En ik zal gelijk een paar mensen uit de stress helpen... Ik heb 3 dagen VEEL bloed verloren... Helder rood, proppen, stolsels de hele mikmak!! Dus jaaa het kan echt
Moontje wat Geweldig!!!! Nou je rust herpakken en genieten! Goede zwangerschap gewenst en stuur straks wat hcg deze kant op!! We willen eencompleet roze maand!!!!
Whoehoe Moontje!!! You rock!!!! : D Nu heel erg hard hopen op een plakbeeb!!! Stuur je wat Hcg naar ons? Mooi begin van de lijst! Hier vandaag hard aan het inpakken. Gelukkig is de ongi sinds vrijdag over. Valt dus ook geen pijl op te trekken, nu 1,5 week, vorige 2 keer 2 dagen en allereerste keer 2 weken... Maar goed, ik klaag niet, t is gelukkig over. Nu inpakken, nog ff beetje schoonmaken en dan vanacht op vakantie. Zon here we come!!!
Meid wat geweldig. Tóch zwanger dus! Van harte gefeliciteerd, en aan je onderschrift te zien, is het jullie heel hard gegund!
Super Moontje!! Gefeliciteerd!!! Wat fijn voor jullie!! Hier is de ongi nu pas echt over! Tot gisteren (een week lang dus) nog elke dag wat bloedverlies! Voor mijn doen wel erg lang! Zit nu op dag 9 van mijn cyclus....dus binnenkort met ovutestjes beginnen! Ben benieuwd wat voor effect dat gaat hebben deze maand
Hallo meiden ik wil graag ook op het lijstje!! voor 24 september 2e kindje eerste ronde na stoptijd partiële mola zwangerschap. Ik zal in het kort wat over mij vertellen. Ik ben een jonge moeder van 24 jaar ik ben gelukkig getrouwd en mijn man is 27 wij hebben samen een geweldig mooi zoontje van inmiddels alweer 15 maanden!! Toen wij in juni 2008 besloten voor een kidne tegaan duurde deze onvervulde droom een eewigheid eindelijk was ik zwanger in oktober 2009!! gelukkig en blij waren wij toen ons zoontje gezond te wereld kwam 4 weken voor de uitgerekende datum!! Juist omdat het met onz mannetje zo lng duurde besloten wij in maart al voor een tweede kindje te gaan Déan (on zoontje) was inmiddels 10 maanden. wat waren wij blij toen wij er in april achter kwamen dat ik zwanger was. Helaas was ons geluk van korte duur want met 5,5 week ging het mis en heb ik een miskraam gekregen! In mei bleek ik echter alweer zwanger!! nogmaals tot onze groe verbazing aangezien het bij ons manetje zo lang duurde. wij hebben 3 x het hartje mogen horen van ons kleine meisje!! wat klonk dat geweldig mooi. Maar helaas bleek met 12 weken dat ons meisje niet meer leefde. Uit echo onderzoek bleek dat ze 1 a 2 dagen naar de vorige echo was overleden. Naar 1 week wachten kon ik het niet meer opbrengen het idee dat ik al 3 weken met een dood mensje in me liep was emotioneel te zwaar. ik ben dan ook 30 juni voor de eerste keer gecureteerd en 6 juli voor de 2e keer. Uit onderzoeken bleek dat het om een meisje ging en om een partiële mola zwangerschap. Eerst was er veel angst aangezien wij eerst op ons hart gedrukt kregen dat ik minimaal een 6 maanden moest wachten om opnieuw zwanger te mogen worden. Mijn cyclus is ondanks de twee curretages meteen weer op de rit. Gelukkig zijn mijn waardes ontzettend goed gedaald en hebben wij afgelopen vrijdag officieel groen licht gekregen va de gyneacoloog!! dus ik hoop dat dit een hele mooie maand word voor alle meiden hier en dat we allemaal snel zwanger mogen worden en natuurlijk heel gezond zwanger!!! liefs en knuffels mamavand Ps wil iemand mij toevoegen op de lijst!!!
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 17-sept 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 na ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, ZWANGER van 1e kindje!) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Aantal:33 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag mamavand toegevoegd
Mamavand, wat een heftig verhaal!! Hoop dat jullie weer snel zwanger mogen worden! En dan duim ik voor een plakbeebje!!! We hebben afgesproken dat dit een hele roze lijst gaat worden, dus dat moet goed komen! Moontje heeft het goede voorbeeld al gegeven
We gaan zeker te weten met z'n allen voor een knalroze lijst!!! Die tweede helft van september gaat een goeie worden.... Ik voel het al!! Succes met klussen iedereen!!
Nou dames, mijn laatste bericht voorlopig, vakantie!!!! Wanneer onze lijst begint ben ik weer aanwezig! Tot over 2.5 week. Op naar roze!!!
Mamavand wat een heftig verhaal! Ik wens je heel veel succes en ik hoop echt dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan mag blijven zitten en goed za gaan! Vakantie...hmm ben toch wel een beetje jaloers, begin deze week weer met alles opzettenn en zo en volgende week zijn nde kids er weer...werk in het sbo als juf. Vakantie lijkt weer lang terug.... Net nog even zo gelachen, zoonlief was dit weekend logeren bij opa en oma. Vrijdg moest ik erheen omdt het drama was en ben ik ook blijven slapen. Nu belde hij net zelf...mama mag ik nog 1 nachtje blijven slapen....geweldig gewoon de schat. Nou hier ongi weg...vanaf nu maar een week flink aan de klus, als het deze maand niet lukt gaan we voor de ovu test...maar nu gewoon even 10 dagen om de dag maar klussen.....haha klinkt vervelender als dat het is haha