NOD: 11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - ? kindje - ronde ? 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 Hallo allemaal. Heb mij zelf er ook maar weer bij gezet op 20 September. Hoop dat het hier weer een gezellige boel wordt met in september heel veel roze. Heel veel succes allemaal Liefs Chelleke
NOD: 11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 Arrien aangevuld.
11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 Heb me zelf op 17 september gezet
Ik hoop ook op een vruchtbare maand! Ik heb net 20zwangerschaps testen binnen gekregen en nu maar hopen dat ik ze niet allemaal nodig heb
11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel 16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1 16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8 16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3 16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2 17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..) 17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3 18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10 18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11 18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2 18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel 18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2 19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10 19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12 20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1 20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10 24 september - Daanquinty - 2e kindje - ronde 2 Ik heb mezelf er ook bijgezet op 24 september
Het wordt weer lekker druk hier! Pfff ik zit pas op dag drie van mijn cyclus, vind het nu al lang duren Ik ga deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruiken, ik heb die van zwanger en kids. Maar omdat ik mee doe met babyboom, heb ik afgelopen zondag, een pakket met digitale cleurblue testen gehad, (20 stuks) met zo'n leuke smiley, ben er helemaal blij mee Ik denk dat ik begin met die van zwanger en kids en als het streepje donkerder gaat worden, ga ik die van clear blue gebruiken.
ik ga deze maand ook voor het eerst met ovulatietesten beginnen en heb ze vandaag besteld maar zwanger&kids ben benieuwd
Nu ik jullie zo hoor over de ovulatietesten krijg ik toch ook de neiging ze te gaan bestellen. Toch wel handig. Zeker omdat mijn cyclus nog niet zo regelmatig is na het verwijderen van de mirena! Eerst vonden we beiden dat het niet zo nodig was, en dat het komt wanneer het komt, zo natuurlijk mogelijk.. Ik begin nu alleen dus wat van gedachten te veranderen, maar mijn man vindt het nog steeds niet nodig... Nu kan ik natuurlijk het heft in eigen handen nemen en ze toch gaan kopen, maar ik wil ook weer niet te veel druk op de ketel zetten. Eerst maar eens even afwachten hoe het deze maand loopt. We zijn ook pas bij ronde 2!
Ik heb ze ook nog nooit gebruikt, bij de eerste had ik helemaal geen idee hoe een cyclus in elkaar zat en toch was ik in 8 maanden zwanger. Bij de tweede was het gelijk raak, en afgelopen zwangerschap was ook gelijk raak, dus wat dat betreft heb ik ze niet nodig. Maar ik ben het vertrouwen in mijn lichaam een beetje kwijt na mijn miskraam in augustus en al had ik afgelopen keer een hele nette cyclus van 28 dagen na mijn miskraam. Heb ik toch het gevoel dat ik die testen moet gaan gebruiken, gewoon om te zien dat alles weer goed werkt, beetje gek misschien maar ja zo voel ik het
Wij zijn een van de 100 nieuwe stellen van babyboom 2011 Vanaf april komt het op tv. we hebben afgelopen zondag de eerste opname's gehad, echt heel leuk. Maar er worden maar 20 stellen ook thuis gefilmd en ik denk niet dat we daarbij zitten, maar goed bij alle studio opname's zijn we aanwezig. Afgelopen zondag kregen we een tasje met wat leuke dingetjes en daar zat ook de digitale ovulatietest in plus 20 teststaafjes, ben er zo blij mee. Want ik vind die smileys zo leuk, ik ga dus echt geen 50 euro uitgeven voor ovulatietesten, dan maar streepjes. Maar nu heb ik ze toch hihi
Heb geen verstand van ovulatie testen. Heb ze eigelijk nooit nodig gehad. Misschien wel een idee om het te gaan proberen als het erg lang duurt. Ik zit nu op dag 3 van mijn cyclus en het wachten duurt erg lang. Heb al weer zin om te klussen Ik heb zitten uitrekenen dat als ik deze maand zwanger ben de beval datum in Juni is. Toch lekker om zomers thuis te zitten.
