NOD-LIJST 16-30 september 16-sept 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept 21-sept 22-sept 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:1 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Ik zag nog geen NOD lijst voorde 2e helft dus bij deze
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:2 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: ik zat hem ook al te zoeken maar bij deze, heb ik mezelf ook toegevoegd. Ik ben nog niet helemaal ongi, maar het bruinverlies is langzaam begonnen dus het zal vanavond/morgen wel doorbreken.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 21-sept 22-sept 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:2 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Bij mij staat het er hetzelfde voor als bij Maia, nog niet echt ongesteld, maar sinds vandaag wel bruinverlies. Kortste NOD is 20 september, langste NOD is 29 september. Wat zouden jullie aanhouden met cyclussen van 37, 36 en 44 dagen?
ik zou of het gemiddelde of je langste aanhouden. Ik hou nu ook mijn langste aan en ga dmv ovutesten kijken of hij klopt maar ik weet dat als ik 25 dagen aan ga houden ik vanaf dag 25 mezelf helemaal gek zit te maken dus ik hou gewoon 25 dagen aan.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Mawaikee (4e rondje, 1e kindje) 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:2 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Bedankt voor je antwoord Maia. Heb nu het gemiddelde aangehouden. Moet wel de ongesteldheid morgen doorzetten, anders klopt het weer niet Ovu testen wil ik ook wel graag gebruiken, maar ga van 1-15 september op vakantie, dus dan zou ik op vakantie met die testen aan de slag moeten, zie ik niet echt zitten eigenlijk.... Maar goed, denk dat ik ze in ieder geval ga bestellen, kan ik altijd ter plekke nog beslissen of ik t wel of niet doe.
Ik houd nu mijn langste aan, maar ga wel met de ovulatietesten eerder beginnen om te kijken of mn cyclus deze maand korter zal zijn. We zien wel.
nou bij mij is het vannacht doorgezet dus weer 33 dagen. Hou het wel op 35 dagen, zoveel scheelt dat niet en ik ga weer ovutestjes bestellen.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Mawaikee (4e rondje, 1e kindje) 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:2 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Ik kom me hier ook weer melden meiden. Misschien hebben jullie mijn verhaal van vandaag al ergens gelezen. Ik ga er dus vanuit dat ik vandaag gewoon ongesteld ben geworden. Ik houd mijn vorige cyclus aan, dus dat is 37 dagen. Iedereen veel succes!!!
Dank je Maia! Jij ook veel succes deze ronde. Ik zie dat jij ook een vervelende ervaring hebt gehad. Dus een knuffel terug
zo heb m'n volgende ovulatietestjes maar weer besteld. vind het erg prettig werken, krijg ik tenminste wat meer rust in m'n kop
Ja, dat ga ik morgen ook weer doen! De eerste maanden wilde ik er niet aan, vond het zo jammer van de spontaniteit. Maar goed, die wordt toch iedere maand minder, het is niet anders. Vorige maand voor het eerst testjes gebruikt en er achter gekomen dat mijn ei veel later was dan ik dacht. Ga deze ronde ook zeker weer testen.
Maia, je moet ook hier blijven kletsen hoor Ook al is het nog niet zo druk. Ik ben vol goede moed om deze keer iedereen te gaan volgen. Viel er zelf de vorige keer zo halverwege in, dus kon moeilijk meekomen met de groep. Maar deze keer ga ik ervoor!!
hihi ik blijf hier ook hoor wees maar niet bang, maar ondertussen klets ik daar ook. "ken" daar toch ook dames nee maar ik blijf hier zeker in dit topic
nou precies hier dus ook. Nu kwam het bij mij na m'n ma en m'n lichaam voelt zich een beetje van slag, wisselende cylus wat ik nooit had enzovoorts en die eerste maanden werd ik dus aan het eind van m'n cyclus erg zenuwachtig en nu heb ik vorige maand ovutesten gebruikt en die zenuwachtigheid was weg. Juist omdat ik nu wist wanneer m'n ei geweest was. En inderdaad, je krijgt inzicht in je cyclus, bij mij kwam afgelopen maand m'n ei op dag 18 of 19, waardoor ik ook wist, prima, deze keer een langere cyclus dus op dag 25 (kortste) hoef ik me niet zenuwachtig te gaan maken.
Ik heb deze maand voor een nieuwe aanpak gekozen namelijk ovulatietesten van CB en ben op dag 1 van mn cyclus begonnen met temperaturen. Houd dit nu bij op fertilityfriend.nl. Iemand hier ervaring mee? Iedereen die er ondertussen bijgekomen is welkom en succes!
nee temperaturen vind ik nog te veel gedoe. Ik ben over de drempel heen voor ovutestjes en die bevallen prima, misschien dat als het nog een x aantal maanden duurt voor ik zwanger ben ik tempen wel ga proberen maar voorlopig nog niet.
temperaturen ga ik ook nog niet aan beginnen hoor. Vind het prima zo met die ovulatietesten. Maia, wat grappig. Dat heb ik dus precies hetzelfde. Ronde 2 en 3 waren 29 en 32 dagen, maar omdat ik in ronde 4 pas een positieve test had op dag 23, wilde ik sowieso niet voor dag 37 gaan testen. Als ik dat niet geweten had, had ik er vast al een paar negatieve testen aan over gehouden. Leuk dat je hier ook mee blijft kletsen
nou idd. ik heb bij mijn eerste van 33 dagen zo enorm in de stress gezeten. toen weer minder, toen zelfs 35 en omdat ik het niet precies wist zat ik toen ook weer in de stress en de afgelopen keer wist ik dus dat het een lange cyclus was en inderdaad, heeft me een aantal negatieve testjes bespaard