NOD 16-30 september 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

23 september nog veeeeeeeeel verder;)

Ik denk dat ik nog 10 dagen op mijn ei moet wachten.....zucht.
    Ongi is gelukkig al over, erg vlug voor mijn doen. Kunnen we weer gauw aan de klus:D.

2. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Nee nog niets gezien ;) Maar heb wel een sterk gevoel dat ie eraan zit te komen. Vandaag een beetje vage buikpijn en al een hele dag hoofdpijn (daar zat ik dan weer niet echt op te wachten).
    Ben 'bang' dat m'n ei wo of do komt en dan zijn we aan het zeilen. Testen op de boot is niet heel handig denk ik, maar goed... 't zal moeten! We moeten er iets voor over hebben... :D

Bij jou al iets in zicht?

3. Meijke

Meijke Niet meer actief

MD: Testen op de boot klinkt niet handig nee...gaat de boot net overstag ofzo ;)... Elke dag lekker klussen voor de zekerheid dan maar?

BB10, das nog veel verder ja...zie dat je binnenkort naar de gyn gast weer? Vorige keer niets uitgekomen?

Hier ei in zicht, vanavond posi ovutest. Nog niet helemaal donker en ik heb niet meer, maar weet dat het onderweg is. Geen testjes in huis meer, gelukkig goede timing :)!!

4. sandra

sandra Fanatiek lid

De eitjes komen eraan, spannend hoor!
    Ik wou vanaf vanmorgen de digitale van clear blue ovu test erbij doen. En dan s'middags die van zwanger en kids.
    De digitale adviseren ze wel met ochtend urine te doen, helaas was ik er niet helemaal bij vanmorgen en lag mijn plas al in de wc toen ik eraan dacht dat ik de digitale wou doen :$ Nou ja vanmiddag dan maar de streepjes:D

Ga zo naar de ballebak met Jasper, hij heeft er helemaal zin!

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ohh ballenbak leuk!!!!
    Ga ik eigenlijk nooit heen met me ventje...moet ik maar eens gaan doen denk ik zal hij geweldig vinden!
    Mijn eitje is geweest denk ik...
    had in het weekend roze slijmverlies en steekjes in me buik...en nu staat er op ff een mooi kruis! Zal ik hem nu dan eindelijk voelen:( ik hoop het zo!

6. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ff de uislag van ome dokter.
    konden inmiddels doorverwezen worden naar de gyn. wilde liefst nog wachten vanwege de medische dingen, omdat we jong zijn.

aangezien het dus al een keer gelukt is. moet het nu ook voor geen problemen zorgen.

moet 3 maanden tempen. hou ik bij via menstruatie kalender. vind ff moeilijk.

aangezien mijn cyclus normaal is tussen 28 / 30 dagen is goed.

de tijd hierbij het ziekenhuis gaan ze uit van 2 jaar. voordat ze wat gaan doen. heb gezegd probeer nog half jaar en komen we terug!

zullen zien

7. Zeepaardje

zomaar; ik vind ff makkelijker dan menstruatiekalender wat betreft tempen... ik snapte eerst ook niks van ff maar tis me nu wel duidelijker... en heb een googlte toolbar vertaler dus dat scheelt een stuk...
    hoop dat het jullie in het half jaar lukt en anders dat jullie goede hulp krijgen vanuit zkh! s6 knuf

8. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat is ff ??
    Mijn streepje op de ovu test wordt weer wat donkerder, nog niet positief hoor, ik ben benieuwd of dat inhoud dat hij steeds donkerder gaat worden. Hihi vind het best spannend die ovu testen eigenlijk:p

Ballenbak was leuk, hij wou alleen ook in het grote gedeelte maar dan moest ik ook mee, heb nog pijn in mijn knieen en ben helemaal gesloopt, maar het was wel leuk :D

9. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Gister ook mijn eerste ovu test gedaan. Was wel lachen! Ik naar de wc en ondertussen manlief de gebruiksaanwijzing doornemen. Ik moest roepen als ik klaar was, hij de timer aan op 3 minuten... Saampies staren naar de stick... Een streep gezien, alleen in het controle venster, dus nog niks aan de hand!
    heb trouwens mijn nod op 20 sept. Kan iemand die voor mij in het lijstje zetten?
    Thanx

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Oh jee wat een gezoek naar de eitjes weer.

