NOD 16-30 september 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Dat pendelen geloof ik niet zo in maar ik vind het wel heel grappig om te doen. Check mijn pendels, er kan er nog maar 1 uitkomen.
    Waarzegster zegt me eigenlijk net zo weinig maar ik ben wel nieuwsgierig naar dat soort dingen.

Hier lekker weekend, ga maandag weer beginnen met ovu-testen. Als mijn ei weer op de 13e dag valt dan zou ik donderdag mijn ei weer hebben dus ben benieuwd, en dan begint het lange wachten weer, pff. Gelukkig hebben we elkaar.

2. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou ik doe voor het allereerst een ovu test, en gelijk al een vraag, deze is toch niet al positief?? Dan kan eigenlijk nog helemaal niet, zit pas op cyclus dag 6 en ben nog een klein beetje ongesteld, ik heb deze test alleen maar voor de fun gedaan, omdat ik het leuk vind om te testen, eigenlijk verwacht ik pas over een kleine week een posi test.

Bekijk bijlage 97279

3. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Sandra
    Nee, deze is niet positief. Ze moeten echt gelijk zijn of de teststreep zelfs dikker dan de controlestrook...
    Valt niet mee he!? Ik moet ook steeds weer even goed kijken...

4. sandra

sandra Fanatiek lid

Oh oke, ik dacht gewoon een witte test te krijgen, en nu kreeg ik al een duidelijke streep hihi. Gelukkig heb ik ook de digitale, maar die bewaar ik voor volgende week.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

San hij is nog niet posi maar als ik zo'n streep heb dat is hij binnen een dag posi dus ik zou nu wel elke dag even testen hoor of hij niet donkerder wordt.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Oke, ik ga vanaf nu elke dag testen, ik ben benieuwd, kan me eigenlijk niet voorstellen dat ie morgen positief is, is nl. veel te vroeg. en als dat wel zo is, is het maar goed dat ik die testen heb gedaan, anders was ik mooi te laat geweest met klussen :p

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Eitjes kunnen soms rare dingen doen. Ik heb hem ooit op dag 10 gehad maar ook een keer op dag 17. Voor de rest komt dag 12 en 14 het meest bij mij voor.

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    YES!!!! 7 september (verjaardag van ons zoontje) kunnen we terecht!!!!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Joehoe dat is al snel zeg! En de verjaardag van je zoontje dat moet vast geluk brengen.
    Jouw zoontje is trouwens bijna net zo oud als mijn jongste zoon, die wordt 9 oktober 4 jaar!

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @sandra veel succes meid met de ovu testen ik ga ze straks bestellen ben benieuwd
    @misq jeeeeee eindelijk goed nieuws ik ga die dag heel veel voor je duimen

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    We hebben 7 sept om 14:25 uur een afspraak, mijn zoontje is om 14:20 uur geboren :D Zou het ons geluk gaan brengen?!!!

Thx meiden voor jullie leuke en lieve berichten, hopelijk staan we allemaal snel op roze !

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Yes, ovutest wordt weer wat duidelijker dan die van gisteren, net nog even geklust ;) we gaan er weer voor :D Hopelijk is afspraak van 7 september niet eens nodig!!!

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan vanaf zondag gaan ovu testen......denk ik.
    Nu zit ik op dag 7 van mn cyclus.

Het vloeien is bijna over, ik heb in geen jrn meer zo lang gevloeid :(
    Maar goed miss doe ik nu ff een testje :D Gewoon voor de lol kijken hoe snel mn streepje gaat :D

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Testeholic;)

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ikkkk :( Nee toch, nee echt niet :D

dit is misschien de laatste maand dat ik mn eisprong zo ga zoeken en dan wil ik er alles uithalen :D

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik zou zeggen You go girl!

17. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Mag ik er nog bij :D? Wanneer mijn NOD is is niet helemaal duidelijk, omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is en wanneer mijn menstruatie deze keer begonnen is (ik had een paar dagen steeds een heel klein beetje bloed bij het afvegen, en pas woensdag zette het echt door)...

Ik hou het op 24 september ;)!

18. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    ohja: ronde 2, 1e kindje!

19. tkonzijntje 3

tkonzijntje 3 Actief lid

30 apr 2008
    114
    0
    0
    verpleegkundige
    België
    hey,

ik ben er ook weer :x

mijn nieuwe nod is 29 september, zet iemand hem er even bij aub

x

20. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Ha Ladies!!

Weer 2 erbij! Het wordt nog druk hier!! Al hadden we dat natuurlijk liever anders gehad....:(

Deel Deze Pagina