NOD 16-30 september 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siri1981, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte moontje. Ik ga duimen dat je snel een plakbeeb hebt!!!!

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Welkom vlinder!!! Succes met klussen! :D

Jufaman....heerlijk he, af en toe tijd voor jezelf!
    Leuk, een vrijgezellenfeest! Iets leuks gedaan??

Hier ook een relaxte zondag, heerlijk!

3. bcloud

bcloud Niet meer actief

Nou breekt mn klomp!!!!!
    Als mijn hele vroege mk 22 aug is geweest, met een bloeding van maar 3 dagen zou t hcg nu al veeeeel lager moeten zijn...

Ik test vandaag met cb digitaal nog steeds positief ... Heb ook meteen de gyn gebeld.. Ik moest de hoop toch nog maar niet opgeven en morgen bellen en langskomen... Kan zijn dat de duur korter is...
    En dat dat vlekje wat onderin mn bm was te zien toch nog goed was... Ook wel raar na de bloeding was er nog wat te zien, en geen bloeding weer gehad...

4. Within

Within Niet meer actief

Oh spannend... ben benieuwd wat dat dan is!!

Hier begint de witte vloed.. mijn cyclus is dus direct weer op orde. vorige pilstop had ik dit pas in ronde 2. Nu wachten op eiwit.. Waarom werkt het vrouwelijk lichaam zo verwarrend???

5. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje moontje, wat verwarrend. Nou, ik hoop op goed nieuws voor jullie!!!

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

He moontje sterkte hopen dat het er nog zit meid!

7. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    Hallo hier ben ik ook maar eens weer! Wilde me wat afzonderen omdat de kans klein is deze maand voor ons. Mijn man is vandaag weg gegaan en komt pas vrijdag weer terug. Vanmiddag nog geklust, maar denk dat ik halverwege deze week mijn ei heb. Zou het dan nog kunnen ik bedoel zou het zaad zo lang kunnen overleven?

@Moontje Hoop dat het voor jou toch nog goed afloopt en anders veel succes en sterkte deze maand! Wat verwarrend voor je.

8. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Moontje, wat een onzekerheid en achtbaan van emoties. Ik hoop heel erg dat het goed mag komen. Heel veel succes morgen.

Missy, ik denk dat je nog wel een kans hebt hoor. Zaad kan volgens mij tot een week overleven. Geef de moed nog niet op!

Ik zit nog steeds te wachten op een positieve ovulatietest.... gaat weer een lange cyclus worden:(

9. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    Hey missy,
    Ik zit wat met hetzelfde gevoel. Ik ben dit weekend met mijn collega's weg geweest en heb mijn ei gevoeld van vrijdag op zaterdag. Mijn man wil niet onder druk klussen, dus heb hem alleen woensdagnacht kunnen verleiden. Ik heb zoveel spijt dat het donderdag niet gelukt is om hem te overtuigen. Nu vraag ik me af of het dan nog mogelijk is. Heb zoveel schrik dat het van die donderdag af zou hangen.

10. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    NOD-LIJST 16-30 september

16-sept
    Brondy (2e ronde, 1e kindje)
    Dotty (2e ronde, 1e kindje)
    Meow (4e ronde, 2e kindje)
    Danielle (7e ronde, 1e kindje)
    Gesina (5e ronde, 1e kindje)
    Lisa1 (2e ronde, 1e kindje)
    Kayde (?e ronde, ? kindje)

17-sept
    Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje)
    Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje)
    Bloem18 (4e ronde, 1e kindje)
    Liefdeis (1e ronde, 1e kindje)

18-sept
    Lieser (4e ronde, 1e kindje)

19-sept
    Mien1 (5e ronde, 1e kindje)
    Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje)
    Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje)
    Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje)
    liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje)
    Vicky (10e ronde, 2e kindje)

20-sept
    Maia (ronde 5 ma, 2e kindje)
    Eowynka (2e ronde, 1e kindje)
    Wallie81 (8e ronde, 1e kindje)

21-sept
    LeenElise (4e ronde, 1e kindje)
    Shivra (1e ronde, 1e kindje)
    Evaa (5e ronde, 1e kindje)
    Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje

22-sept
    Tara84 (5e ronde, 1e kindje)
    Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje)
    Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje)
    Missie86 (5e ronde, 2e kindje)
    Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje)

23-sept
    Siri1981 (4e ronde, 1e kindje)
    Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, ZWANGER van 1e kindje!)
    RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje)
    Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje)

24-sept
    Caro13 (7e rondje, 1e kindje)
    Wensje2 (3e ronde, 2e kindje)
    Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje
    Moisie (ronde?, 2e kindje)
    Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje)
    Roosje31 (11e ronde, 2e kindje)

25-sept
    Mawaikee (4e ronde, 1e kindje)
    November (2e rondje; 2e kindje)

26-sept
    Sitalita (3de ronde, 1e kindje)
    Gewoonlinda (1e ronde; 2e kindje)

27-sept
    Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje)

28-sept
    Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje)
    Bellamano (3e ronde, 3e kindje)

29-septÃ
    Volonta (5e ronde, 2e kindje)
    Samba(1ste rronde, 2e kindje)

30-sept
    Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje)

Geen Datum
    Hendrika (ronde 23, 1e kindje)
    LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje
    Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig)
    Amanda13 (8e ronde, 2e kindje, maand augustus overgeslagen)

Aantal: 53

1 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag

Ook ik voeg me bij jullie!
    Vind het allemaal zooo spannend!
    Het word inderdaad hopen op veel roze aan het einde van deze maand!
    Succes allemaal!

11. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    @Tara84 Verveld zeg die lange cyclus heb je daar vaak last van?

@vickske Ik kan je helemaal begrijpen zo denk ik dus ook al een aantal maanden.Maar Tara zij net dat het wel tot een week kan overleven dus de hoop is er meid.

Mijn man is militaire en heeft zo veel oefeningen in het jaar. Hij is altijd weg als ik mijn ei heb. En daar baal ik echt zo van. heb even uitgerekend, maar de kans blijft voor ons echt heel klein tot en met december. Hoop toch dat het op de een of andere manier gaat lukken!

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@moontje: ik duim voor je, maar wat een onzekerheid. Ik hoop voor je dat het wat is, maar het kan ook gewoon zijn dat er nog 'iets' achtergebleven is waardoor je hcg blijft aanmaken. Maar ik duim voor je hoor ;)

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@vlinder idd wij zaten in de januari2012 topic ik hoop op dat we straks samen in het mei topic mogen!!!

@ moontje meis ik hoop zo dat de zwangerschapsduur korter is dan gedacht en dat jij nog gewoon lekker zanger bent van een plak beebje.

@all?
    ik heb een vraagje, als je eisprong nadert is het witvloed dan vloeibaarder?
    Lees vaak van dames die zeggen dat het heel rekbaar is maar weet niet of nou vloeibaar bedoelen of niet?
    of is het juist dikker?
    ik heb namelijk heel veel wittig vloed wat heel vloeibaar is?
    vroeg me af of dat mijn ei zou kunnen wezen had het bij me zoontje ook de 11 dag!! dus wie weet we klussen om de dag!! hoop zo dat ik deze maand al zwanger mag worden!!!

14. Within

Within Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde! heel veel, heel wit. Heb zelfs een inleg kruisje nu in en voel het lopen.. blegh.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Zie mijn onderschrift:) Valt nog best mee hoor, kan veel langer en onregelmatiger, maar het blijft wel balen. Het is iedere keer maar afwachten hoe lang het duurt.

Wat vervelend zeg dat jullie zo weinig kans hebben. Al hoeft het natuurlijk maar één keer raak te zijn! Lijkt me moeilijk als je man zo vaak weg is of ben je daar al aan gewend?

16. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Het vruchtbare, rekbare slijm is juist wat dikker. Je zou er tussen je duim en wijsvinger draden mee moeten kunnen trekken. Maar ik moet zeggen dat ik dat bij mezelf ook niet zo herken. Ieder lichaam is toch weer anders he!

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik moet zeggen tara dat ik er nooit echt op gelet heb dus vadaar maar had snds vandaag wat last van me borsten en hele dunne vloed dus dacht nou dat zou wel vroeg zijn, maar het zou kunnen had met me zoontje toen op de 11 dag een posi ovu test. dus wie weet we klussen sowieso om de dag dus we zien wel even!!! wil het alleen zo graag dat ik bang ben dat ik het te graag wil. nou we zien wel wat mijn lichaam doet ik kan het ook niet plannen en als het wel heel lang gaat duren zoals bij ons zoontje dan kan ik het ook niet veranderen!! daar hou ik me maar een beetje aan vast.

18. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0

Ja ik zie het je hebt maar 2 uitschieters. En je weet ook niet ongeveer wanneer je ei komt als het zo schommelt!

Ach het wendt leuk is anders, maar ik vind het ook wel lekker als ik mijn eigen ding wat kan doen. En niet perse aan het einde van de dag mijn huis schoon moet hebben of het eten klaar moet staan:) Ha ha ben behoorlijk gehecht aan mijn vrije tijd kom ik nu achter:):) en sleur mijn zoontje gewoon de hele dag mee. Dus alleen ben ik gelukkig nooit!

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moontje, ik hoop op positief nieuws voor jullie! Wat een emoties zeg! Hou je taai!

20. bcloud

bcloud Niet meer actief

Dames...

Bloedonderzoek gehad hcg is 63... Dus over 2 dagen weer prikken...

Als ik zwanger zou zijn, zou het kloppen dat er nog niets te zien is... Dan zou t heeel pril zijn...

Iemand ervaring met hcg waardes?

Deel Deze Pagina