Welkom Lucia!! @ Stofzuigen, moet hier elke dag, we hebben twee labradors die volgens mij chronisch in de rui zijn Verder zijn wel lief hoor @ Eitje zoeken, ik snap geen snars van mijn lichaam, gisteren had ik vruchtbaar slijm, pijn in mijn buik en vanochtend een paar druppeltjes bloed. Dat heb ik altijd tijdens mijn eisprong (dat dacht ik dan, want ik heb nooit ovutesten gedaan) Maar mijn ovulatie testen zijn nog steeds negatief, dus of mijn lichaam is me voor de gek aan het houden, of die testen werken bij mij niet (als dat kan hoor) En ik heb echt netjes elke dag getest en de laatste dagen zelfs twee keer. S'ochtends met de clear blue en s'middags met die van zwanger en kids. Nou ja ik test nog even lekker verder, ik gok dat mijn lichaam mij voor de gek houd en dat ik er teveel op gefocused ben.
@Sandra; ik had 2 dagen voor m'n ei echt nog bijna geen streepje op m'n ovulatietest, dus wie weet zie je straks of morgen ineens een veel duidelijkere streep!
NOD: 16 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 16 september - Lucia - 2e kindje - ronde ?? 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 18 september - Wolfje22- 2e kindje- ronde 6 18 september - Zondernaam - 1e kindje - ronde 13 18 september - Emmie83 - 1e kindje - ronde 5 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 20 september - mrt - ? kindje - ronde ? 21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7 21 september - max78- 2e kindje - ronde 3 22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5 23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20 23 september - Sproettie - 1e kindje - ronde 4 24 september - Daisybunk1 - 2e kindje - ronde ? 24 september - Firerose - 1e kindje - ronde 2 26 september - Blue Eyes - 1e kindje - ronde 1 27 september - Zomaar201 - 1e kindje - ronde zoveel (HA bezoek) 28 september - Moettie30 - 2e kindje - ronde 1 Ik heb je erbij gezet Lucia, lijst stond een beetje verstopt halverwege pagina 7
Hier stiekum een middag tukkie gedaan ipv stofzuigen. Valt mij wel op dat wij vrouwen voortdurend aan het stofzuigen zijn. Ik voel nog steeds niets, en daarmee bedoel ik mijn eisprong. Het kan natuurlijk ook nog een paar dagen duren.
Helaas nog geen tijd gehad voor een tukje, zoveelste was opgehangen en computerkamer is schoon! Nu nog de badkamer doen en dan beneden aan de slag, whahahah, heerlijk he, een feestje...........
@MissQ: Jij bent echt goed bezig. Ik noem jou voortaan Misspoets. Maar wel lekker dat je huis schoon is voor het weekend en de verjaardag. Ik ga nu richting stofzuiger
heej meiden nou ik denk einde oefening voor mij... onwijs lage temp! en vanmiddag liep ik in de stad onwijs felle steek in me rug oh zit me echt tussen de oren!
hey lieve meiden zoals jullie misschien gemerkt hebben klets ik niet altijd even actief mee maarja als ik 8 dagen moet werken dan heb ik het helaas te druk met werk en dan ook nog eens thuis en uiteraard de kleine en grote mannen hier in huis hahaha mijn ongi is nu helemaal weg dus gaan vanaf vandaag maar weer eens aan de klus!!! uiterlijk morgen hahaha maar we gaan er deze maand voor 300% voor haha @lucia welkom oja kunnen de poetsdames hier neit eens bij mij langskomen hier ook een hond die chronisch in de rui is dus word er knettergek van het is een schat maar af en toe zo ik ga nog ff verder dadelijk cakejes bakken die ik dan morgen met het oudste kindje in het gezin ga versieren leuke bezigheid kom misschien straks nog wel ff langs
Ja heeeeeeej Vivi, ook bij jou komen poetsen?!?!? Ik gok dat je niet bij mij in de buurt woont Ben net klaar met de bovenverdieping, pffffffffffffff, wat een karwei. Nu beneden nog. Manlief belde net op dat ie wat later is. Mooi, kan ik nog zorgen dat het ook hier opgeruimd is als ie binnen komt, wel zo gezellig he. @Wolfje... innestelingsdipje Op hoeveel DPO zit je nu? Enneuh Miranda, Misspoets?! Gek ding!!!!
Ola! Ben er ook weer! Goed geklust, maar geen ei waargenomen!! Snap er helemaal niets van. Ben nog nooit zo "laat" geweest... Heb wel al een paar dagen hoofdpijn, minder tof!! Nu maar even wassen en spullen opruimen etc. Weggaan is leuk, maar 't lijkt nu even een puinhoop thuis! Tot latuhr
Hahaha, nog een poetsmiep erbij dus! Succes MD82 Waar gaan jullie naar toe als ik vragen mag? Ik ga binnenkort eens op zoek naar een weekendje weg. Wil ergens in oktober met manlief en kiddo een Landal of Center Parcs bezoeken. Had al even gesnuffeld, maar vind de prijzen tot nu toe helemaal nog niet leuk..
Goh, wat wordt er veel gepoetst in Nederland! Bij mij lukt dat echt niet. (ik wil het ook niet geloof ik ) Heb ook twee katten, maar stofzuig maar 2 keer per week. Vaker lukt echt niet, daarvoor heb ik het veel te druk met werken en (nu nog) afstuderen. @eisprong&cyclus: wat een gedoe hè? Ik begrijp ook niets van mijn cyclus deze maand. Heb nu al drie dagen een hele lichte bloeding. Tja, vrouwenlichamen zijn rare dingen...
Hoi dames, Zo 2 dagen hier niet geweest en ik heb een hoop te lezen. Heb ik maar niet gedaan, is wel erg veel Maar ik ben nu begonnen met de ovu testen. Vandaag de 3e. Verwacht tussen morgen en de 8e denk ik toch wel mijn ei. Of ik moet ineens weer een superlange cyclus hebben, zoals die van 2 rondes geleden. Ik hoop het niet. Verder wel alvast flink aan de klus. Je weet maar nooit, haha!! En over het poetsen gesproken.... Ik kom er thuis ook niet aan toe, dus heeft iemand nog een plekje in haar agenda vrij om bij mij langs te komen?
Hmmm.. zou me hier kunnen aanmelden als poetsmiep Neeeeeeeh, toch maar niet!!! Gaat nu snel aan de stofzuig !
@misq dan moet je eens kijken op www.bungalows.nl daar kun je een mysteryweekend/midweek/week boeken van centerparks dat zijn dan 5 parken in nl en 2 in belgie je krijgt wel pas minimaal 5 dagen van te horen welk park het is. maar groot voordeel het is een blijft center parks en de prijs is veel goedkoper dan bij centerparks zelf!!! wij gaan het weekend van 17 sept met 4 volw en 3 kinderen en zijn 280 euro kwijt terwijl je bij centerparks zelf zeker 500 kwijt bent verschil he