NOD 16-30 september 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nog maar een dag of 8 tot NOD....

**Duimt nog even snel voor alle meiden hier en duikt dan haar bedje in**

2. sandra

sandra Fanatiek lid

8 dagen dat gaat al opschieten!! Ga voor je duimen.

Ik nog 17 dagen tot nod :$, maar goed eerst mijn eitje vinden.

Ga nog even de honden uitlaten en duik dan ook mijn bedje in;)

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    En anders over 7 dagen naar die poli, het is weer spannend allemaal!

4. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Ik ga ook weer op jacht naar mijn ei. In mijn vorige cyclus was mijn luteale fase 10 dagen. Is dat elke cyclus gelijk? Ik heb mijn ei pas vorige cyclus voor het eerst gespot, dus weet niet hoe het de rondes ervoor zat.
    Mijn NOD is 18 september (denk ik, onregelmatige cyclus), dus wilde eigenlijk op de 6e beginnen met ovu testen. Maar ben toch bang dat ik hem mis. Dus ga vanavond maar beginnen met testen. :)

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Van klussen is gister niks gekomen en waarsschijnlijk vanavond ook niet....

We hebben een heel ziek meisje! Gister avond wilde ze niks meer eten en drinken en elke keer als we d'r in bed legde ging ze helemaal op tilt.
    Om 23uur toch maar naar de HAP gegaan en daar is ze helemaal onderzocht.
    Ze heeft heel veel slijm in d'r luchtwegen en ontstoken amandelen.
    Ze is ook heel erg schor. We hebben antibiotica mee gekregen en neusspray en het moet met een paar dgn over zijn.
    Na 3slapeloze nachten zijn we gesloopt! Ik hoop dat ze snel weer beter is :)

6. sandra

sandra Fanatiek lid

@ MissQ spannend hoor allemaal, ik hoop voor je dat de afspraak niet nodig zal zijn en dat je lekker zwanger bent. Mijn duimen draaien.

@ Emmie Succes met het vinden van je eitje

@ Sloppyslayer heel veel beterschap voor je meisje, vind het helemaal niks als kinderen ziek zijn.

Hier eigenlijk weinig bijzonders, ik ben mijn plas aan het ophouden, vind dat wel lastig hoor. Soms ga je onbewust naar de wc. Maar ja dat mag weer niet voor een ovu test.
    Ga zo met de hond naar de dierenarts, die moet zijn jaarlijkse prikjes hebben en verder heb ik niks bijzonders vandaag. Heerlijk!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Beter een dagje eerder inderdaad, dan mis je hem niet :)!

Volgens mij kan je LF wel eens een dagje verschillen.

Succes :)

8. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    NOD:

16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel
    16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1
    16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8
    16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3
    16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2
    17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..)
    17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3
    18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10
    18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11
    18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2
    18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel
    18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2
    18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6
    18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13
    18 september - Emmie83 - 1e kindje - ronde 5
    19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10
    19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12
    20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1
    20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10
    20 september - mrt - ? kindje - ronde ?
    21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7
    21 september - max78- 2e kindje - ronde 3
    22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5
    23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20
    23 september - Sproettie - 1e kindje - ronde 4
    24 september - Daisybunk1 - 2e kindje - ronde ?
    24 september - Firerose - 1e kindje - ronde 2
    26 september - Blue Eyes - 1e kindje - ronde 1
    27 september - Zomaar201 - 1e kindje - ronde zoveel (HA bezoek)
    28 september - Moettie30 - 2e kindje - ronde 1

9. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hoi meiden,

Ik heb mezelf ook op de lijst gezet...
    Ben gister eindelijk weer ongi geworden, dus weet wat te doen.

Zoals jullie zien ben ik 2,5 maand geleden bevallen van mijn zoon Stijn. Een dag voor de bevalling is zijn hartje gestopt na 40w1d.

Als jullie vragen hebben stel ze gerust hoor!

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn...

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Moettie wat moet jij door een hel gegaan zijn. Ik snap dat jullie voor een 2e kindje gaan, wat ik heel goed kan begrijpen.
    Stijn kun je niet vervangen maar de wens voor een kindje blijft er natuurlijk wel. Heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon.
    Weten jullie waarom/waardoor Stijn gestorven is of was het trieste pech, en sta je bij een volgende zwsch onder controle? Als je het tenminste niet erg vindt om te vertellen.
    Dikke knuf!

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Even snel, want ik ben beetje illegalie op de site (zit op mijn werk).