Hier hetzelfde, ga zo maar eens een testje doen maar ben ziek en heb echt geen puf/energie/zin om te klussen. Temp natuurlijk ook veel hoger dus ben benieuwd wa FF gaat doen hiermee!
    Maar goed, wie weet lukt het nu dan juist wel hihi. Ik ben wel voorzichtig met paracetamol of hoeft dat nog helemaal niet?

Succes dames, hopen op roze of blauwe eitjes.

11. Zeepaardje

paracetamol mag je gebruiken in je zwangerschap, maar niet teveel.
    :D leuk dat jullie genoten hebben!
    FF= Free MemberShip Registration - Fertility Friend OnLine daar kun je je temperatuur bijhouden....

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Ff= fertilityfriend :), die zoekt mee naar het ei, zie link in mijn banner! Als ff je ei spot(obv temperatuur en evt andere symptomen komt er een rode plus. Bij mij is ie nog onderweg dus.

13. sandra

sandra Fanatiek lid

Ohhh oke, weer wat geleerd :D

14. Zeepaardje

en bij mij schijnt hij geweest te zijn:)

15. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ik gebruik menstruatiekalender.

zal zo ff in de baby spullen kijken na de thermometer. en die gaat gewoon in de mond verder nergens. elke morgen om 6u wekker zetten. of maakt voor 1x in de week een halfuur niks uit. zaterdags moet ik halfuur eerder uit bed

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    NOD:

16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel
    16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1
    16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8
    16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3
    16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2
    17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..)
    17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3
    18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10
    18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11
    18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2
    18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel
    18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2
    18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6
    18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13
    18 september - Emmie83 - 1e kindje - ronde 5
    19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10
    19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12
    20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1
    20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10
    20 september - mrt - ? kindje - ronde ?
    21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7
    21 september - max78- 2e kindje - ronde 3
    22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5
    23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20
    23 september - Sproettie - 1e kindje - ronde 4
    24 september - Daisybunk1 - 2e kindje - ronde ?
    24 september - Firerose - 1e kindje - ronde 2
    26 september - Blue Eyes - 1e kindje - ronde 1
    27 september - Zomaar201 - 1e kindje - ronde zoveel (HA bezoek)

mrt toegevoegd, wil je nog even laten weten hoeveelste kindje en hoeveelste ronde ik erbij mag zetten?

17. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Hier ook nog niets...
    Voel wel van alles en het streepje is wel donkerder dan gisteren!

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook (on)geduldig aan het wachten op mn eisprong............pffff wat duurt het weer lang :D

Als het allemaal klopt dan is hij er vrijdag of zaterdag. Helaas heeft mijn man psis die dgn nacht dienst.........dus gaat er om hangen.
    We gaan vanavond dan maar beginnen aan de klus en dan donderdag voor het laatst en hopen dat het genoeg is.

Rot nacht diensten! :D ach we kijken uit naar de cryo behandeling omdat ze dan niet meer hoeven te rekenen en denken en doen we hoeven alleen maar op tijd in het ziekenhuis te zijn.....
    Klinkt heel gek maar ik vind het een heerlijk idee........sexen om de sex en niet om de bevruchting :D

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    Zeeland
    Ja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen!!
    Maar goed, ik vind sex om de bevruchting nog steeds niet heel erg. En zo af en toe doen we ook gewoon even sex om de sex hoor!! ;)

20. Zeepaardje

het schijnt belangrijk te zijn om het telkens op dezelfde tijd te doen...zelf doe ik dat ook...

Deel Deze Pagina