NOD 16-30 september 2010

Discussion in 'NOD forum' started by Flippo123, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

Oct 12, 2006
    1,005
    4
    38
    Wat ik altijd doe als ik van die vage meldingen krijg, dan typ is ze letterlijk over in Google. Je zult zien dat je dan op allerlei fora terecht komt waar oplossingen gegeven worden voor de foutmelding. Succes!

Nou, weer bijna een dagje voorbij in onze cyclus! Heb me voorgenomen om me deze maand niet meer zo veel bezig te houden met mijn ei enzo, maar oooo wat is dat moeilijk!!!

2. Novan

Novan Actief lid

Aug 16, 2010
    154
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    @sunshine:nee geen testen. Eerst maar eens kijken of het zonder lukt. Vorige keer was ik op vakantie tijdens NOD (die dus 6 dagen later was dan verwacht). Voor mij hielp dat niet echt, had alleen maar meer tijd om er mee bezig te zijn

3. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik heb vorige maand niet meegekletst omdat ik op vakantie was. Had gehoopt dat ik met goed nieuws terug zou komen. Helaas is het niet gelukt. Ik heb voor de tweede keer achtereen geen eisprong kunnen vinden met ovulatietesten. En ik heb nog zo mijn best gedaan, testen in de tent! Het waren verschillende merken, dus daar lag het niet aan. Maak me wel een klein beetje zorgen, hoop deze ronde op meer succes.

11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel
    16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1
    16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8
    16 september - CM1978 - ? kindje - ronde 3
    16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2
    17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..)
    17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3
    18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10
    18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11
    18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2
    18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel
    18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2
    19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10
    19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12
    20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1
    20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10
    21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7
    21 september - max78- 2e kindje - ronde 3

4. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Leuke dar er weer nieuwe dames bijgekomen zijn.
    Wordt nu lekker druk. Gezellig.

Vandaag lekker gewinkeld, een heleboel kleertjes gekocht voor mijn zoontje. En niets voor mijzelf.
    Woensdag is mijn vrije dag, de rest van de week moet ik helaas werken.

Ik ga uit van een cyclus van 32 dagen, dat is mijn gemiddelde.
    Maar aangezien ik ook cyclussen heb van 27 dagen, moet ik een lange klustijd aanhouden.

Thuis bevalling of ziekenhuis?
    Wat zijn jullie meningen?
    Misschien nog een beetje vroeg, maar wel leuk om over na te denken.

5. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Max78:
    Ik voel ook geen eisprong.
    Of voel jij normaal wel een eisprong en deze maand niet?
    Misschien heb je het gemist.
    Maar is het wel geweest.
    Jammer die onzekerheid

6. Arrien

Arrien Lid

Nov 26, 2007
    61
    0
    0
    NoordB
    @Miranda80, ziekenhuis! Vorige keer moest ik, maar had vantevoren ook al bedacht dat ik dat zou willen. En sta er nog steeds achter, vind het toch veiliger idee! (plus dat ik 3 hoog zonder lift woon, zag me zelf al met kind half tussen de benen die trap af moeten om naar het ziekenhuis te gaan...). Is me verder allemaal goed bevallen! ;)!

7. Max78

Max78 Bekend lid

Apr 16, 2010
    577
    0
    0
    @ Miranda, ik voel mijn eisprong meestal wel ja. Of anders merk ik het aan mijn afscheiding. Deze maand helemaal niets, niks aan idd onzekerheid. Maar als je zwanger bent, komen er weer nieuwe onzekerheden en met de komst van een kindje al helemaal, haha.

Ziekenhuis of thuis?
    Thuis! Ik was het bij mijn dochter ook van plan en ben ook thuisbevallen. Had ook geen tijd gehad om naar het ziekenhuis te gaan, ging zo snel allemaal. Is me prima bevallen, dus een volgende ook graag thuis. Tenzij mijn kindje voor 38 weken komt, dan wil ik naar het ziekenhuis.

8. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Ik ben de vorige keer ook thuis bevallen en dat is mij heel goed bevallen, bij een volgende keer wil ik het weer thuis.
    Lekker in mijn eigen bed.
    Ik heb daar alle vertrouwen in.
    Tenzij er natuurlijk complicaties zijn.

9. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    "@Arien: Ik kies toch voor thuis, maar ik woon 5 minuten van een ziekenhuis.
    Dat is toch een fijn idee.
    Je moet doen waar je je goed bij voelt

10. Meijke

Meijke Niet meer actief

11 september - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel
    16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1
    16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8
    16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3
    16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2
    17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..)
    17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3
    18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10
    18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11
    18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2
    18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel
    18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2
    19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10
    19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12
    20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1
    20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10
    21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7
    21 september - max78- 2e kindje - ronde 3

Hallo meiden,

Pfff...wat duurt dat lang zeg...op de wachtbank tot het ei... Daarna valt het wel mee, want dan is het aftellen tot NOD, maar deze periode is maar saaaaaaaaaaaaaaaaaai. Ik kom dus gezellig meekletsen!

11. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Welkom CM1978!
    Wachten duurt altijd lang.
    Ik zit pas op de vierde dag en ik ben nu al ongeduldig, gelukkig heb de meeste van ons dat.

Ik leef wel mee met de dames bij wie het allemaal lang duurt, die maken dit iedere maand mee.

