NOD 16-30 september 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik wil ook beginnen met ovulatietesten, maar ik weet niet precies wanneer ik het beste kan starten.

Wil iemand even met mij mee denken. Ik ben zo bang dat ik hem niet kan vinden, want dat is al twee maanden het geval. Ik heb gemiddeld een cyclus van 32 dagen. Ik hou het al een tijdje bij (ter voorbereiding ;)) de kortste was 27 dagen, de langste 36.
    Ik zit nu op de 7de dag van mijn cyclus.

Alvast bedankt!

@ Nieuwe dames, welkom! Je kunt je zelf op de lijst zetten door deze te plakken in je reactie.

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Dus eisprong op zijn vroegst op dag 13 en op zijn laatst op dag 22.
    Beginnen met ovu testen op dag 10/11 en doortesten tot je hem gevonden hebt. Iedere dag op dezelfde tijd testen en 4 uur van te voren niet plassen en niets meer drinken. Meer tips kan ik je niet geven. Oja je cervixslijm in de gaten houden dat is voor mij een goede voorbode. (en ik voel mijn ei springen dus dat is gewoon makkelijk) Hoop dat je er iets aan hebt!

3. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Bedankt voor de tips, ik twijfelde steeds over de startdatum. Maar ik zal wel starten op dag 10. Als die testen dan binnen zijn, want ik had ze vandaag al moeten krijgen.

4 uur niet plassen is trouwens niet makkelijk voor mij... Waarom mag het eigenlijk niet met ochtendurine?

Ik merk het normaal ook aan mijn lijf als mijn ei springt. Maar afgelopen maand niets, geen verandering in slijm en geen steken. Omdat ik ook met testen mijn ei niet kon vinden (en de maand ervoor ook niet) maak ik me een beetje zorgen.

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Ochtend urine is te geconcentreerd. Dan kan je ei dus al geweest zijn en toch krijg je dan een posi test omdat het hormoon in een te hoge concentratie in je urine zit. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik ook niet 4 uur wacht hoor. Ik zorg wel dat ik 's middags niet zo veel meer drink en doe ik de test in de namiddag na ongeveer 2 a 3 uur niet plassen. Ik heb hem nog nooit gemist.
    Succes met zoeken!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Die ovu testen van zwanger en kids heb ik vandaag in de middag gedaan. Maar nu zat ik de gebruiksaanwijzing van de digitale clear blue te lezen en daar staat dus wel bij dat het, het beste is met ochtend urine??

6. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Ik test meestal aan het eind van de ochtend.
    Aangezien ik 's morgens nogal een theeleut ben, is 't dan echt niet meer "te geconcentreerd" en ik heb m'n ei ook nog niet gemist (maar die zaadjes hebben hem dan wel weer gemist... je snapt het niet!? :p)

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik test met sensitest altijd rond 6 uur, ei wordt goed gespot dan, ochtendurine wordt bij deze tests afgeraden...

8. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

jij hier??? dat is niet de bedoeling meid, wat balen! knuffel!

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

NOD:

16 september
    - MissQ - 2e kindje - ronde heel veel
    16 september - Bosuiltje - 1e kindje - ronde 1
    16 september - MD82 - 1e kindje - ronde 8
    16 september - CM1978 - 1e kindje - ronde 3
    16 september - Novan - 1e kindje - ronde 2
    17 september - Migga - 2 kindje - ronde 4 (vorige ronde vroege MK..)
    17 september - Jackie 27 1e kindje - ronde 3
    18 september - Juud74 - 2 kindje - ronde 10
    18 september - Sunshine81 - 1e kindje - ronde 11
    18 september - Sandra - 3e kindje - ronde 2
    18 september - Narcisje80 - 3e kindje - ronde zoveel
    18 september - Arrien - 2e kindje - ronde 2
    18 september- Wolfje22- 2e kindje- ronde 6
    19 september - Sloppyslayer - 2e kindje - ronde 10
    19 september - Flippo123 - 1e kindje - ronde 12
    20 september - Miranda80 - 2e kindje - ronde 1
    20 september - Chelleke84 - 1e kindje - ronde 10
    21 september - nijma - 1e kindje - ronde 7
    21 september - max78- 2e kindje - ronde 3
    22 september - vivi - 2e kindje - ronde 5
    23 september - BB10 - 1e kindje - ronde 20

10. sandra

sandra Fanatiek lid

Joehoe de eerste week is voorbij, nog maar drie weken pfff :p

11. Blue Eyes

Blue Eyes Bekend lid

30 jul 2010
    985
    0
    0
    Gelderland
    He meiden, ik wacht nog steeds op ongi om dan cyclus te kunnen bepalen... nu 9 dagen na verwijderen mirena. In de tussentijd lees ik met jullie mee :) Zodra ik NOD weet meld ik me weer :)

Goed weekend in elk geval en klusze ;)
    Liefs Blue Eyes

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Welkom hier Blue Eyes!

13. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hallo allemaal.
    Ben ikke weer,
    Moet t och eff iets kwijt...
    Gisteren feest van mijn oom gehad, werd 60.
    Hartstikke leuk tot mijn nicht binnen kwam met haar 3 kids.
    Meteen alle aandacht op hen gericht en toen kwam natuurlijk de vraag:
    Jullie zijn getrouwd, wanneer komen bij jullie de kinderen???? zoals ik meestal antwoordde: Dat komt wel een keer. bleef mijn nicht er toch de hele tijd over bezig en voor ik het in de gaten had bemoeide mijn halve familie zich ermee.... Mijn ouders weten ervan dat t niet wil lukken en ook zij vonden dit een hele vervelende situatie.
    Omdat het mij echt tot over mijn oren zat riep ik vervolgens: Luister..... als zwanger worden zo makkelijk was als de meeste van jullie hier denken dan hadden we waarschijnlijk allang kinderen gehad.....
    Toen viel iedereen stil, sorry hier sorry daar, ben dus vrijwel daarna met mijn man naar huis gegaan en dit zijn dus echt van zo'n momenten dat ik dan denk grrrrrrrrrr waarom zij wel, en ik niet, maar goed denk dat er hier wel meer zijn die dit begrijpen......

Sorry, ik moest het even kwijt.......
    Dank je wel voor het mogen zeuren.

Liefs Chelleke

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ach Chelleke, pfff, die stomme mensen die denken dat ze zich overal mee moeten bemoeien.... Laat ze zich lekker met hun eigen zaken bezig houden. Dikke knuff voor jou meis.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @chelleke meid wat een rot situatie snap nooit waarom niemand begrijpt dat zwanger worden niet vanzelf sprekend is kan ik me soms zo op ergeren
    dikke knuffel meid

16. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ Vivi en MissQ: Ja ik weet het, voelde me er ook zwaar kut bij, maja helaas kun je zulke dingen niet voorkomen.
    Lief dat jullie zo snel reageren en vooral fijn dat ik hier WEL begrip krijg.
    Ga vandaag lekker een dagje er op uit met mijn mannetje, alles even vergeten.
    Jullie ook allemaal heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes deze ronde, september wordt onze maand!!!!!!

Dikke knuffel Chelleke

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Ach Chelleke, wat een gezeur he?! Ja maar het is goed bedoeld zeggen ze dan, mensen weten niet wat het betekend voor iemand.
    Geniet van je dagje uit en een hele dikke knuf!!

18. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Chelleke wat een rotsituatie, en dan maar doorgaan, dat snap ik echt niet. Vind wel dat je heel goed gereageerd heb, knap hoor.
    Veel plezier vandaag. En hopelijk wordt september voor ons allemaal een mooie maand;)

19. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    @Chelleke
    Ik vind niet dat je zeurt hoor! Daarom is dit forum er toch ook ;)
    En inderdaad wat de anderen ook al gezegd hebben je hebt heel goed gereageerd...
    Mensen lijken niet te begrijpen dat zwanger worden niet een kwestie is van de ooievaar bellen en hop daar is ie dan... Als dat zo was, dan hadden we allemaal al lang een kind, of twee... :D
    Ikzelf heb een buurvrouw (type:"viswijf") die ook steeds roept... oh kindjes zijn zóóóó leuk, wanneer komt er bij jullie een?! En die krijgt van mij ook de reactie "we zien wel" Gelukkig neemt zij daar wel genoegen mee.8)

Mijn (schoon)ouders weten overigens van niet en ik vrees de kerstdagen nu al... Mijn schoonvader riep vorig jaar al heel hard dat het zo leuk zou zijn als de club zich zou uitbreiden, hij heeft servies genoeg, en aangezien ons nichtje voor de kerst zal bevallen van de eerste zal hij dan niet minder jubelen.
    Misschien moeten we hem, als het nog niet gelukt is, hem maar even inseinen... :x

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Chelleke, ik snap je precies. Het is bij ons een voordeel dat ik al jaren heb geroepen dat wij geen kinderen wilde. Ik had geen zin in telkens DIE vraag. Dus iedereen denkt dat er bij ons geen kinderen komen. Zodra nieuwe mensen die vraag stellen antwoorden mijn collega's en vriendinnen al nee zij wil geen kinderen. Lekker makkelijk hoef ik niets meer te zeggen, maar diep van binnen steekt het wel.
    Dikke knuf voor jou en je hebt je familie flink op hun nummer gezet!

Deel Deze Pagina