Ik ben nu momenteel 8 dpo en ik kon me echt niet bedwingen voor al eens te testen. (Ik weet het, eigenlijk helemaal niet goed zo vroeg). Ik vroeg me af of jullie iets zien?
Ik zie een witte streep. Daar hoort de kleur te komen bij een positieve test. Hoe weet je trouwens dat je 8 dpo bent?
ohhh!! Pff is ook zo lastig he! Ik zie nu nog niks… maar wat niet is, kan nog komen! Misschien overmorgen een mooi streepje ps. Ik ga denk woensdag testen
Vanmorgen weer een witte test, nu al 3 dagen op rij. Heb het voor deze maand al een beetje opgegeven. Vrijdag is de NOD, misschien zaterdag
Vrijdag is ook mijn NOD. Gisteren getest op 7 dpo en natuurlijk negatief, maar ik heb deze ronde echt geen zin meer om te testen.. ik wil niet weer teleurgesteld worden. Ik heb ook besloten om volgende maand geen gebruik te maken van ovulatietesten. Ik weet toch wel wanneer m'n ovulatie ongeveer is. Even dat obsessieve er af proberen te halen..
Ahhh shit meiden! Ik durf toch ook niet te testen. Ik voel al een paar dagen niks wat wegheeft van een eventuele zwangerschap. Behalve zere borsten en hogere rusthartslag. Misschien eind deze week eens testen. Halverwege volgende week NOD (denk ik)
Hier nu al over nod heen maar nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger. Geen ovulatietesten gebruikt dus of eisprong was later of het wil gewoon niet doorzetten.
Heeft dat met een eventuele zwangerschap te maken? Ik heb de afgelopen dagen ook een hogere hartslag in rust, maar ik heb schildklierproblemen dus ik weet het daar aan. Kan bij mij natuurlijk nog steeds de oorzaak zijn
Hmm dat is vervelend. Heb je een regelmatige cyclus? Hopelijk had je een latere eisprong en ben je toch zwanger. En anders dat je menstruatie maar snel mag komen, zodat je weer door kunt..
Nou ik had afgelopen 2 maanden wel regelmatig ja en ik heb 16 dagen geleden ook heel duidelijk de groei van het eitje gevoeld voordat ie sprong... En had ook echt rekbaar slijm 2 weken geleden.. Vanmiddag toch nogmaals getest, maar nee echt niet zwanger.
Ik heb deze maand ook geen ovulatie testen gebruik, mijn cyclus is heel regelmatig. Echt voor mijzelf mentaal zo’n verschil, ben niet zo obsessief ermee bezig!
Ja wist het eerst ook niet zeker maar het lijkt erop dat het inderdaad “een” zwangerschap symptoom kan zijn! Houdt het spannend Wanneer wil je weer gaan testen?
November; 16 (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - ronde 4 na MK 8+5 dagen juni 2024. 17 (0) 18 (0) 19 (1) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 20 (3) Noof - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 48 Mchll1993- 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 (ivf terugplaatsing) 21 (2) Pepper92 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 2 Meeuwtje- 32 - 3e kindje - ronde 1 22 (1) Sookie90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 23 (1) Arax - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 24 (0) 25 (1) Flower30 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 10 TheStitcher- 36 jaar - 1ste kindje - ronde 3 26 (3) Allesisliefde - 32 jaar - 4e kindje - ronde 1 Carpe226- 35 jaar- 5e kindje- ronde 1 EllenLola - 36 jaar- 2e kindje - ronde 3 27 (2) Mamaroosje - 29 jaar - 4e kindje - ronde 1 (na miskraam) Lexyloo - 34 jaar - 1e kindje - ronde 23/ronde 3 IUI 28 (0) 29 (1) Wolkje1994- 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 30 (1) Juffie1990 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Lenteisfijn - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal (18) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (15) Zwanger (2) Ongesteld (0)