks een zwangerschapstest en een ovulatietest gedaan. De ovulatietest is hartstikke negatief, maar de zwangerschapstest geeft licht positief aan, zie echt heel duidelijk een 2e streepje!!! Is het dan echt zo? Kan het echt niet geloven!!!!!! Heb al eerder met deze dipstick getest (in de vorige maanden) en toen was hij echt negatief, spierwit zelfs! Oooohhh, ik durf het echt niet te hopen, straks effe naar de winkel nog wat extra zwangerschapstestjes halen en dan morgenvroeg weer testen!
    Ik heb trouwens met ochtendurine getest, want ik had nog niet eerder geplast vanochtend.

Maar hoe kan het dan dat de ovutest helemaal negatief is? Die wordt toch ook altijd positief bij zwangerschap?? Ik wordt echt helemaal gek, zie mijn man vanavond pas na 23:00 uur, omdat hij tot 16:30 uur werkt en ik van 16:00 tot 23:00 uur!!!

18. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0
    16
    Dames, goed nieuws!! Ik ben:

Zwanger!!!

Kan het nog steeds niet geloven. Ben naar de winkel gegaan, allerlei testen gehaald. Predictor vroege test: positief. Kruidvat: positief (dikke plus) en zelf de digitale test van Clear Blue geeft: ZWANGER aan!!! Ben zooooo gelukkig:D (En dat 2 dagen voor NOD)

Net naar mijn man's werk gereden en hem naar buiten laten komen. Ik heb hem een fopspeen gegeven met daarop: 'Papa is the best'. Hij was ook echt zooooo ontzettend blij!! Ik moet zometeen tot vanavond 23:00 uur werken, dus vandaar dat ik niet kon wachten om het hem te vertellen! Ik kan het nog maar nauwelijks bevatten, vooral omdat ik juist dacht dat ik ongesteld moest worden.
    Wauw, mooiere feestdagen kunnen we ons niet wensen toch?!:D

Degene die nog moeten testen: Veel succes!!! Degene die ongesteld zijn geworden: Veel succes in de volgende ronde dames, komt allemaal goed!

19. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Foto Senn!!!!

20. Senn

Senn Bekend lid

22 okt 2010
    713
    0