@jankboeken Ik heb er nu veel eerder last van dan voordat ik een kindje had. Zeker als het over kinderen gaat raakt het me recht in mijn hart. Haar naam was Sarah, ben er echt dagen verdrietig van geweest. Ik laat sommige boeken voortaan maar lekker in de boekenwinkel liggen... Ik begin maandag met ovulatietesten. Er staat op de verpakking dat 12:00 de beste tijd is. Ik zie me al met een bakje naar de toilet gaan... op mijn werk . Moet er nu al om lachen, hoe doen jullie dat?
Heel duidelijk uitgelegd MRT, had hier nog nooit van gehoord, hopelijk ben je aan eind van de maand lekker zwanger en heb je de afspraak niet nodig @ Ovulatie test om 12.00 uur s'middags. Ik heb het geluk dat ik maar 16 uur werk, en dat het onregelmatig is. Dus eigenlijk heel zelden overdag. Dus ik test wel om 12.00 uur. Maar ik denk dat je ook bijv. om 17.00 uur kan testen hoor, maar wel elke dag op het zelfde tijdstip Ik zou op kantoor ook niet met zo'n bakje naar de wc gaan en dan naar streepjes gaan turen
prachtig, ik ken het! wil ook graag het boek lezen; gefeliciteerd het is een gehandicapt kindje... wat heftig! ik heb deze week (geloof vriendin of vriendin mama) een hee lverhaal over gelezen, maar diegene had dus een tumor op de hypofyse... sterkte! ik ben morgen lekker naar center parcs zwemmen!
Tumor, gezwel, verdikking.... t is maar hoe je het noemt. het heeft in mijn geval niks met kanker te maken, gelukkig... Maar goed, ga aankomende week voor het eerst in de weer met ovu testen... Iemand nog goede tips? Slaap lekker voor straks!
Ik teste meestal als ik thuis kwam van mijn werk. Rond 17.00uur maar ook 17.30. Ik keek niet zo nou hoor. Je moet alleen zeker 2 uur je plas ophouden of iig niet naar de wc zijn geweest voor je test en ook minimaal een uur van te voren niets meer drinken. Eigenlijk 4 uur van te voren niets drinken en niet meer naar de wc maar ook daarin was ik niet zo nauwkeurig. Nu test ik nog maar 1x als ik hem voel om er zeker van te zijn dat het ook klopt. (heel soms tijfel ik)
Ik test met de ovutesten om 18:00 uur. In principe maakt het niet uit hoelaat je test, als je maar geen ochtendurine gebruikt en iedere dag rond hetzelfde tijdstip test. Op belangrijke dagen test ik meerdere keren om er zeker van te zijn dat ik mijn ei spot. Succes! P.s.: Ik zou niet de ovutesten van het Kruitvat gebruiken, lees ik hier alleen slechte berichten over. Ikzelf gebruik de testen van sensitest (Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest). EN dan de dipsticks, je gooit de tests toch naderhand weg, dus waarom zou je het dan in een dure cassette willen hebben
Eigenlijk hier hetzelfde als MissQ, ik test rond 18.00/18.30 als ik uit mijn werk kom. Heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt en toen was het erg duidelijk dus ik ga morgen weer beginnen met testen. Ook heb ik ze van sensitest, bevalt prima. Ben nu bezig met het boek "de gelukkige huisvrouw". Heb de film al gezien en weet niet zo goed of ik het boek nu wel of niet wat vind. Mijn zusje gaat zo mijn haar kleuren voor het eerst maar ik durf niet zo goed, pfff. Is nu blond en word lichtbruin, ik ben benieuwd, hihi.
Hi all! Hoe is het hier? Zelf weet ik even niet meer hoe het zit . Afgelopen donderdag duidelijk eipijn, dat voel ik nl. altijd. Maar eh...deze maand voor het eerst aan het temperaturen, maar daar gebeurt dus helemaal niks mee??? Mijn temp is 36.1 sinds woensdag, daarvoor 36.4. Dus of ik heb toch geen eisprong gehad donderdag, of mijn temp stijgt niet? Komt dat voor?
16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 18 september- Wolfje22- 2e kindje- ronde 6 18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7 21 september - max78- 2e kindje - ronde 3 22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5 23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20 Hallo, ik val een beetje laat binnen zie ik... Heb het laatste lijstje gekopieerd en mezelf er tussen geplant op 18 sept. Heb mijn ei inmiddels al gehad (positieve KV-ovu-test al op 25 aug, dag 8 ), dus ik verwacht eigelijk weer een korte cyclus van 23 dagen. Zou dan al NOD hebben op 9 september, maar ik ga pas testen op dag 32 (18 sept) omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Lange lijst zeg!
NOD: 16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6 18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7 21 september - max78- 2e kindje - ronde 3 22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5 23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20 Lijst even aangepast, waren wat dingetjes weggevallen.
Heel gaaf Sun, ik ben afgelopen maandag van witblond naar zwart gegaan, met een rode pluk voorin Gewoon doen, is het niets, dan verf je ze toch weer gewoon een andere kleur! Benieuwd wat je van de verandering vind, ik ga altijd voor een extreme verandering!!
Pfff ik ben nog steeds een klein beetje ongesteld, al een week Het is wel mijn eerste ongesteldheid na mijn miskraam (10 wkn) dus misschien dat er nog wat meer troep uit moest, maar vind het wel raar zo lang. Hier iemand ervaring mee, na een miskraam??
NOD: 16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6 18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7 21 september - max78- 2e kindje - ronde 3 22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5 23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20 27 september - Zomaar201 - 1e kindje - ronde zoveel (HA bezoek) mezelf toegevoegd. deze week na de huisarts jaar bezig
Graag zou ik me ook willen aansluiten. Ik zit in mijn 5e ronde nu. Verwachte NOD is 18 september. We gaan voor ons 1e kindje.
NOD: 16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6 18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13 18 september - Emmie83 - 1e kindje - ronde 5 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7 21 september - max78- 2e kindje - ronde 3 22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5 23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20 27 september - Zomaar201 - 1e kindje - ronde zoveel (HA bezoek) Emmie83 toegevoegd.
Welkom alle nieuwe dame's, het wordt gezellig druk hier! Oke, dan zal dat wel normaal zijn, pijnlijker is ie niet geweest gelukkig, heb eigenlijk nooit pijn bij mijn ongesteldheid.
Ik mag me hier ook weer aansluiten heb nu 2 miskramen achterelkaar gehad en ben er behoorlijk zat van vooral omdat mijn hele vakantie verziekt is. Had zo graag willen zwemmen enz met de kleine en heerlijk weg gewilt maar omdat ik heel erge bloedingen had en nu nogsteeds heb en een allergie voor tampons heb kon dat allemaal niet. En nu moet ik morgen weer werken en heb ineens het gevoel dat ik mijn zoon niet los kan laten ik kan wel janken om het idee wil hem de hele dagen bij me hebben. Mijn nod is hopelijk 24 september wil iemand mij erop zetten? Kan niet met dit mobieltje!