NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) Lisa1 (2e ronde, 1e kindje) Kayde (?e ronde, ? kindje) 17-sept Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje) Bloem18 (4e ronde, 1e kindje) liefdeis (1e ronde, 1e kindje) 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) Vicky (10e ronde, 2e kindje) vlinder13 (3e ronde na MA, 8e ronde totaal, 1e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) duffyken82 (1e ronde, 3e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) November (2e rondje; 2e kindje) 26-sept Sitalita (3de ronde, 1e kindje) Gewoonlinda (1e ronde; 2e kindje) 27-sept Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje) 28-sept Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Bellamano (3e ronde, 3e kindje) 29-sept Volonta (5e ronde, 2e kindje) Samba(1ste rronde, 2e kindje) 30-sept Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje) Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Amanda13 (8e ronde, 2e kindje, maand augustus overgeslagen) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje!) Aantal: 55 0 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag lijst weer ff aangepast, iemand had niet de laatste lijst gekopieerd nu klopt ie weer geloof ik!! fijne dag allemaal! liefs vlinder...
Hey meiden! Hoe is het met iedereen?!? Allemaal al druk aan het klussen?!? Ei al ontdekt?!? Hier had ik za.nacht een knal ovulatietest!! We hadden vrijdagavond nog geklust, omdat vriendlief za niet thuis zou slapen! Gisteravond wilde we weer klussen, maar net daarvoor kregen we behoorlijke ruzie! En uiteindelijk dus niet geklust! Ik heb echt een k*t nacht gehad.....amper geslapen! Omdat ik nu dus wel weet dat de kans deze maand waarschijnlijk heeeeeeel klein zal zijn dat het raak kan zijn! Wat enorm balen! Weer een maand wachten! Want stel dat we vanavond nog zouden klussen, de kans is niet groot meer nu he meiden?!? Sorry voor dit ego berichtje, maar ik voel me echt zo klote!
goedemorgen! @liefkleintje: he bah, wat balen @moontje: ik duim voor je. hier de klusdagen weer achter de rug dus we mogen weer afwachten. Verder niets te melden, ben erg moe, veel stress maar ja, het is even niet anders
Ik weet niet of het nu nog zin heeft om te klussen ik denk het niet!! Ego; ik had gister sterk het gevoel dat ik mijn ei had, menstruatieachtige krampjes en zere borsten, en toen we gingen vrijen heel raar pijnlijk gevoel zelfs 2 uur daarna nog dus we wachten af. het zou betekenen dat me ei wel vroeg is. maar met me zoontje had ik ook op de 11 dag een knalposi ovu test. dus we zien wel we blijven nog even om de dag klussen en hopen eind deze maand op goed nieuws. liefs mamavand
@moontje Dit heb ik gevonden : hCG waarde in weken vanaf bevruchting* : 3 na bevruchting: 5 - 50 mIU/ml 4 na bevruchting: 5 - 426 mIU/ml 5 na bevruchting: 18 - 7,340 mIU/ml 6 na bevruchting: 1,080 - 56,500 mIU/ml 7 - 8 na bevruchting: 7, 650 - 229,000 mIU/ml 9 - 12 na bevruchting: 25,700 - 288,000 mIU/ml 13 - 16 na bevruchting: 13,300 - 254,000 mIU/ml 17 - 24 na bevruchting: 4,060 - 165,400 mIU/ml 25 - 40 na bevruchting: 3,640 - 117,000 mIU/ml Niet-zwangere vrouwen: <5.0 mIU/ml Vrouwen in de overgang: <9.5 mIU/ml En het zou moeten verdubbelen na die 2 dagen meid
Ja maar dat zijn urine waardes... Het is bij mij in bloed gemeten.. En waar valt 63 dan tussen? Ik kon er zelf niets uit wijs worden.
Ja en dan zou het niet zo gek zijn dat ze niets zien... Nja afwachten.. Zolang ik geen grote hoeveelheden bloed verlies kan t nog alle kanten op..
Moontje kijk anders even op mijn profiel daar staat een echo foto met 4 weken en 3 dagen!!! was ook nog niet veel te zien als alleen een holte wat de vruchtzak zou moeten zijn!! dus wie weet!! hoop dat het allemaal goed is meis, wanneer moet je weer prikken? liefs mamavand
Ja die holte was er bij mij ook (album) Maar was nu verhuisd en later niet meer te zien... Maarja dat kan ook wel vaker voorkomen lees ik ... Dat ze pas na 7 wkn wat zien... En je hcg moet ook boven 1000 zitten voor ze uberhaupt goed wat zien.. Morgen weer prikken..
