Hier eindelijk weer eens een berichtje van mijn kant! Moontje...wat een ellende...ik weet wat je doormaakt (niet die ontzettende onzekerheid, maar wel het verlies); heel veel sterkte gewenst! Hier: Voor het eerst dus bezig met ovu-testen, maar merk dat mijn lichaam wel echt wat in de war is na de mk. Het wel sinds gisteren een (bijna?) positieve ovu-test in handen...heel spannend! Weet iemand of het ook uitmaakt als het streepje niet even dik is bij de ovu-test? De kleur is wel hetzelfde als de teststreep, terwijl mijn urine echt heel licht was... (bang voor blaasontsteking, dus had vandaag erg veel gedrongen ) klachten; heb vandaag last van mijn rug, heb eiwittige afscheiding (beetje draderig, nog niet heel erg) en beetje last van gevoelige borsten... nog niet veel fysieke kenmerken, alles 'een beetje' en de rugpijn kan ook van een mogelijke blaasontsteking komen... *zucht* spannend allemaal! We klussen wel vrij regelmatig, maar merk nu dat het lastig begint te worden met combi 'weer-aan-het-werk-zijn-allebei' & flink doorklussen... hebben wel gisteren en eergisteren geklust, maar vraag me af of vanavond gaat lukken... vriendlief keek nu al moeilijk haha... succes allemaal!!
Je kan cranberrysap gaan drinken of capsules gaan slikken.. die gaan een blaasonsteking tegen omdat je meer weerstand opbouwt daar
Dank voor je advies, maar -helaas- ben ik een blaasontstekings-expert, dus heb al een heel pak cranberry-sap op vandaag Wat ook helpt is om de dubbele hoeveelheid vitamine c bruistabletten te nemen, wat je namelijk te veel aan vitamine c binnen krijgt...plas je er weer uit en is dus zuur (bacteriën houden niet van zuur)... Wel lief dat je meedenkt! Ook "blaasontstekingsexpert"?
Jup, gelukkig nu al een tijdje vrij maar wat een ellende.. bij heeft iets van blasecare? heel goed geholpen. Die hebben van die spoedkuren
@moontje; dikke digitale knuf Hier snap ik mn temp ook ff niet meer. Ik dacht dat die horizontale lijn de gemiddelde temp was van voor je ei, maar die is bij mij veel lager dan de 36,55 die ff aangeeft. Dus ik ben nu 4DPO en zat vandaag onder die lijn. Normaal na mn ei rond de 36.8 En vandaag enorm veel last van pijn in mn buik zoals bij een eisprong, alleen dan erger. En heel veel slijm. T leek net of mn ei vandaag kwam. pfffffft ik wacht t maar af
oh ja blaasontsteking heb ik ook regelmatig gehad, zelf tot 2x toe nierbekkenontsteking Idd dubbele dosis vit C en cranberrysap. Wat bij mij nog meer hielp, was molkosan. T is echt verschrikkelijk vies, maar dat vinden die bacterien ook. Gelukkig heb ik sinds mn zwangerschap geen last meer gehad, dus er is hoop
@ Moontje: sterkte ermee!! Weer thuis na de eerste bijeenkomst van mijn Master opleiding. Pfffffffffff uitleg van het meesterstuk.... Nou, ik kan mijn borst wel nat maken en mijn sociaal leven op een laag pitje zetten het komende schooljaar!!! Wat gaat daar veel werk in zitten! Maar goed, dat komt wel... Ovu testjes gedaan, maar nog geen knaller gehad. Even lekker rusten in de bank met de laptop nu en dan zo heerlijk slapen! Grts jufaman
@moontje balen meid! Heel veel sterkte deze nieuwe ronde. Hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Het is je ontzettend gegund! Hier ook al weer bezig met ovu-testen heb aldoor hele lichte streepjes en vandaag weer geen streepje. Nou hoop ik maar dat mij ei veel te laat komt dan is mijn man ook weer thuis. Kunnen we toch misschien nog aan de klus! Mijn banner geeft een cyclus van 30 dagen aan, maar mijn laatste was 27 dagen. Nu hoop ik toch echt dat het 30dagen gaat duren Moet je perse s'middags testen of kan het ook in de avond? Vind het een beetje raar om het op het werk te doen namelijk!
Goedemorgen dames! Hier een drukke nacht gehad ! @missy: volgens mij kun je het beste testen tussen 11.00 en 20.00 uur testen...ik test zelf ook na werktijd.. Heb van die dipsticks en dan ga ik echt niet op het werk doen haha! Succes! @all Fijne dag allemaal!
goedemorgen! ik test meestal tussen 17 en 20. Dus na mijn werk en als ik niet werk dus aan het eind van de middag.
