Wat een nieuwe meiden, leuk!!! Ik vrees dat ik niet op roze kom deze maand! Mijn vriend moest vanmorgen naar de dermatoloog. Hij heeft al een tijdje een wat rode voorhuid. Al verschillende soorten zalfjes gehad, zonder resultaat! Hij moest vanmorgen terug en nu hebben ze er een hapje uitgehaald voor onderzoek! En hij heeft dus nu een hechting! Ieuw! Pijn viel mee zei hij en hij wil deze ronde ook niet voorbij laten gaan! Maar ik verwacht eind deze week (rond of in het weekend) mijn ei! Vrees dat het dan nog pijnlijk zal zijn! Na een week is de hechting vanzelf verdwenen! Hij mag gewoon sex hebben van de dermatoloog! Maar ik ben ook een beetje bang dat het dan erger wordt en we de volgende maanden misschien helemaal niet meer kunnen!
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 17-sept Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 na ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Sitalita (3de ronde, 1e kindje) 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Aantal:37 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag Heb mezelf even toegevoegd. Datum kan nog veranderen maar dat weet ik pas later in de cyclus
niuewe meiden welkom!! leuk zo lijst met veel namen!! iedeeen succs ohh ja ben toch wel blij dat mijn mannetje altijd zn heeft!! zou echt boos worden hoor al hij niet zou willen dan zou ik me echt fgewezen voelen!! hoe hebben jullie dat dan vinden jullie dat niet vernederend als je man niet wil?
Mijn vriend wil wel eens niet, en andersom wil ik ook wel eens niet. Maar we willen graag een kindje en we zitten helaas vast aan vaste dagen met verplicht klussen. Dus we doen het gewoon ondanks dat 1 van ons of soms allebei geen zin heeft! Haha dus soms is het echt zo: "schat we moeten ff vandaag" "hmm oke dan maar" Heel romantisch is het dan dus niet haha!
Boos worden geeft hem niet meer zin, hij voelt zich al zo schuldig vaak. Ik ken hem niet anders, en heb er geen problemen mee. Als hij straks echt gericht moet gaan presteren is het wel wat anders, maar ook voor hem.
Ja, is dat zo Within?!? Wist ik niet.....*blond* Dat zou mooi zijn!!! Dat geeft weer wat hoop voor aankomend weekend, hihi!! Normaal klussen we voor mijn ei ook al wel, maar dat doen we nu sowieso maar niet!!
Haj meiden, Welkom nieuwe meiden! Mijn mannetje heeft gelukkig altijd wel zin. Mocht hij een keertje geen zin hebben dan ligt het er meer aan dat hij ontzettend moe is, nja ben ik ook weleens.. Zou er niet boos om worden, zoek er niets achter. Doet hij gelukkig ook niet bij mij
@liefkleintje succes komend weekend vriendlief heeft ook altijd zin, ligt meer aan mij als we 2/3dgn niet geklust hebben Bedankt voor de welkoms, voel me ook welkom xxx
Mooie uitspraak: emotioneel incontinent!! Sinds ik afgelopen januari gestopt ben met de pil ben ik dat ook heeeeeel erg!! Ik kan het gewoon niet uitleggen aan mijn vriend... Ik kan op dat soort momenten ook niet vertellen wat er mis is of wat er dwars zit! Echt vreselijk voel ik me dan.
Ja he? Hier ooit gelezen Ik word veel sneller emotioneel, zit sneller met tranen in mn ogen en ben ook veel gevoeliger voor de mensen om me heen. En dan slik ik pas 2 weken geen pil meer..
Hoi allemaal, Ik spring even over. 25e is mijn NOD, 2e ronde, 2e kindje. Veel geluk allemaall! Liefs November
Zo zou ik het ook omschrijven!! Heb weleens gejankt aan de keukentafel om een mini discussie, kon gewoon niet stoppen Nu gelukkig steeds minder last van haha
Zou iemand mij op het lijstje willen zetten? Bij mij gaan dat soort dingen nog al eens fout. emotioneel ongesteld ha ha wat een mooie uitspraak. bij mij is het ook wel erger vooral tijdens het wachtbankje Liefkleintje hoop dat het optijd genezen is.
goedemorgen! zag iets over emotioneel incontinent... manlief noemt mij thuis hier nog wel eens emotioneel zeer flexibel hihi Heb nu trouwens weer een langere cyclus, zit nu op dag 16 volgens mij maar nog geen eisprong volgens m'n testjes. Vorige maand had ik hem geloof ik op dag 18 dus tja. Ach, het zou mij verbazen als het deze maand raak is, alleen maar bezig met de bruiloft van mijn zus en we zijn tegenwoordig uitgeteld als we naar bed gaan dus we doen er weinig aan.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Lisa (2e ronde, 1e kindje) 17-sept 18-sept 19-sept 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Mawaikee (4e rondje, 1e kindje) 25-sept 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept
Hoi meiden, Mijn NOD is ergens aan het einde van deze maand. Maar mijn cyclus loopt tussen de 27 en 31 dagen. Wat zouden jullie dan aanhouden?
Voor je NOD zou ik de langste aanhouden? Dan zit je minder lang in spanning. Ik ben zelf met de pil gestopt en 17 augustus dus voor het eerst 'normaal' ongesteld geworden. Ik heb mijn cyclussen voor de pil bekeken en daar zaten erbij van 24, maar ook van 38; geen pijl op te trekken dus! De meesten zaten echter rond de 30 dagen, dus dat houd ik maar aan. We zullen het wel zien komende maand!