NOD 16-30 september 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siri1981, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

Ik kom me hier ook melden, helaas;)
    Vandaag lijkt de ongi door te gaan zetten! (nog niet zoals normaal, maar genoeg om het te zien als begin van mijn ongi)

Helaas is mijn cyclus wat van slag sinds dat wij de keuze hebben gemaakt om voor een kindje te gaan! (terwijl ik al 1.5 jaar geen pil meer slik en het zo regelmatig was)
    Iemand een idee hoe dat dat kan?!?

Mijn nod is 16 sept. (uitgaande van gemiddelde) 1e kindje, ronde 4. Kan iemand mij erbij zetten? Thx!

2. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Hoi dames!

Ik kom me ook hier melden! Net ongi geworden na bijna 16 dagen overtijd (vandaag was 16e dag). Deze keer was het een erg lange cyclus, maar ik houd voor mijn NOD toch maar even cyclus van 37 dagen aan en ga er even vanuit dat het eenmalig 52 dagen was. Ik kom dan dus op 24 september...
    Misschien ga ik deze keer ook maar ovutestjes proberen om beetje inzicht te krijgen... Laatst met mijn vriend afgesproken als het nu niet 'per ongeluk' gelukt was om dan wat gerichter te timen :)

In elk geval iedereen hier veel roze toegewenst!

3. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    NOD-LIJST 16-30 september

16-sept
    Brondy (2e ronde, 1e kindje)
    Dotty (2e ronde, 1e kindje)
    Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje)

17-sept

18-sept
    Poemi (3e ronde, 2e kindje)

19-sept
    mien1 (ronde 5 1e kindje)

20-sept
    Maia (rond 5 na ma, 2e kindje)

21-sept

22-sept
    Tara84 (5e ronde, 1e kindje)

23-sept
    Siri1981 (4e ronde, 1e kindje)

24-sept
    Caro13 (7e rondje, 1e kindje)

25-sept
    Mawaikee (4e ronde, 1e kindje)

26-sept

27-sept

28-sept

29-sept

30-sept

31-sept

Aantal:10

Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag:

Liefkleintje en mezelf toegevoegd.

4. Maia

Maia Niet meer actief

5. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Welke ovutesten gebruiken jullie trouwens en waar bestellen jullie die?

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Poemi, liefkleintje en Caro welkom!

Poemi, een lf van 9 dagen is inderdaad erg kort (heb ergens gelezen dat dat eigenlijk te kort is...) Ben benieuwd hoe het deze maand bij je gaat. Waarom ben je zo vroeg al begonnen met temperaturen? Komt dat omdat het bij je eerste kleintje lang geduurd heeft?

Liefkleintje, mijn cyclus is ook ineens veel langer sinds we er voor gaan. Ben al eerder gestopt geweest met de pil en toen had ik telkens een hele regelmatige cyclus van zo'n 26 dagen. Sinds ik weer in februari gestopt ben was dit weer hetzelfde. Totdat we er in de vierde maand echt voor gingen. Resultaat, zie handtekening.
    Geen idee waar dit vandaan komt. Ik geloof zelf wel altijd dat je geestelijke en lichamelijke welzijn heel nauw in verband staan met elkaar. Dus misschien beïnvloedt het je cyclus toch als je er erg mee bezig bent.... Van de andere kant ben ik ook weer zo'n nuchtere muts die daar niet in gelooft, haha. Ik weet het soms ook niet meer:)

Caro, wat vreemd ineens zo'n lange cyclus. Hopelijk hoef je deze ronde niet zo lang te wachten (of juist nog negen maanden langer:)

Iedereen veel succes!!

Liefs Tara

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar;) Omdat mijn cyclus steeds onregelmatiger wordt denk ik er aan om ze misschien straks ook te bestellen! Als ik na een half jaartje niet zwanger zou zijn! Dan kan ik eens kijken of ik mijn ei kan vinden, hihi!

8. Maia

Maia Niet meer actief

zwanger&kids bestel ik ze

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ben vorige maand begonnen met ovulatietesten en mij heeft het veel rust gegeven. Mijn ei kwam veel later dan ik zelf had verwacht. Het was ook heel makkelijk om te testen. Ik heb ze besteld via sensitest.nl. Goedkoop en betrouwbaar. Ga ze deze maand zeker weer gebruiken!!

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hey poemi, jij ook hier??

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Tara84 Ja, raar he?!? Herken het wel wat je zegt!
    Aan de ene kant denk ik ook.....het moet bijna wel komen doordat ik er nu toch meer mee bezig ben! Al ben ik er vrij relaxed onder. (vind ik zelf)

Maar van de andere kant denk ik ook.....het kan toch bijna niet dat ik ineens onregelmatig ongesteld wordt omdat ik er meer aan denk of er wat bewuster mee bezig ben?!