Liefkleintje, hoezo denk je dat de kans deze maand zo klein is?? je hebt vrijdagaaf geklust en zaterdag posi ovutestjes gehad toch???dan heb je toch nog steeds reserves in je lichaam zitten van vrijdag??! Ik denk dat de kans deze maand helemaal niet zo klein is als je denkt hoor!!! Tuur ijk was t fij geweest als je gister nog ff had gekund(al was t alleen al voor je gevoel) maar ik denk echt wel dat de kans heel reëel is dat je gewoon hartstikke zwanger kan worden deze maand!!! Als je kijkt bij de calculater op deze site staat er 2dagen voor je eisprong, wat dus bij jou in dit geval de vrijdag is, als vruchtbare periode, gewoon vruchtbaar, niet matig ofzo dus...geef de moed zeker nog niet op voor deze maand!!! Hier vanmorgen temp wat gestegen en geen smiley meer op de clear blue dus heb zeker gister m'n ovulatie gehad. Gisterochtend en gisteraaf goed ons best gedaan dus nu fingers crossed en heel veel wensjes doen!!!
Dank je Vlinder voor je lieve reactie!!! Ik duim dat het klussen beloond gaat worden bij jullie Ik denk dat de kans heel klein is, omdat het voor die vrijdagavond best even geleden was dat we geklust hebben! Door omstandigheden kon het niet! Dat schijnt het zaad niet ten goede te komen....veel dode zaadcellen. Vandaar dat ik weinig hoop heb. In de bijsluiter staat je het beste gemeenschap kan hebben na 24u na je posi ovu test en binnen 36u! Dat is dus niet zo! Sorry dat ik zo down ben, maar voel me er echt ff heel klote over! Dit zijn trouwens mijn testen.....
ja dat is het beste, maar het betekent niet dat als je het erbuiten doet je geen kans meer hebt moet je maar eens zoeken, zat verhalen van dames die bijv. 5 dagen voor eisprong voor het laatst sex gehad hebben en toch echt zwanger waren. Het is altijd wachten, zelfs al had je binnen dat tijdperk sex gehad is dat ook geen garantie op een zwangerschap.
Binne 24-36 na je eerste posi ovutest dan springt je ei maar de dagen daarvoor ben je ook al vruchtbaar hoor En idd als je ff geen gemeenschap hebt gehad dan wordt t zaad wel minder productief maar wil niet zeggen dat alles dood is wat er uit je mannetjes lichaam komt Wij hebben precies t zelfde gehad, door mijn curettage is mijn cyclus beetje op hol geslagen geweest en heb ik de afgelopen 2menstruaties steeds de laatste dagen(4ongeveer) nabloedinkjes gehad, dus net als je laatste ongi dag alleen dat dus 4dagen lang...nou tel dus een dikke week menstruatie plus een mannetje die precies nadat alles weg is een beetje ziek word en dus geen sex wil...kortom, zondag ochtend was onze eerste sex sinds 2 weken...dus ook niet echt bevordelijk voor de zaadjes, vandaar zondagaaf nog een keer maar t wil niet zeggen dat er dan geen goeie zaadjes meekomen alleen minder...maar tja, er is er maar 1nodig hè!!!!! En laat nou net die ene de snelste zwemmer zijn bij jou en dan ist gewoon bingo...dat kan zomaar dus niet negatief denken, want negativiteit trek je aan geloof ik altijd En zo dus ook met positiviteit!!! Een oppepertje kunnen we af en toe allemaal wel eens gebruiken, maar daarom zijn we ook samen op t forum om elkaar door deze vreselijke wachttijden heen te helpen toch? Hihi
bedenk jezelf: De sterkste zwemmer bevrucht het eitje. Die sterft dus ook als laatste Zwak zaad sterft als eerste en die halen het eitje toch ook nooit.
Liefkleintje, ook ik had een pos ovu test 3-9. Wij klussen zeker vandaag en morgen nog..! Ze zeggen dat bij het zien van je pos ovu test je ei meestal binnen 24-48u springt! Geef de moed niet op! Geniet er vandaag en morgen nog ff van je tempt toch ook? Tegen die tijd weet je zeker of de lh stijging ook echt je ei was! En dan op naar de o zo lang durende wachtbank! Succes meid!
Wat zijn jullie lief!!! Bedankt voor de reacties, wat doet me dat ff goed!! We gaan er vanavond ook zeker nog voor! En morgen misschien ook nog....(mijn mannetje moet weg morgenavond, dus moet even afwachten hoelaat hij thuis komt!) Ik temp idd ook! Vanmorgen was mijn temp nog niet omhoog. Misschien niet echt een goed beeld, vannacht maar 5 uurtjes geslapen! Dames, nogmaals bedankt voor jullie steun!!
Hoi allemaal, Ik zie hier veel experts over eisprongen. Help me alsjeblieft. Vrijdag en zaterdag een positieve ovutest. Donderdag en zaterdag geklust. Maar vandaag volgens mij vruchtbaar slijm. Manlief is wat chagerijnig door autoproblemen, dus verleiden vandaag zal lastig worden. Maar zit ik dan nog wel een beetje goed??
Volgens mij is het goed dat je zaterdag geklust hebt.... En als het nog een keer lukt, altijd goed. Maar die ene dag heb je alvast binnen, letterlijk haha..... Ik las net ergens dat het niet goed is voor het zaad, als de sex even geleden is. Maar ik las juist ergens dat het het beste is als je ongeveer 6 dagen voor je eisprong geen sex hebt, zodat er veel zaadcellen bij zitten. Hoe zit het nou????