vervelend bjanc @within: thanks. Al raad ik het je niet aan veels te veel stress om te bakken voor de bruiloft van zuslief, voor vreemden: no problemo maar maak me nu echt druk om elk klein dingetje! @ladyT: heel begrijpelijk, dat is ook een beetje de reden dat wij met ovutesten begonnen zijn.
Pfff zal wel een klus zijn idd! Misschien een gekke vraag, maar dromen jullie ook zo erg? Ik wel.. En dan ga ik vooral vreemd met mannen die ik niet ken en ik heb snachts een enorme crush op Elliott Stabler
Ik heb vanavond weer getest met ovu-testje en was wederom een heel licht streepje! Nu had ik vanmiddag wel heel veel rekbaar slijm... Is mijn ei dan nu al geweest? Of is dit een voor teken dat ie er aan zit te komen? Morgen kan ik wel tussen de middag testen. Hoop dat mijn ei nog tot vrijdag blijft zitten! Kunnen we dan nog even klussen. (Sorry ego bericht)
haha ja, wij volgen het altijd eigenlijk. Ook al heb ik de meeste afleveringen al een keer of wat gezien.
@missy: heb je al een positieve ovulatietest gehad? En heb je niet teveel gedronken voor je de test deed? goedemorgen trouwens niet zoveel te melden eigenlijk
Goedemorgen allemaal! Hier echt een r*knacht gehad... vriendlief kwam heel laat uit zijn werk en was te moe om te klussen... aan de ene kant begrijp ik dat heel goed (had ik zelf ook wel een beetje), maar aan de andere kant wil ik deze maand alles op alles zetten en elke dag 'klussen'... Ik weet wel dat ze zeggen dat om de dag ook kan, maar we waren vorige maand zwanger door elke dag te klussen (toen ging het wel meer ongedwongen want toen was het vakantie ) We willen het zo graag na de mk... Heb er de hele nacht lopen woelen... *bah, mixed feelings* @missy; heb hetzelfde! Eigenlijk zijn mijn streepjes te licht...wel bijna net zo donker, maar op het forum 'ovulatietesten' gaven ze aan dat het toch veel donkerder kan, maar het rekbare slijm is sinds gisteren wel begonnen (en zere borsten). Ik weet ook niet wat de volgorde is met eisprong en rekbaar slijm Ik denk dat je met rekbaar slijm nog vruchtbaar bent, want dat helpt de zaadjes toch nog boven te zwemmen... zoiets Dames, een hele goede dag gewenst! Ik ga mezelf eens even goed toespreken dat ik weer iets meer ontspannen moet worden, anders wordt het ook geen gezellige boel hier thuis
Hoi meiden, Nou gisteren maar weer geklust... Maar of het nou echt wat uit heeft gehaald weet ik niet. Het was zo raar gisteren met die ovutesten. Ik had dinsdag een bijna positieve ovutest. Toen was hij gisterenochtend rond 10 uur helemaal positief en gisterenavond rond 10 uur was hij negatief. Is dat niet vreemd dat hij zo snel weer negatief wordt??? We hebben dinsdagavond en gisteren dus geklust. Dus misschien dat het wel goed was. Nu heb ik een beetje krampjes rechtsonder in mijn buik. Dus ik vraag me af of ik niet nu pas mijn ovulatie heb.... @ LadyT: Ik snap heel goed dat het frustrerend bent hoor. Zou ik ook zijn. Ik ben er ook veel te veel mee bezig. Ik heb zelf ook heel lang moeten wachten voordat we echt konden beginnen, iv.m. onze bruiloft en een reis waarvoor ik malariapillen moest slikken. Dus nu kan ik echt niet meer wachten. Maar ja, zal toch moeten. Gisteren kregen we een telefoontje van mijn schoonzusje dat ze zwanger is.... Ze is net vier weekjes, dus heeft zo ongeveer meteen gebeld nadat ze een positieve test in handen had, haha... Dus ik zat meteen erover te fantaseren hoe het zou zijn als we tegelijk zwanger zouden zijn. Lijkt me zo leuk!!!!
@Within: Gekke dromen over vreemdgaan... Die had ik toevallig vorige week. Nu droom ik alleen maar over zwanger worden haha. Echt niet normaal meer, ik slaap er gewoon onrustig van....
@LadyT: het is wel herkenbaar wat je hebt, maar uiteindelijk heb je er toch geen controle op hoe rottig het ook is. Ik zit nu al ruim een half jaar na m'n ma en nog steeds niet zwanger terwijl ik van die zwangerschap meteen in de eerste ronde zwanger was. Maar ja, we hebben er niets over te zeggen.
GewoonLinda, Het kan heel goed kloppen hoor met je ovu testen! Sommige hebben meerdere positieve testen, andere hebben echt maar 1 knaller! En na die knaller, springt je ei pas tussen de 24 en 36u! Dus niet gelijk op het moment van de test! Mijn schoonzusje is ook zwanger, nu 10 weken! Maar ik heb niks met haar! Zou liever gelijk zwanger zijn met mijn eigen zus! Zij zijn al 2 jaar bezig voor een kindje en ze heeft za haar 4e IUI! (hun 1e kind is ook geboren na de 5e IUI!)
O jeetje, dat is ook spannend voor haar.... Maar jij bent ook al een tijdje bezig zie ik. Lijkt me best moeilijk om elke keer een teleurstelling te hebben als het weer niet gelukt is. Ik heb op zich ook niet zo heel veel met mijn schoonzusje, maar zo af en toe zien we elkaar. Ik denk juist dat we elkaar vaker zouden gaan zien als we allebei een kindje van dezelfde leeftijd hebben. En een zus heb ik niet, anders zou dat inderdaad heel erg leuk zijn. Heb wel een broertje, maar die gaan waarschijnlijk over een paar jaar pas aan kindjes beginnen.
Dit is pas onze 4e ronde! Dus dat valt nog mee toch?! Al duurt elke maand te lang als je iets wil! Maar ik klaag daar (nog) niet over. Zie dus van heeeel dichtbij hoe moeilijk het kan gaan. Natuurlijk hopen we dat het bij ons eerder raak mag zijn, als na 2 jaar! Ik heb met mijn hele schoonfamilie niks! Alleen de opa en oma van mijn vriend zijn super lief! Maar verder....?!? Mijn schoonouders al een jaar niet gezien en heb er ook echt geen behoefte aan! (ze wonen hier ruim 2u vandaan!) De band met mijn schoonzusje gaat nu ook niet veranderen nu er een kleine komt. Ik had niks met haar en dat zal zo blijven.....
O nog maar 4 rondes, dat valt mee inderdaad. Ik zie nu inderdaad dat die andere cyclussen tussen haakjes staan.... Jammer dat je geen band hebt met je schoonfamilie. Vind je vriend dat niet moeilijk?
Hai Meiden, Mag ik vragen hoe die NOD lijst werkt? Ik heb morgen mijn eerste iui behandeling en mijn volgende NODdag zou 23 september zijn, voor de 25ste ronde. Als er met ronde poging bedoeld wordt. Is het de bedoeling dat je de lijst kopieert en jezelf erbij zet? Sorry, ben nieuw hier. Liefs Mary