Leuk zeg!!! En dat zijn nog eens leuke cadeautjes!! Ik heb de vorige babyboom niet gekeken omdat ik het te confronterend vond omdat wij maar niet zwanger werden.........miss dat ik het nu wel doe weet nog niet.............
Wat leuk zeg, Babyboom! Ik heb het vorige seizoen echt gesmuld van alle afleveringen! Ik kijk zeker weer! Hier is mijn ongi gelukkig weer bijna voorbij. Dat was trouwens wel gek: ondanks de (vroege) miskraam was het bloeden helemaal niet zo heftig. De pijn was daarentegen wel verschrikkelijk.... Daar konden echt geen pijnstillers tegenop! Gisteren nog met het kersverse zoontje van een vriendin geknuffeld. Ooooo wat wilde ik toen ook weer zo graag een kleintje hebben! Ik weet niet waarom, maar ik heb een slecht voorgevoel over zwanger raken..... gek he? Mijn menstruaties zijn veel minder heftig dan vroeger, maar de pijn is sinds mijn vorige bevalling heel erg toegenomen. De huisarts heeft vorig jaar kweekjes gemaakt om ontstekingen e.d. uit te sluiten, maar dat was allemaal goed. Herkennen jullie hier wat in?
@ Blue eyes, de selectie was een vragenlijst insturen en toen kregen wij te horen dat we mee mochten doen, dus heel makkelijk eigenlijk @ Migga, ik herken het wel dat onzeker zijn over zwanger worden. Toen ik zwanger was van de eerste, en de tweede.(ik was toen 25 en 26 jaar) Had ik er helemaal niet over nagedacht dat het weleens niet kon lukken, of dat de zwangerschap niet goed kan lopen. En gelukkig liep het ook allemaal goed. Nu ik bijna vijf jaar later voor de derde ga, ben ik zo onzeker als het maar zijn kan. Ik was dan wel snel zwanger, maar ik was ervan overtuigd dat het niet goed zou gaan, het ging te makkelijk allemaal naar mijn idee, en ja hoor het ging ook mis. En nu is het hek helemaal van de dam, ik ben het vertrouwen echt kwijt, en of het ermee te maken heb dat ik nu vijf jaar ouder ben en meer nadenk over dingen of dat het door de miskraam kom ik weet het niet @ Miranda, juni lijkt me ook een heerlijke maand om weer mama te worden, hopelijk gaat het voor ons allemaal lukken, en praten we volgende maand met elkaar bij de juni 2011 mama's
oja Sandra, dat is precies wat ik bedoel! Bij mijn eerste werd ik ook probleemloos zwanger, zonder er verder ook maar bij na te denken. Nu heb ik in de 3e ronde een vruchtje verloren (ben maar een paar dagen zwanger geweest), wat waarschijnlijk niet in heeft kunnen nestelen. Dan denk ik meteen: WAAROM kon de vrucht niet innestelen?? Vleesbomen? Endometriose?? Dan ga ik zitten googlen en maak mezelf alleen maar bang. Echt van de zotten, ik weet het, maar het zullen de hormonen wel zijn ofzo.... heb er nooit bij nagedacht dat ik wellicht ook wel moeilijk zwanger zou kunnen raken, maar ik begin de hoop nu al te verliezen...
Ja pfff en het duurt ook allemaal zo verschrikkelijk lang. Stiekem had ik al wel gedacht dat het bij niet allemaal zo snel zou gaan aangezien ik een nogal medisch verleden heb maar toch wil je daar niet aan. Ik heb vorige maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en toen bleek dat mijn ei eerder komt dan ik had verwacht. Nog een week en dan kunnen we weer gericht klussen haha. Vind het alleen wel steeds moeilijker om er van te genieten omdat het zo'n "moetje" wordt, hebben jullie hier ook last van? Ik ga nu proberen lekker te slapen. Slaap lekker en op naar ons ei!!!!