NOD 16-30 september 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou mijn ovu test is nog niet positief, gisteren al een vrij duidelijk tweede lijntje, maar nu helemaal niet, het was een heel wazig tweede lijntje, dus we gaan lekker verder met zoeken naar mijn ei :p Ik gok op vrijdag of zaterdag een posi test.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Welke testen gebruik jij Sandra?

**gaat nu snel verder kijken naar -Komt een vrouw bij de dokter-, zakdoekjes liggen al op tafel ;) **

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik gebruik de testen van zwanger en kids.
    En omdat ik mee doe aan babyboom heb ik vorige week ook de digitale van clearblue gehad met 20 teststaafjes, maar die bewaar ik voor volgende week, als ik denk dat mijn streepje positief is ga ik hem daar mee checken.

er komt een vrouw bij de dokter, ik heb hem in de bios gezien, die zakdoekjes heb je wel nodig ;)

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden...
    ik heb zo nu en dan links en rechts steekjes in mijn buik onderin...weet alleen dus niet of het van een toekomstig eitje komt... afwachten...
    liefs

5. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik doe ook mee voor september. NOD 20 sept. Zijn al een tijdje bezig voor een tweede. Maar het wil niet echt lukken... Maar we hebben goede moed! Mocht het deze maand weer niet raak zijn, 21 sept heb ik een afspraak bij de Gyn.
    Ik duim voor ons allen.

6. Zeepaardje

welkom mrt!
    hoop dat het jullie lukt deze ronde, anders kunnen jullie dus bij de gyn terrecht, ook een geruststellend gevoel; niet?
    s6

7. Zeepaardje

hoop dat je eitje snel komt!

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Pfffff, het was janken geblazen hoor!!! Manlief heeft hartelijk om mijn tranen moeten lachen. Ik had het boek 2 jaar geleden meegenomen op vakantie en iedere x als de kleine zijn slaapje deed, ging ik een stukje lezen, GEZELLIGE VAKANTIE zei manlief op een gegeven moment, jij zit de hele tijd te janken!!!! :D :D :D

9. Zeepaardje

haha hier dus ook...manlief werd ook kwaad,waarom moet jij dan ook altijd van dat soort boeken lezen:(!!!
    Heb nu net het boek gelezen van fred de raden ofzo boek heet ruben ook zo'n jankboek!
    Man verteld over de geboorte van hun 2de zoon die met 4mdn overlijd..

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is wel heel heftig, geen boek voor mij dus !!!

11. Zeepaardje

:D voor mij ook niet, maar het leek me zoo emoitioneel, zo mooi geschreven kippevel!
    Was van plas om nieuw boek te halen, maar te slecht weer, dus maandag denk ik!
    Het giet hier, niet normaal!

12. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier schijnt het zonnetje, tussen de buien door..

Zo even naar de Makro.

13. Zeepaardje

nou ik ga mijn neefje bewonderen, voor het eerst...pas geboren...
    fijn weekend allemaal!

14. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wolfje22; Ja, aan de ene kant wel een geruststellende gedachte. Aan de andere kant, weer die malle molen in... "Kan het niet gewoon normaal?" Maar ach...
    Vorige keer kwamen ze er achter dat ik een prolactinoom had en dus geen eisprong.. Na twee maanden heftige medicatie was ik wel zwanger! Dat was dan wel weer prettig.. Maar moet nu even niet denken aan die medicatie! Brrrr..... Hopen dat het spontaan gebeurt dan maar!

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Prolactinoom???

16. Zeepaardje

Ik hoop met je mee meid! wat is prolactinoom eigenlijk? (sorry ben een leek daarin)
    Kan me voorstellen dat de bijwerkingen van de medicijnen niet fijn zijn! hoop dat je natuurlijk zwanger mag worden!

17. MD82

MD82 Actief lid

6 mei 2010
    301
    0
    0
    leerkracht in het basisonderwijs
    Zeeland
    Oh vreselijk he?! Van die jankboeken. Ik heb in de vakantie "Haar naam was Sarah" gelezen. Ook zo'n boek. Had hem wel in één dag uit (dus m'n man heeft het niet heel lang moeten aanzien...)!! :D

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh die vond ik ook geweldig!

19. mrt

mrt Actief lid

16 aug 2010
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het even uitleggen.. Een prolactinoom is een verdikking op je hypofyse waardoor je te veel prolactine aanmaakt. Het hormoon wat de melkproductie opgang brengt. Of te wel, mijn lichaam denkt dat ik borstvoeding geef, wat niet zo is. En prolactine onderdrukt de eisprong.. Snap ie? Nu is het zo dat ik sinds de geboorte van mijn zoontje wel weer een regelmatige cyclus heb, dus waarschijnlijk ook weer gewoon een eisprong. (Voordat ik zwanger was van hem had ik helemaal geen cyclus, dus ook nooit ongesteld, wat ik op zich geen probleem vond! Tot ik zwanger wilde worden en dat ging dus niet, daar had ik medicijnen voor nodig.) Nu denkt de arts dat ik wel gewoon een cyclus heb alleen wil het nog niet zo lukken.. Vandaar dat ik, als het deze maand niet lukt, weer naar de Gyn mag. Wellicht dat het prolactine gehalte toch weer aan de hoge kant is en ik weer medicijntjes moet slikken...
    Ik hoop dat dat allemaal niet nodig is en dat we gewoon eind van deze maand een feestje te vieren hebben!
    (Als het verhaal niet helemaal duidelijk is, vraag gerust, dan leg ik het nog een keer uit!)

Fijne zaterdag allemaal!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Die heb ik ook nog liggen, hmmmmm!!!

Deel Deze Pagina