Van ovu testen heb ik geen verstand.... wanneer zijn jullie daar eigenlijk mee begonnen? Gelijk in het begin al, of echt pas wanneer het niet lukt? Ik heb sinds gisteren echt zere (*)(*) Heb ik eigenlijk ng nooit eerder gehad. Kan dat al een symptoom zijn, zo ver voor mijn NOD?? Lijkt me erg vroeg om al wat te merken.... Iemand anders al kwaaltjes/voorgevoelens?
Voel vanalles, maar waar het vandaan komt.. Ik ga nog niet gissen! Ik wacht nog wel een week! Mijn lichaam kan mij ook wel zo voor de gek hebben.. Maar wat duurt wachten dan l...a...n...g... @ Moontje: jammer van de MK, maar je weet wel dat je lichaam het (weer) doet en dat jullie gewoon zwanger kunnen worden! Succes deze ronde!
@moontje, Jeetje meid wat ontzettend balen hoor!! sterkte... Hier alles deze maand op een laag pitje qua klussen, een soort tussenmaand, we moesten even allebei een pas op de plaatst doen zodat ik er wat minder mee bezig zou zijn! Dus nu echt mega weinig geklust. normaal om de dag sex maar waren wel toe aan een maandje rust! dus nu alleen op me ei geklust, dus ga er van uit dat het niks wordt deze maand!het voelt nu wel even lekker om het te doen wanneer we echt zin hadden!we zullen weer afwachten... fijne dag allemaal
Ik maak mezelf helemaal gek, voel ik dit, voel ik dat? Wil zo graag testen of een teken dat ... Maar ik weet, dat ga ik niet krijgen! Hoe gaan jullie hiermee om?
@Moontje: Wat balen meis, wel fijn dat je nu meer duidelijkheid heb. Ik duim voor je dat jij over 2 weken een knaltest in handen hebt.. @Kayde: Ik ben nog niet begonnen moet ovu testen maar ik ben wel in de derde ronde begonnen met temperaturen.. Ik heb vaak zo'n 3 dagen lang rond mn ei gevoelige tepels en soms vlak voordat ik ongi wordt.. Hoop voor jou dat het een zwangerschapskwaaltje is! @Meissie: Klussen op je ei is altijd goed! @Liefdis: Haha vervelend he dat wachten! De eerste ronde maakte ik mezelf ook helemaal gek, nu in ronde 4 en dus al een paar keer gewoon ongi geworden en merk dat ik nu wat beter met het wachten om kan gaan. Maar toch, wachten duurt nog langgggggg.. Hier weinig nieuws, zal zo eens mn banner aanpassen. Volgens deze banner komt mn eisprong pas over 2 dagen. Altijd fijn zo'n vroeg ei
ik voel ook altijd vanallesss! Nu moet ik nog tot de 24ste wachten maar voel me al vanaf anderhalve week voor mijn vorige NOD raar.. en nog steeds.. misschien ga ik donderdag testen, Zal het even goed uitleggen. maandag 29-8 had ik mijn laat ste nod, dat werd dus een OD. Gewoon ongesteld dus.. Alleen anders?! Normaal kondigt mijn ongi zich aan.. nu had ik al haast 9 dagen last van pijnlijke borsten, pijnlijke benen, krampen enz.. nuja, ik werd ongesteld, eerste tswee dagen waren flink, gewoon roodbloed enz, al leek het de eerst edag in eeste instantie niet door te zetten.. Woensdag, was ik minder ongesteld en vervolgens t/m zaterdag bloed verloren. Ondertussen behield ik een gedeelte van mijn klachtne en maakte sommige plaats voor nieuwe. Piojnlijke tits, ging over, maar werd duizelig.. Nu met vlagen misselijk, en hoofdpijn, duizelig, moe en last van benen. Dacht aan koorts, dus getempt, en die had ik. 38,4. Vanmorgen weer gemeten, 37,4 geen koorts. gisteren een dag erg donkerbruine afscheiding gehad,oudbloed, maar echt heel heel donker. Nu? Misselijk, hoofdpijn, koortsvrij.. vandaar dat we morgen ochtend ws testen...
bjanc wat vreemd ik zou idd wel even testen klinkt mijnamelijk allemaal heel bekend in de oren wie weet ben je wel zwanger sommige dames menstrueren de eerste maand of zelfs paar maanden gewoon. kus mamavand