@Chelleke: Ik leef met je mee en begrijp dat het je allemaal even te veel wordt. Wel lief van je vriendin dat ze rekening met je houd. Gelukkig kun je op het forum lekker van je af praten en wij proberen je dan weer op te peppen. Iedere maand is er weer een kans.
@Wolfje: Landal is in het algemeen goedkoper dan Centerparc. Waarom weet ik eigelijk niet,volgens mij zijn de huisjes iets luxer. Ben net een week geweest en heb daarvoor 1100 euro betaald voor een 6 persoons huisje. Het zwembad was niet echt bijzonder en een beetje klein. Maar goed genoeg om lekker mijn zoontje te kunnen zwemmen.
Miranda en Wolfje: Ik vind het ook heel fijn om hier van mij af te praten, omdat ik hier WEL begrepen wordt....... Ooit zal ik ook een trotse mamma zijn, maar wanneer....... Trouwens mijn mannetje kookt ELKE DAG!!!!!... Ik bof he Heerlijk om hier het forum te bezoeken het lucht in ieder geval zooooooooo op..... helaas wordt mijn verdriet er niet altijd minder van, maar loslaten kan ik t nu nog niet Liefs Chelleke
thanks miranda voor reactie chelleke; nee meid... begrijp je echt wel! ik krijg nu telkens vragen van goh dacht dat je al wel zwanger zou zijn... pff zo moeilijk... 1 keer gereageerd (slechte dag) met van als ik er 1 ergens kon bestellen had ik hem allang gehad! oeps en toen was het stil... dus vermijd sommige mensen zelf die regelmatig zeuren erom!
@ Wolfje: Ik had dat vrijdag: hadden BBQ van mijn familie zaten aan een tafel met heel de familie, kreeg ik de vraag: Enne zijn de hondjes voorlopig de enige gezinsuitbreiding of hoe zit dat??? Ik wist dat die vraag zou komen, maar ik schoot echt vol.,... heb ook geantwoord met: Luister als zwanger worden zo makkelijk ging als de meeste van jullie denken dan hadden we nu allang een babytje gehad..... en toen was het stil.... ben vlak daarna ook gegaan, had t helemaal gehad... Zo frustrerend dat mensen je niet begrijpen of totaal geen medeleven kunnen tonen.... Loopt mijn nicht rond met 3 kids, zegt ze ook nog, tja de een heeft meer geluk dan de anhder, verschil moet er zijn he... hahaha.... Nou niks te hahahaha, ik kon haar wel wat aan doen... stom mens. grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Zo das er weer eff uit, maak me er nog kwaad om. Liefs Chelleke
Mensen vergeten wel eens dat je kinderen niet neemt maar krijgt. En helaas duurt het bij de een een stuk langer dan bij de ander. Ik denk dat als het bij mij ook wat langer zou duren ik ook heel erg ongeduldig zou worden. @Wolfje: Heb niet veel verstand van tempen, maar ik ben ergens op dit forum wel ergens een topic tegen gekomen. Weet alleen niet waar. Ik begin een beetje slijm te verliezen. Dat is toch een goed teken? Het zou dus kunnen dat ik deze maand een korte cyclus heb.
@Chelleke Dat is wel een rot opmerking. Waarschijnlijk heeft ze niet door hoe ze jouw er mee kwetst. Wel goed dat je er wat van gezegd hebt. Voor jezelf opkomen is erg belangrijk
Sorry Miranda had even niet gekeken naar je banner... Als het slijm helder is dan zit je Ei er aan te komen, klussen dus...... Nou 1 zaatje en 1 eitje zijn genoeg om een wonder te doen voltrekken...... Go for it... liefs Chelleke
chelleke sommige mensen begrijpen zelf niet wat ze zeggen weet het uit verhalen van mijn moeder, ben zelf 1nig kind, maar me ouders hadden het graag anders gezien... 5 jr duurde het tot dat ik kwam... mk met 4,5 en 6 maanden... en de zus van me ma zegt nu neem ik een kind, pats boem zwanger... 2jr weer nu neem ik een kind, direct zwanger...zo pijnlijk... dan nog dat mensen zeggen na mk ach je hebt er ook al 1 en dat is toch genoeg! Heb het zelf niet meegemaak maar weet hoeveel verdriet me moeder hierom gehad heeft, daarom let ik altijd zelf op wat ik zeg, probeer ik dan! snap dus best dat je je er nu nog kwaad om kan maken! maar ooit meid heb jij ook een post test!!! knuffel!
@Chelleke: Mijn ongi is al 7 dagen weg, en heb meestal rond de vruchtbare tijd. Het is rekbaar en doorzichtig. (nooit gedacht dat ik dat nog eens zou bekijken laat staan aanraken) Alleen aan dat slijm kan ik zien dat ik denk ik in de vruchtbare dagen zit. Hebben andere dames dit ook?
miranda; ja klopt met al op een topic maar die weten het ook niet maar goed...afwachten klinkt heel nega maar heb zelf heel sterk voorgevoel dat het wel een tijde nog kan duren, denk zelf aan mrt2011... en aangezien mijn gevoel me nooit in de steek laat
@Wolfje: Ik vraag andere mensen nooit naar hun kinderwens. Alleen aan mijn zus of een hele goede vriendin. Ik denk dat andere mensen aan ons een voorbeeld moeten nemen.
Ik herken dit wel Miranda, heb ook altijd doorzichtig en rekbaar slijm tijdens mijn ei, klussen dus..... Succes !!!! Liefs,
ik doe het ook niet, weet hoeveel pijn het kan doen... heb het afgelopen maand 1 x bij buurvrouw gedaan, zij heeft een kindje van 3jr en had alle positiekleren in tassen staan...toen zij ik eigenlijk van doe je die weg...en toen ja doe ik weg, man wil geen kind meer... maar verder doe ik het nooit... alleen bij 1 vriendin... zij is inmiddels zwanger...
@Wolfje Thanks! Heb net even gekeken en volgens die site ben ik nu vruchtbaar. Dus toch een korte cyclus. Wanneer kan ik nu ongeveer de eisprong verwachten, over een dag of 2? Ben benieuwd of ik het deze maand ga voelen.
Ik moet zeggen dat 2 hele goede vriendinnen van mij weten dat ik bezig ben omdat ik het zelf verteld heb, ze bieden mij heel veel steun, ze vragen er wel regelmatig om maar meer om te kijken hoe ik me voel en of ik het nog trek, heel lief. Op mijn werk heb ik het moeten vertellen omdat ik binnen een groep ernstig verstandelijk gehandicapte autisten werk met heel ernstig probleemgedrag en de dag waarop zwanger blijk moet ik meteen van de groep af. Tegen mijn NOD aan ben ik dan ook wat voorzichtiger. Op zich vragen ze ook tijdens een hevige situatie of ik het kan en aandurf, heel lief maar soms ook confronterend..... Al met al wordt ik er te veel mee geconfronteerd, en kan ik het dus niet even vergeten ..... de3nk dat het dat ook moeilijk maakt voor mij... Liefs Chelleke
@Wolfje"Maart 2011 duurt nog wel even. Ik hooptoch voor je dat het eerder is. Is het je eerste kindje?
ik heb nu pas me ei gevoeld... in ronde 6 tenminste ik dacht hem te voelen... geen idee wanneer ei, s6 hoop dat je hem voelt!