Nu heb ik echt rare kramp in mn onderbuik.. Lijkt als ik t lees op bandenpijn ... Soms in t midden en soms in mn liezen... Het lijkt of ik nu pas zwanger wordt, heel appart... Zou blij zijn als het morgen is... Om 8 uur meteen bloedprikken! Maarja ik moet echt ff mn verhaal kwijt.... 22 augustus heb ik dus 3 dagen gebloed met de gedachten ongi te zijn.. Zonder erge pijnen.. Daarna werden testen alsmaar positiever incl digitaal.. Ook op die echo was wat te zien.. Ik neem aan dat als t mis is je hcg zakt en een test minder positief wordt. Gister bloed onderzoek gehad hcg van 63, dus morgen weer prikken... Maar vindt het nogal een uitspraak van de vk van vrijdag... Ja tis mis helaas wou dak beter nieuws had.. En dan gister zon bloeduitslag... Kijk soms is in t begin af en toe niets te zien dus vindt het echt grof mocht ik nog gewoon zwanger zijn.. Ik pis gewoon nog steeds zwanger 1-2 weken zelfs met middag urine en dan is de indicator niet betrouwbaar dus kan net zo goed langer zijn.. Maar zwanger is zwanger en heb heus geen streepjespies.. Alles pis ik zwanger (ja sorry ben echt over ze zeik, ook toepasselijk) En als het een vroege mk of ma was had t al veel lager onder de 50 moeten zitten.. En nu heb ik mss 5 druppeltjes donker vocht verloren kan t niet eens bloed noemen.. En al de hele dag die pijn en zaterdag had ik dat ook... Met liggen is het minder maar met hoesten en inspannen word het meer... En eisprong pijn houd nooit zolang aan... Want madam gisteravond zei dat ik alweer een nieuwe eisprong had (het word steeds gekker) ... __________________
Volgensmij is t ook allemaal een beetje natte vinger werk wat betreft t zaad van de man...op de ene site staat elke dag is t beste want zaadcellen verversen zich heel snel de andere site zegt juist weer van niet, vraag me serieus af of t ooit echt bewezen is...denk ook dat t per man verschilt, maar ding is zeker, hoe oud of nieuw t zaad ook is er zitten altijd wel wat goede bij(mits alles goed is qua vruchtbaarheid enzo natuurlijk) Ik denk dat je vooral moet doen waar je je goed bij voelt toch? Slaap lekker allemaal of klus'ze
Moontje! Ik snap dat je over de zeik bent! Pff wat een onzekerheid zeg! Het enigste wat jouw nu duidelijkheid geeft is oplopend hcg in je bloed en positieve echo's! Hoop dat je hcg morgen hoger is! Succes meid!
hey meiden ik heb een vraagje, ik heb in april een mk gehad en 18 dagen na die mk had ik ongie krampen en dacht dus dat ik weer ongie zou worden en dat de boel van slag was door die mk. maar dat was niet zo. Ik heb toen nog gebed met de vk en die zei dat het waarschijnlijk mijn eisprong was. Nu heb ik dat weer ongie krampen gevoel, maar krijg je die krampen voor je eisrpong of als je je ei al hebt gehad,of op de dag zelf of een dag ervoor? weet iemand dat!!
jeetje moontje, wat een verhaal. Ik hoop zo dat ze je morgen meer duidelijkheid kunnen geven en natuurlijk positief nieuws @mamavand; bij mij wisselt het. Soms heb ik 1 dag van te voren pijn en soms op de dag zelf. Maar ik heb t nooit erna.
pfff moontje, ik duim voor je! @mamavd: hier wisselt het, soms voel ik helemaal geen krampen/buikpijn rond eisprong, de andere maand echt steken de dagen ervoor.
hallo, Moontje ik hoop dat je snel duidelijkheid heb wat een muts die vk. meiden die rond hun ei zitten veel plezier en probeer de testjes een beetje los te laten en luister naar je lichaam. wachtbankje volgens mij zitten er al behoorlijk wat op, me too nu rustig blijven niet teveel aan denken en hopelijk een positief resultaat. ik weet het is niet makkelijk. .
Moontje hoe is het? ben heel benieuwd hoe het afgelopen is? @all ik heb net even terug gelezen in mijn berichten en idd in april had ik ook een dag of twee na mijn eisprong dat rare gevoel van een ballonnetje en bleek toen dus ook zwanger. Weet natuurlijk niet of dat nu zo is maar ik weet niet het voelt allemaal wel raar aan!! we zien wel ik ga niet eerder testen als de 24ste (ik hoef denk ik niet eens te testen, vorige twee keer wist ik zeker dat ik zwanger was en dat was ook zo, maar voor de fun zal ik dan wel een testje doen). nou we wachten af meiden ohhh de 24 ste wat duurd dat nog lang zeg. Nou sorry meiden voor mijn ego bericht mar vind het zo spannend allemaal. hoe is het met de andere dames die rnd hun nod zitten voelen jullie al iets???? liefs mamavand
Ik ben ook heel benieuwd Moontje! Hoop zoo voor je dat je waarde is gestegen.. Hier al 4 dagen 37.1, dus denk dat ik mn ei wel heb gehad! Nog nooit zo'n constante temp gehad, net weer even getest en 37,3, dus mn temp is niet kapot
Voor mij duurt het nog 10 dagen, maar natuurlijk voel je vanalles, of denk je vanalles te voelen.. Voor mij is het gewoon afwachten.. Ik weet ook niet wat ik moet voelen, dus kan wel zeggen dit of dat, maar ik weet het echt niet.. Misschien als we een week verder zijn? waar ik wel benieuwd naar ben: wat doen jullie of waar letten jullie op om de beste kans van slagen te hebben? Bijv. temperaturen, ovu-testen, frequentie, standje, klaarkomen, ...?
goedemiddag. Ben weer aan het werk vandaag, eigenlijk geen zin maar ja... @vraag: wij gebruiken alleen ovulatie testen en dat is meer zodat ik wat rust heb in m'n hoofd (dat ik weet hoe lang m'n cyclus is) dan om zwanger te worden. Hoewel we natuurlijk rond een positieve ovulatietest het wat vaker gezellig maken maar als het een keer een avondje niet uitkomt ofzo, dan niet, ook al zit ik rond m'n ovulatie.
@Lisa: Ik temp nu voor de tweede ronde, mja deze ronde is mn ei een week eerder dan de vorige ronde. Dus heb nog niet echt een vast patroon.. Verder klussen we rond mn ei om de dag en blijf altijd nog even liggen
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) Lisa1 (2e ronde, 1e kindje) Kayde (?e ronde, ? kindje) 17-sept Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje) Bloem18 (4e ronde, 1e kindje) liefdeis (1e ronde, 1e kindje) 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) Vicky (10e ronde, 2e kindje) vlinder13 (3e ronde na MA, 8e ronde totaal, 1e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) November (2e rondje; 2e kindje) 26-sept Sitalita (3de ronde, 1e kindje) Gewoonlinda (1e ronde; 2e kindje) 27-sept Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje) 28-sept Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Bellamano (3e ronde, 3e kindje) 29-sept Volonta (5e ronde, 2e kindje) Samba(1ste rronde, 2e kindje) 30-sept Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje) Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Amanda13 (8e ronde, 2e kindje, maand augustus overgeslagen) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje!) Aantal: 55 0 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag