nee, kan helaas geen foto maken want ik heb geen camera mijn vriend komt vanavond terug uit Marrakesh en hij heeft de camera bij zich. het leek me zo leuk om hem te verrassen, maar met zo'n onduidelijk lijntje durf ik het niet aan. we verwachten het eigenlijk ook niet deze maand omdat we rond mijn vruchtbare dagen niks gedaan hebben, hij had toen namelijk de bof en aansluitend de griep. weet ook niet of deze onduidelijke lijntjes op de foto te krijgen zijn hoor.
Kan je geen foto maken met je telefoon en deze uploaden? Maar je krijgt toch niet zomaar een streepje? Dat betekent dat je toch hcg hebt, of zie ik dat verkeerd?
Spannend zeg.. Maar geen kwaaltjes zegt niet alles.. Mijn kwaaltjes bij nr 1 was een sterkere geur en een klein druk gevoel in mijn onderbuik. Niet de klassiekers.. Maar nu wel gevoelige borsten.. Ik zou zeggen, over een paar dagen maar testen? Het HCG-level gaat snel omhoog in het begin. Dus als je zwanger bent, zou de test morgen al duidelijker moeten zijn
Heb vandaag een test gehaald en meteen getest! Eerst onduidelijk streepje, maar werd steeds duidelijker. Was helemaal hyper!!! Weet niet hoe ik een banner moet maken. Kan iemand van jullie dit mij vertellen??
Oh Puk, sorry, ik dacht dat je berichtje van net sloeg op lovely. Sorry, meid, van harte gefeliciteerd! Zie hier boven aan de pagina in het roze banners staan. Je vult daar jouw gegevens in, het wijst zich eigenlijk vanzelf. Hoe voel je je?
Bovenaan de site kun je kiezen uit verschillende banners. Daar staan codes bij, die moet je kopiëren. Bij gebruikersinstellingen kun je je handtekening wijzigen. De code moet je plakken bij uploaden blabla en je wijzigingen opslaan. Als het goed is doet ie het dan. En natuurlijk gefeliciteerd ! FOTOOOOOO.
Hihi...kan gebeuren! Ja, klopt. Ik denk dat ik 7 dec ongeveer aan moet houden, maar weet het niet. Heb 13 nov een posi ovutest getest. Wederom op 16 nov en op 23 en 24 nov een echte knaltest, dus .... Ahhhh, een emotionele avond dus! Wat houdt een combinatietest precies in? Ga je wel een vlokkentest of vwp laten uitvoeren?
Even afwachten voor jou dus nog. Spannend, zo rond pakjesavond... Een aantal weken voor de combinatietest moet je bloed prikken en de uitslag krijg je tijdens de nekplooimeting, een gemiddelde van die twee geeft de uitslag. Begin dit jaar had ik kans op 1 op 8 op een kindje met down, normaal is dit 1 op 200 ofzo. Ik ga in ieder geval de combinatie doen, dit is niet schadelijk voor de baby, ik ben er nog niet over uit of we de vl en vwp gaan doen, ben zo bang dat het mis kan gaan, je hebt dan verhoogde kans op een miskraam, maar aan de andere kant wil ik weer 100 procent zeker zijn dat de baby gezond is dit keer.
Puk gefeliciteerd! Hier is zojuist, op mijn werk, mijn eerste natuurlijke ongi doorgebroken na de onttrekkingsbloeding van de pil. Ergens wel naar dat ik dus niet zwanger ben, maar toch ook superblij dat alles nog werkt na 8 jaar pil!
Blijft dus ook spannend! Ja, dat is lastig hè?! Je wilt zeker weten dat alles goed is, maar om daar een risico voor te moeten gaan lopen. Ik haat dat soort situaties. Je weet gewoon niet waar je goed aan doet.
Puk, gefeliciteerd!! Hier de rode dagen.. Dus op naar de volgende NOD.. Dag 32 pas. Dus weer een late voor in de boeken
nou, dan hier een foto van mijn laatste test, nog steeds niet echt duidelijk, maar wel duidelijker, ik wil zo graag mijn mannetje gaan verrassen ( met een vroeg sinterklaas cadeau ) maar durf nog niet te juichen. Bekijk bijlage 112003 nou, ben benieuwd wat jullie vinden.
ZWANGER!!!!!! Mijn eerste test donderdag zag er ook uit, tegen zondag heb je net als ik twee vette roze strepen! Van harte! Zie ik je bij de augustus mama's?