goedemorgen dames ik heb mega rugpijn en hoofdpijn, snap er niks van! ovu test nog steeds nega... toch raar terwijl ff allang ei heeft gezien, maar ovu test bleef toen ook nega... we zullen het moeten afwachten...
Nod lijst: 15/16 nov; Luca2504 - 2e ronde - 1e kindje 16 nov; Sasa - 1e ronde - 2e kindje 16 nov; Tweety25 - 3e ronde- 1e kindje 16 nov; Chantalk - 4e ronde- 3e kindje 19 nov; Blondi - 3e ronde - 1e kindje 21 nov; Alice1974 - 2e ronde - 1e kindje 22 nov; MNM - 2e ronde - 2e kindje 20/24 nov; Naomi1971 - 2e ronde - 1e kindje 25 nov; Catharina1985- 4e ronde - 1e kindje 28 nov; Wolfje22-7e ronde-2e kindje 28 nov; Senn- ronde 3- 1e kindje ?? nov : September08 ronde ? - ? kindje ?? nov : Fleurtjes ronde 5 1ste kindje Hey meiden, Mag ik hier aansluiten? Zie al wat bekende van nod 15-31 okt voorbij komen. @September08, ik heb je er ook even bijgezet hoor. Ook ik heb geen idee wanneer mijn nod zal zijn. Zat op het forum 15-31 okt, verhuisde toen naar julimama's 2011. Helaas is dat mis gegaan en hoop nu hier weer aansluiting te vinden. Wil het niet een maandje aankijken dus heb een berg zwangerschaps- en ovutesten gekocht. Zodra de zwangerschapstest nega blijkt te zijn ga ik met ovu testen in de weer. Heb gelezen dat veel vrouwen vlak na hun mk weer zwanger raakte. Dus wie weet
Catharina; ja idd test ook door! fleurtjes; wat verdrietig meid dat je net een mk achter de rug hebt! Hopelijk wordt je snel zwanger en krijg je een plakbeebsucces!
hoera ik heb mijn ei vandaag!!! Net een ovutest gedaan (heel veel voor opgeofferd want heb keelpijn en niet gedronken haha), en hij was superknalpositief! Gister ovupijn gehad en vanochtend nog een beetje, nu is het (bijna) helemaal over, dus k ga ervanuit dat ik hem vandaag nog heb. Heerlijk heb een korte cyclus, want mijn lf was vorige ronde maar 12 dagen. Nu even 13 dagen aangehouden voor de zekerheid, maar een cyckus van 26/27 dagen is wel heel luxe!
Nod lijst: 15/16 nov; Luca2504 - 2e ronde - 1e kindje 16 nov; Sasa - 1e ronde - 2e kindje 16 nov; Tweety25 - 3e ronde- 1e kindje 16 nov; Chantalk - 4e ronde- 3e kindje 19 nov; Blondi - 3e ronde - 1e kindje 21 nov; Alice1974 - 2e ronde - 1e kindje 22 nov; MNM - 2e ronde - 2e kindje 20/24 nov; Naomi1971 - 2e ronde - 1e kindje 25 nov; Catharina1985- 4e ronde - 1e kindje 28 nov; Wolfje22-7e ronde-2e kindje 29 nov; Senn- ronde 3- 1e kindje ?? nov : September08 ronde ? - ? kindje ?? nov : Fleurtjes ronde 5 1ste kindje Hoi dames, ik heb mijn NOD even aangepast naar een dagje later, omdat ik eerst bruinverlies heb gehad en vandaag pas echt ongesteld ben geworden. @Fleurtjes, wat jammer meid dat het toch een miskraam is geworden! Veel succes met opnieuw zwanger worden, hopelijk is het snel raak en blijft het dan wel goed gaan!
he meis wat enorm klote dat je hier terug moet komen het was je zo gegund dat klopt veel meiden zijn extra vruchtbaar na hun mk, hopelijk bij jou ook en hopelijk heb je snel een negatieve test
jaaaaaaaaaaaaaaa wat goed zeg gevonden en ook nog een mooie cyclus hopelijk heb je over 13 dagen een mooie test in je handen
Fleurtjes, ik had jouw verhaal al ergens anders gelezen. Sterkte en heel veel succes deze ronde meid! Ik zou jullie graag wat willen vragen, heb gister en vandaag een ovu test gedaan voor de zekerheid want vorige ronde was mijn ei ook te vroeg. Gister erg licht streepje, moeilijk te zien. Maar vandaag is hij best donker, heb hem vergeleken met vorige maand, en hij is hetzelfde als de test die ik toen 2 dagen voor de posi test had. (mocht je willen kijken, ze staan in m'n album) Nou kan het natuurlijk wel iets langer duren, maar wat als m'n ei er nou over 3 dagen al is..? Dan heb ik wel een erg korte cyclus.. kan dat kwaad?
Ik heb geen idee Blondi. Ben nog nooit met ovutesten in de weer geweest. Waarom vraag je het niet in het "vage (en duidelijke) ouv- ten zwangerschapstesten" topic. Daar hebben ze mss wel een antwoord.
Nod lijst: 15/16 nov; Luca2504 - 2e ronde - 1e kindje 16 nov; Sasa - 1e ronde - 2e kindje 16 nov; Tweety25 - 3e ronde- 1e kindje 16 nov; Chantalk - 4e ronde- 3e kindje 19 nov; Blondi - 3e ronde - 1e kindje 21 nov; Alice1974 - 2e ronde - 1e kindje 22 nov; MNM - 2e ronde - 2e kindje 20/24 nov; Naomi1971 - 2e ronde - 1e kindje 25 nov; Catharina1985- 4e ronde - 1e kindje 28 nov; Wolfje22-7e ronde-2e kindje 28 nov; Senn- ronde 3- 1e kindje ?? nov : September08 ronde zoveel - 2e kindje ?? nov : Fleurtjes ronde 5 1ste kindje Nod is onbekend, nog geen ei gespot en geen goede cyclus. Bezig vanaf januari...