Moettie, wilde toch graag even op jouw bericht reageren, als weet ik niet goed wat ik moet zeggen. Wat vreselijk voor jullie. Zijn verder geen woorden voor. Wil je alleen wel heel veel sterkte wensen.

Mega knuff voor jou (en je hubbie)

12. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Even snel een berichtje van hier!

We gaan zo lekker een paar dagen naar de boot en zoeken ondertussen verder naar een eitje...
    Op de Oosterschelde raak je vanzelf ontspannen, dus daar kan het niet aan liggen!! ;)

Tot later!!

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    BB10: zoals ik al zei stel ze gerust...
    Heb soms het gevoel dat mensen niet met mij durfen te praten!

Maar goed.. we hopen dat de zon hier snel weer mag gaan schijnen, want alsof we nog niet genoeg ellende gehad hebben is mijn vriend ook nog eens ontslagen (gelukkig heeft ie wel al bijna een nieuwe baan :) )

Stijn willen we ook niet vervangen hoor! Hij heeft een prominente plaats aan de muur in de woonkamer...
    Tot op heden is er van de onderzoeken nog niets bekend. Volgende week hebben we het laatste gesprek met de gyn en zijn alle uitslagen binnen. Wij houden er rekening mee dat het domme pech was...
    Volgende zwangerschap zal lang zo onbezorgd niet zijn als de laatste. En inderdaad onder controle in het zh en op de koffie bij de vk!

Ennuh... praat er graag over hoor!

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    MissQ; maak je niet druk...

MD82: veel plezier met je ei zoeken op de boot!

15. sandra

sandra Fanatiek lid

Welkom moettie, wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt, heb er eigenlijk geen woorden voor. Vind het altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden.
    Heel veel sterkte en heel veel succes met het zwanger worden van jullie tweede wondertje ;)

16. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hallo Moettie, kippenvel als ik jouw verhaal lees, brok in mijn keel! Hoop dat voor jullie idd de zon snel weer mag gaan schijnen!

@MD82, veel plezier!

17. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    ik meld me even.

Korte uitleg over mezelf :)
    Sjulie, 27 uit brabant, PCOS

volgens gyn vandaag of morgen eisprong. follikels waren maandag 16,5/17 groot vandaag 20/23

dan zit mijn nod rond de 16e september.

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Moettie, vind het heel knap dat je er zo over kunt EN wilt praten. Ik weet dat ik het met mijn twee miskramen erg moeilijk had. Wens je heel veel succes met het zwanger worden van jullie 2de wondertje.

19. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Na lang denken, en heel veel pagina's meelezen op deze site, heb ik er toch maar voor gekozen om gezellig mee te komen kletsen! ;)

Mijn NOD is 17 september, en is onze 1e ronde.... vandaar dat ik niet zeker wist of ik me al vrolijk bij jullie mocht voegen.
    Als het goed is was gisteren of vandaag de eisprong.... voelde gisteren wel wat steken in mijn rechter onderbuik.

We hebben flink gefeest maandagavond maar hopelijk heeft dat geen effect gehad op het zaad & eitje?
    Ik probeer minder koffie te gaan drinken... nog een lastige klus, vind dat zo lekker.
    In ieder geval wordt het flink testen rond de 17e... ik zag een lange lijst met mensen die dan hun NOD (althans.... hopelijk) hebben....

Weet iemand hoe betrouwbaar de menstruatiekalenders zijn? Ik heb namelijk een héél regelmatige cyclus (helaas wel 30 dagen) en vraag me af of het daarom zin heeft om ovulatietesten te doen. Als we de dagen rond de eisprong optimaal "benutten" lijkt het me onzinnig om extra testen te doen of het eitje echt gesprongen is. Of kan dit wisselen?

20. sandra

sandra Fanatiek lid

Welkom nieuwe dame's!!

Ik heb ook een regelmatige cyclus, en ben ook al drie keer zwanger geworden zonder ovulatietesten, waarvan twee keer in 1 keer raak. Dus nee het is niet nodig, het is meer wat jezelf wilt.

Nu net na mijn miskraam ben ik het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt en ben daarom ben ik met ovulatietesten bezig, gewoon om te kijken of mijn cyclus wel zo regelmatig blijft, hij was na de miskraam gewoon 28 dagen maar op 1 of andere manier heb ik er nog steeds niet zoveel vertrouwen in ;)

Deel Deze Pagina