Nod lijst: 15/16 nov; Luca2504 - 2e ronde - 1e kindje 15/19 nov; Citta- 6e ronde- 2e kindje 16 nov; Sasa - 1e ronde - 2e kindje 16 nov; Tweety25 - 3e ronde- 1e kindje 16 nov; Chantalk - 4e ronde- 3e kindje 19 nov; Blondi - 3e ronde - 1e kindje 21 nov; Alice1974 - 2e ronde - 1e kindje 22 nov; MNM - 2e ronde - 2e kindje 20/24 nov; Naomi1971 - 2e ronde - 1e kindje 25 nov; Catharina1985- 4e ronde - 1e kindje 28 nov; Wolfje22-7e ronde-2e kindje 29 nov; Senn- ronde 3- 1e kindje ?? nov : September08 ronde ? - ? kindje ?? nov : Fleurtjes ronde 5 1ste kindje heb citta toegevoegd
ja we gaan nu ook om de dag klussen maar met de eisprongdagen zit ik te twijfelen om dan 2x te doen op die dag smorgens en savonds ???? maandag heb ik mijn ei vrijdag heb ik mijn ei weet niet of het goed is voor de zaad??? wat op de dag van de eisprong is het toch belangrijkster om te gaan klussen ??? liefs Citta
Nod lijst: 15/16 nov; Luca2504 - 2e ronde - 1e kindje 15/19 nov; Citta- 6e ronde- 2e kindje 16 nov; Sasa - 1e ronde - 2e kindje 16 nov; Tweety25 - 3e ronde- 1e kindje 16 nov; Chantalk - 4e ronde- 3e kindje 19 nov; Blondi - 3e ronde - 1e kindje 21 nov; Alice1974 - 2e ronde - 1e kindje 22 nov; MNM - 2e ronde - 2e kindje 20/24 nov; Naomi1971 - 2e ronde - 1e kindje 25 nov; Catharina1985- 4e ronde - 1e kindje 28 nov; Wolfje22-7e ronde-2e kindje 29 nov; Senn- ronde 3- 1e kindje ?? nov : September08 ronde 3 (jaar bezig) - 2e kindje ?? nov : Fleurtjes ronde 5 1ste kindje Was niet de laatste, dus even opnieuw...
hoi leuk joh Wolfje22 mijn ouders zijn 5 dec 35 jaar jaar getrouwd . wij gaan met familie 4 dec uiteten bij de palm in zwijndrecht. Bowlingen en eten en live muziek erbij . hebben mijn ouders zelf geregelt. maar ik en mijn broer willen voor hun een lang weekend boeken. maar dan gaan wij met hun mee met de en kleinkinderen erbij. mijn ouders vinden samen nix. hun zijn echt familie mensen . maar dat zal volgend jaar wel worden dan gaan we rond april/mei want dan is het wat beter weer ook. maar wel leuk voor je en voor je ouders lief Citta
spannend citta hoe lang heb je er bij de eerste over gedaan? ik hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie
hier ongie af yoehoe mijn meisje is helaas wel flink ziek gisteravond zijn we nog naar de huisartsenpost geweest ze heeft nu ab dus hopelijk slaat het snel aan
ooh bah, vind ik altijd zo eng als je kindje niet lekker is.. Hier gelukkig nog niet echt ziek geweest. 1 x 2 dagen koorts, maar vrolijk... Wat heeft ze? Ongi af, super, kun je weer lekker aan de klus voor een mormel... Hier slingers opgehangen, hele weekend feest! Meneertje wordt 1!!!
nou ik snap er niks van... vanmiddag kramp in buik en ineens bloed in me onderbroek en ook verlies ik wat met plassen! Nu wordt het minder en is het rood slijm, bah had ik de vorige ronde ook al! Alleen later in de cyclus... wat dit nu dus weer is geen idee, ovu test is nega... MNM beterschap met je meissie!!! September; fijne verjaardag!!
aaaaah 1jaar dat vond ik zo'n speciale verjaardag helemaal leuk! Wanneer is hij jarig? Ze heeft keelontsteking met een luchtweginfectie. Elke keer als ze iets eet dan komt het er met slijm uit, echt heel zielig. Ons meisje heeft het afgelopen jaar veel keelontsteking gehad en later bleek ze de ziekte van pfeiffer te hebben. Vandaar dat ze nu ook gelijk ab heeft gekregen.
dat meen je wat raar zeg eigenlijk geen idee wat het kan zijn kun je niet voor de zekerheid de ha bellen of hier op het forum even navragen?
Tussentijdse bloeding? heb ik ook eens gehad... alleen dan steeds met afvegen een week lang?! Anders mis ff lang huisarts anders? Misschien kan er eens goed gekeken worden?!