12. Meijke

Meijke Niet meer actief

Jouw cyclus gaat ook uit van 32 dagen zie ik? Had de eerste ronde 30 dagen en afgelopen ronde 32. Ik temperatuur deze maand, om eens te kijken wanneer ongeveer mijn ei valt. Nu al 10 dagen 36.3/36.4, dus als ik inderdaad een eisprong heb, zou ik straks m'n ei goed moeten kunnen zien hoop ik! Weet wel dat je ei al geweest is als je temp stijgt, maar dan voor volgende maanden. In welke ronde zit jij?

13. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    Mijn gemiddelde is 32 dagen (27-34)
    Ik temp niet, maar als het lang gaat duren is dat wel een optie.
    Ronde 1 voor het tweede kindje

14. sandra

sandra Fanatiek lid

@bevallen, ik ben twee keer thuis bevallen, en dat is me goed bevallen:D:D, dus ja als het medisch allemaal goed zit en ik natuurlijk nog een keertje zwanger wordt dan wil ik het toch weer thuis.

@lang duren, pfff vind het ook zo lang. Zo zit je bijna op je nod helemaal in spanning van oh zou het. En zo komen de rode duivels door en begin je weer helemaal opnieuw ;)
    Nou over een half uurtje zit ik op dag 5, dus nog maar 23 dagen tot mijn nod :p

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Voor mij dus ook pas ronde 3, maar ben zo nieuwsgierig :). Wat ook meespeelt is dat mijn moeder 8 jaar over mij heeft gedaan en 6 jaar over mijn broertje. In die tijd werden geen verdere onderzoeken verricht, naar huis gestuurd om te temperaturen en wat bloedonderzoek. Conclusie: u heeft weinig tot geen kans. Maar wat de oorzaak was??? En indien mijn temp een fatsoenlijke curve laat zien, hoop ik dat ik in elk geval een eisprong kan ontdekken!

16. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @CM1978
    Je moeder heeft er lang over gedaan, wat een geduld moet je dan hebben!
    Tegenwoordig kunnen de medici zo veel meer dan vroeger.
    Elke ronde is natuurlijk te lang, maar aan de andere kant ben je net bezig.;)
    Hopelijk kun je eisprong deze maand ontdekken.
    Ik zit al weer op dag 5 van mijn cyclus, ben benieuwd wat deze maand gaat brengen 27 0f misschien wel 32 dagen.
    Ik ga goed letten op slijmverlies, dat kan ik altijd wel goed merken.

17. Miranda80

Miranda80 Fanatiek lid

Aug 18, 2010
    2,058
    0
    0
    Moeder en inkoopster
    Utrecht
    @Sandra:
    Wachten, wachten en nog eens wachten!!!
    De echte zenuwen beginnen zo'n weekje voor mijn NOD.
    Gelukkig kunnen we lekker met elkaar kletsen.

18. MD82

MD82 Actief lid

May 6, 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Ja... lang duurt dat allemaal he!? Aangezien ik nu vakantie heb, lijkt het allemaal nog veel langer vind ik. Als ik gewoon aan het werk ben, heb ik toch ook een hoop andere dingen aan mijn hoofd... maar goed... Je hoort mij niet klagen! Vakantie bevalt mij ook prima hoor!! We zijn net weer een paar dagen weg geweest, vandaar dat ik even wat minder actief was hier!! :D

Ik doe overigens wel ovulatietesten hoor, sinds de vorige ronde. M.n. ook omdat mijn cyclus zo onregelmatig was en ik er geen pijl op kon trekken. Dan krijg je weer te veel hoop en ga je allerlei dingen voelen die er niet zijn... ;)
    Ik vind het wel typisch dat er sindsdien wel een soort van regelmaat in zit, maar dat zal dan wel gewoon weer toeval zijn.
    Mijn man vindt dat overigens allemaal prima. Die vraagt nu ook zo af en toe... "En, spring je al!?" Ik heb overigens geen klagen over een moet-gevoel. Wij hebben het gewoon erg leuk ;)

Ik hoop in ieder geval maar dat het nu "eindelijk" raak zal zijn. Al ga ik er ook steeds meer van uit dat het misschien wel helemaal niet gaat lukken.

Noui... je ga eens een kopje thee maken!

19. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Milanfleur; balen van de duivels, wel fijn 28dg cyclus!
    Novan; nee gene virus helaas (dan had ik er sneller iets aan kunnen doen)
    sunshine81: deze melding: DEP is een beveiligingsonderdeel dat computerschade als gevolg van virussen en andere aanvallen kan helpen voorkomen. Met DEP kunt u uw computer beter beveiligen door te controleren of programma's op veilige wijze gebruik maken van het systeemgeheugen. Als een programma probeert programmacode vanuit het geheugen op onjuiste wijze uit te voeren, wordt het betreffende programma door DEP gesloten.
    Migga; thx heb ik gedaan; heb alleen nog geen oplossing gevonden die me helpt!
    Ik zeg ook telkens dat ik me deze ronde er minder mee bezig zal houden, maar oh moeilijk en ik red het nooit ( tot ei wil wel maar die dagen erna)
    Miranda80; volg je gevoel over waar je wilt bevallen...met me 1ste wou ik perse in het zkh bevallen, maar op het moment dat vk kwam had ik al volledige ontsluiting en kon dus al niet meer naar zkh toe...
    cm1978; welkom
    kan niet verder...bezoek later!

20. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    ik kom me ook maar weer bij jullie melden!!!
    mijn nod is 22 september en het is inmiddels de 5e ronde voor 2e kindje

Share This Page