@ Vivi - Beterschap! Zelf zou ik denk ik wèl aangeven dat we "bezig zijn" De meeste medicijnen hebben toch effect op evt. zwangerschap. Wellicht kan hij/ zij daar dan rekening mee houden. Als het goed is blijft de kennis toch bij de dokter en weet verder niemand er iets vanaf. @ Moetie - Dank je voor de tip van de kalender... ik ga hem gelijk instellen Hopelijk alleen niet meer nodig na de 17e Maar ik gok dat ik hem volgende maand helaas toch wel weer kan gebruiken. Ik hou wel van leuke computer gadgets online!
hier ondertussen op me ei aan het wachten zit volgens mij op dag 10 van me cyclus..dus ga een deze dagen maar eens beginnen voor het eerst met de ovulatietesten ben benieuwd hoe ik dat gaat ervaren...en dan weer 2 weken in spanning afwachten tot het testen hahah
Hier ook nog steeds aan het wachten op mijn ei, begin nu een beetje ongeduldig te worden Vandaag was de ovu test nog negatief.
Sorry dat ik hier op het moment heel weinig ben. Ik heb echt een heel ziek meisje die niet wil drinken of eten. We zijn eergister naar de HAP geweest en ze heeft nu Antibiotica gekregen. Gister leek het weer wat beter te gaan, maar sinds vandaag gaat het weer heel slecht. ze slaapt nu en daar zal ze wel van opknappen. Ze heeft net 1/4 boterham op en 200ml vocht en daar maak ik me wel zorgen om....... als het zo doorgaat zal ik mijn ei ook voorbij laten gaan want mn hoofd staat even niet naar klussen.
Jeetje Sloppyslayer hou haar maar goed in de gaten, en als je het niet vertrouwd hup inpakken en naar de dokter. Hou er helemaal niet van als die kleintjes zo ziek zijn. Heel veel sterkte en een dikke knuf voor je zieke meisje hopelijk knapt ze snel op
Bedankt voor je lieve bericht! Ze slaapt nu al weer een uur en dat is zeker goed voor d'r. Als ze wakker word dan check ik haar luier, als ze dan nog niet geplast heeft ga ik weer naar de HA. Vind het ook niks hoor...... Toen ze 4wkn oud was, is ze al uitgedroogt geweest....... Vrijdags naar de HAP en daar moesten we het aanzien tot maandag. Maandags was de KA verbaast dat ze er nog was zo slecht was ze toen al. Sinds dien ben ik echt een hyper mama geworden en bij het minste heel bang en ongerust.... Niet passen = uitdrogen........
@sloppy heb je haar al ORS aangeboden?? op die manier houd ze het vocht dat ze binnenkrijgt beter vast dan zonder!!! verder heel vaak kleine beetje drinken aanbieden ipv grote hoeveelheden tegelijk Vind het zo sneu voor je kleine meid en dat je ongerust bent vind ik niet gek hoor!!!
Bedankt voor jullie lieve berichten. ORS heb ik niet in huis dat ga ik of sloppyman zo wel even voor haar halen, goede tip! Verder is ze weer wakker en ze had een kleine pas in haar luier dus dat is een goed teken. Ik bied haar bijna elk kwartier wat te drinken aan en als ze een slok neemt ben ik al blij
@sloopy goed teken meid, en idd die ors geven en dan ieder 10 min een theelepltje ofoz werkt echt super succes ermee!!
Hey meiden, Wat een hoop gelezen als je even niet kijkt. @Moettie, wat een verhaal zeg en wat knap hoe je ermee omgaat. Hopelijk ben je snel weer zwanger! @Sloppy, zielig he voor zo'n klein meisje. Zelf weet je dat je veel moet drinken maar probeer dat de kleine maar eens uit te leggen. Niks raars hoor dat je zo voorzichtig bent. Verwen haar maar goed. Hier ook op zoek naar mijn ei. Ovu-test was zojuist negatief gelukkig. Ik ben de hele week al ziek en zelfs verhoging (heb ik echt nooit). Hoop dat mijn ei het weekend komt en dat ik me dan iets beter voel, heb echt geen zin om nu te klussen, pfff, wat is het ook allemaal lastig. Succes dames
Ha Dames, Ik was even druk met werk en studie, dus had weinig tijd om berichtjes te typen. Wat een boel nieuwe (indrukwekkende) verhalen zijn er bij gekomen! Jeetje Moettie, ik vind je super sterk klinken, knap hoor. Ik hoop echt dat je niet zo lang hoeft te wachten voordat je weer zwanger bent. Sloppy, beterschap voor je meisje! Hier sinds gisteren een lichte bloeding... (komt niet in de buurt van echte ongi) Wat moet ik daar nu weer mee? Ik dacht vorige week mijn eisprong al gevoeld te hebben, maar weet het niet zeker. Had mijn NOD berekend op de lange cyclus van vorige maand, maar vermoed dat hij deze keer toch korter gaat zijn. Volgende maand (als we nog een ronde door moeten...) toch maar aan de ovutesten denk ik...
Hoi meiden, Ik ben weer terug van een weekje vakantie en heb het erg lekker gehad. Wat is het hier druk geworden. Welkom aan alle nieuwe meiden.