Voor mij gaat vanaf vandaag de klusweek in. Ik hou het lekker ruim aan dan zit ik hopelijk goed. Zit nu nog lekker met een glaasje wijn!
@ Wolfje:Met het klussen is het helemaal goed gekomen! 11 September kunnen de eerste dames alweer testen, wat spannend. Hebben jullie al testen in huis.
Fijne vakantie gehad Miranda? Lekker, nog even aan een wijntje!! Geniet er nog maar van Als je "pech" hebt mag het straks 9 maanden + x maanden borstvoeding geven niet
@MissQ: We hebben een hele fijne vakantie gehad. Zit nu nog tegen de vakantie was aan te kijken waar ik helemaal geen zin in heb!!!!!. Ik hoop ook dat ik straks weer 9 maanden niet mag drinken. Misschien dat ik vanavond nog maar een neem. Ik denk dat ik maar eens de wasmachine ga aan zetten.
Hoi allemaal! Het schiet idd weer op! Mijn tempkaartje geeft dag 16 aan, dus NOD zal 14 september zijn ongeveer. Maar hou 16 september aan, als ik me zo lang kan inhouden met testen . Werkse of alvast goed begin van het weekend!!
Heb helemaal niets van mijn pendel gehoord. Misschien heeft ze slecht nieuws en durft ze dat niet te zeggen...hihi. Wasmachine staat nog steeds niet aan..
Ik zou ze gewoon allebei aanhouden... Ik denk dat ik mij zelf niet zo kunnen inhouden. De test kopen op je NOD en verder niets in huis hebben.
Haha ga je wasmachine eens aanzetten ! Mooi weer vandaag, ik zou ook niet met de was bezig gaan, lekker naar buiten! Eerst even werken...
Getsie, vakantiewas, ik ken het! Niets leuker dan dan, ahum!! Ik mag hier dalijk boodschappen gaan doen met de kleine en mijn huis aan kant maken. Zondag hebben we zijn feestje, mannetje wordt dinsdag al weer 4 jaar... tijd is voorbij gevlogen..... Ik heb hier ook testen in huis liggen, het is zonde als je te lang voor NOD gaat testen, heb je dalijk een negatieve test. Proberen uit te stellen tot NOD is toch het beste is mijn ervaring.
De wasmachine staat eindelijk aan. Leuk alweer 4 jaar, de bijna wordt bijna 1. Ik ga geen testen in huis halen voor NOD, het is zonde als je te vroeg gaat testen. Alleen soms roepen ze mij gewoon vanuit de winkel..koop mij! Volgens mij wordt er goed aan ons verdiend. Ga de volgende was maar eens aan zetten
Heb de zolder hier al opgeruimd en waren bezig om de kamer van de kleine uit te mesten. Hij heeft samen met zijn papa een stad van playmobil incl. treinbaan en tunnel op zijn kamer gelegd, dus dat moesten we eerst afbreken en in wasmanden doen voor we verder konden Nu even pauze en zo zijn kamer dweilen. Ik heb ook al 2 wassen gedaan op naar de volgende, want de bedden worden hier ook verschoond (grrrrr, zou soms wel willen dat ik niet zo'n poets was en dat ik het allemaal met een beetje minder zou kunnen doen, zou een stuk gemakkelijker zijn)
@MissQ: Lekker aan de schoonmaak, ik heb hier ook de smaak te pakken. Ben ook veel te precies, maar heb 2 katten en die laten erg veel haren achter. Succes met de bedden!
Aaaaarrrrrrggggg! Katten, die heb ik ook ja! Ik vind de beesten echt heel lief maar die HAREN!!!!!! 2 keer per dag pak ik de stofzuiger!!! De eerste keer om de haren weg te zuigen, en de tweede keer als de kleine gegeten heeft!!! die maakt er ook een ***-bende van! hihi! Wij zijn ook gestart met de klusweek! Maar idd, ook voor mij vanavond nog een lekkere vino, hoor! Lekker genieten van het weekend! Groetjes!!
Ik kan hier wel 4 x per dag stofzuigen, maar mijn grens ligt bij 1 a 2 keer. Gek wordt je van die haren!!!!! Succes met je klusweek.
Hihi blij dat ik geen katten heb, heb een hekel aan het huishouden maar ja, je komt er niet onderuit. Succes met stofzuigen. Ik moet ook maar eens wat gaan doen zo, ben nog steeds niet helemaal lekker maar ga maar eens proberen een boodschapje te doen, ook wel goed even naar buiten. Van klussen is nog niks terecht gekomen, pff. Hoop dat ik snel opknap, misschien vanavond maar even aan de gang. FF en de ovulatietesten zijn ook nog steeds negatief. Zou dit door de koorts komen? Lastig hoor, misschien heb ik mijn ei wel gewoon later.Ik hoop het anders is deze ronde meteen verloren.
Ik heb 2 grote honden en kan ook aan het stofzuigen blijven. Ze mogen van ons niet naar boven, maar ook daar is het erg stoffig kom ik nu achter. Ach ja, deze doos meent dat ze nu ineens ook bovenop de kasten een nat doekje moet halen !!! Ja hallo, welk normaal mens gaat nou bovenop zijn kasten schoonmaken Succes met het vinden van je ei Sun. Bij mij is het afwachten nu. Nog steeds zere borsten als ik ze aanraak, vanmorgen niet doorzichtig wit rekbaar slijm, geen idee wat dat is?! En temp is vanmorgen van 36.8 naar 37 gestegen na 4 dagen constant op 36.8 gezeten te hebben. Nog maar 6 dagen tot NOD... weekend komen we snel door, verjaardag van de kleine op zondag, dus daarom nu druk aan de poets
Haha vandaar dat je in een keer een lapje bovenop de kasten haalt, denk je dat ze daar kijken?? Hihi Spannend he?! Jij hoeft gelukkig nog maar even, ik hoop zo voor je dat het lukt en je de 7e niet naar de gyn hoeft? Of in ieder geval met goed nieuws!!! Ik duim heel hard voor je. Heb geen zin om te stofzuigen of boodschappen te doen
Is het al half zes???? Bah geen zin meer ! Aan het werk, maar dus via mijn telefoon beetje aan het forummen... Vanavond een bruiloft, zin in!
Hoi, zou ik misschien met jullie mee mogen kletsen? Ik ben Lucia, 23, en ik en mijn vriend zijn bezig voor een 2e kindje.(zijn derde, ben ook nog stiefmama van een 11-jarig meisje ) We zijn nu al weer even bezig. Niet zo lang als in mijn onderschrift hoor, heb alvast m'n cyclus bijgehouden toen ik stopte met de pil. Ik heb woensdag m'n eisprong gehad, had kramp en een positieve ovulatietest. Dus heb rond de 15e mijn NOD, maar voor de zekerheid houden we maar een paar daagjes langer aan.(al kan ik niet beloven dat ik zo lang kan wachten met testen ) Is hier ergens een lijstje waar ik me op kan zetten? Dit zijn mijn gegevens in elk geval; Lucia - Ronde??- 2e kindje - NOD 16 september Nou tot later.