Ik voel mijn eisprong helaas ook niet....Jij??

Ik duik zo lekker mijn bed in! Heb enorme koppijn :(

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Precies mijn verhaal:) En ik voel mijn eisprong idd ook niet. Daarom ben ik toch blij met die ovulatietesten. Dat geeft me gewoon iets meer zekerheid.

Bluh, hoofdpijn vind ik altijd zo naar. Ga maar lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag!

13. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Caro Ik gebruik ze van sensitest, maar over die van zwanger en kids lees ik ook goede dingen. Je kunt ze gewoon via internet bestellen. Hopelijk krijg je meer duidelijkheid met de ovu-testen.

@Tara Bij de eerste was ik in de 2e ronde zwanger, terwijl we eigenlijk nog even wilde wachten i.v.m. onze bruiloft. Uiteindelijk was ik 14 weken zwanger toen we trouwden. Toen was ik er dus totaal niet mee bezig, en nu dus wel heel erg. Ben nogal een controlfreak :) dus vandaar dat temperaturen enzo.. Ben nu op zich ook wel blij dat ik het doe, want nu weet ik dat ik m'n lf in de gaten kan/moet houden. Vreemd dat bij jou je cyclussen juist langer zijn geworden nu jullie er echt voor gaan.

14. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Brondy Hey!! Heb ik gewoon over jou heen gelezen :( Zullen we Debby ook vragen :D

Afgelopen maand denk ik wel m'n ei te hebben gevoeld. Werd 's ochtends wakker met buikpijn en rugpijn, daarna nog even verder geslapen en toen was het weg. Toch 's middags nog een ovu-test gedaan, was het eigenlijk niet van plan, en daar was wel een streep op te zien. Niet m'n piek waarschijnlijk, maar wel snel daarna. FF bevestigde het ook.

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    ja, vreemd he. De eerste ronde was ik voor mijn gevoel dus twee weken over tijd. Twee weken voor frustraties omdat iedere test weer negatief was....:) Gelukkig kan ik het nu wat meer los laten. Het komt vast wel een keer!

16. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Weke ovulatietesten gebruik jij? Waar kan ik die t beste bestellen?
    Helaas heb ik al wel 15 jaar elke dag hoofdpijn.

Heb echt ALLES al geprobeerd om er vanaf te komen maar helaas!
    Nu ik ongesteld ben (moet worden, want t lijkt nog niet echt door te zetten nu) is het weer erger! Pff!

Truste! Morgen overdag helaas niet online...werken;)

17. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik gebruik die van Sensitest. Zie eerder berichtje:) Makkelijk te bestellen via sensitest.nl.

15 jaar iedere dag hoofdpijn?? Wat verschrikkelijk!! Hoofdpijn wordt echt ontzettend onderschat en kan je leven zwaar beïnvloeden. Ben je al goed onderzocht?

Ik moet morgen ook werken, fijn met de kids op de kinderopvang, geeft me positieve energie!

18. Caro13

Caro13 Actief lid

26 feb 2011
    127
    0
    0
    Dank iedereen voor de tips! Ik ga eens kijken naar die ovutesten, toch wel fijn als het rust geeft in mijn hoofd. Geen idee waarom ik deze keer een langere cyclus had.. Misschien doordat ik op vakantie was ofzo? Maar dat is eigenlijk heel stug, kan niet echt reden bedenken.
    Voordat ik aan de pil ging (bijna 11 jaar geleden) was ik ook wel onregelmatig (voor zover ik me herinner tenminste). In elk geval 1 keer 19 weken niet ongesteld geweest, terwijl ik nog maagd was, dus dat was heel knap :D Die keer is me dus ook bijgebleven.
    Hopelijk blijft het nu beetje rond de 35 dagen schommelen, dan weet ik waar ik aan toe ben..

@liefkleintje heel veel succes met de hoofdpijn! Dat is echt zo verschrikkelijk!

19. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wat toevallig...ik werk ook op een kdv!! Leuk!

Ja, heb helaas echt alle onderzoeken al gehad die denkbaar zijn.
    Zowel in de reguliere als alternatieve geneeswijze.
    Het beheerst je leven ook wel ja... Maar ik probeer positief te blijven!

20. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Hee, wat leuk!! Voor mij is het trouwens nog een stage. Ben bezig met de opleiding Pedagogisch Werk. Deze volg ik binnen een jaar en rond ik, als het goed is, af eind oktober. Hoop dat ik dan snel werk kan vinden, schijnt wel lastig te zijn. Maar ik vind het werk helemaal geweldig!

Pfff, wat erg zeg. Om moedeloos van te worden als niemand iets kan vinden! Heel veel sterkte ermee....

Deel Deze Pagina