Ja ik snap het,, mijn man heeft hetzelfde.. Wil ook werken, maar is 33 zonder diploma's en ook de situatie wie wil hem hebben? Ook omdat die dus een burnout heeft en heeft gehad. Dan moeten ze je iig een uitkering doen tot je een goede passende baan hebt, waar ze je accepteren!! GRRR woede gevoelens hier!!
Hoiiiiiiiiii Dames Lees hier allemaal frustraties... En dat is erg zwak uitgedrukt... En hier zijn we al begonnen met "om de dag klussen" Voel vanalles in de onderbuik nu maar hopen dat de zaadjes het eitje kunnen bijbenen
goedemorgen dames!!! (even wat vrolijkheid in de groep gooien ) Ik heb redelijk goed geslapen en dan merk je dat een mens dit echt nodig heeft...sta blijer in het leven Hier gisteravond nog lekker geklust (Yes!). Ik denk dat we nog niet eerder een ronde zoveel geklust hebben, we zijn gewoon het stel niet om elke dag te sexen (teminste...niet als we allebei aan het werk zijn, maar tot nu toe gaat het goed en het werkt nog verslavend ook . Als ik mijn LH-piek ma- of di heb gehad, dan hoor ik dat met zo, ma, di, do klussen voldoende zwemmers op wacht stonden.. we zullen zien *fingers crossed* Hier een druk dagje thuiswerken voor de boeg; moet een verslag schrijven waar ik al een tijd om heen draai en die gaat er vandaag uitgeknald worden! Mochten jullie me veel op zp zien...graag een kleine correctie geven hihi...dan ben ik dus teveel afgeleid Vanavond visite, morgenavond theater en zondag verjaardag..leuk, leuk, leuk! @missy: dit is mijn eerste ronde met ovu-testen en dipsticks schijnen erg goed/gevoelig te werken. Ik merk wel dat ik het turen erg lastig vind, dus ik ga vlgd maand (als het nodig is) het combineren met digitale ovu-testen denk ik... @innesteling/klachten: ik voel ook vanalles hier...maar ik vrees dat mijn lichaam helemaal van slag is. Heb erg zere borsten, sinds gister flinke rugpijn en lichte menstr.krampen. Had gisteren voor zekerheid tampon gebruikt, maar niets te zien aan einde van de dag. Ik kan alleen maar concluderen dat er wel wat gaat gebeuren...of ik word ongesteld, of ik krijg nu pas mijn eisprong, of.... spannend! Fijne dag allemaal!
Halllooooowwwww.. Hier ook weer 'lekker' vroeg uit bed haha.. Weer een dagje wachten op mn salaris.. Ik let niet meer op de lichamelijke klachten, lh pieken en dat soort zaken .. We doen het wanneer we zin hebben, en laten de natuur zn gang gaan.. Maar ik denk dat dat klussen wel goed zit LadyT
om die rede ben ik er ook uitgegooid bij de jumbo!!!!!!!!!!!!!!! schandalig dat dat in nl kan en mag pure leeftijdsdiscriminatie.
Mamavand: Ja schande!! Als ze je aannemen weten ze toch ook hoe oud je bent? En de bak is, in juni wijzen ze me af en daarna willen ze me alsnog :S.. En dan zon streek leveren... Maarja toen ik zei ik maak er werk van had die ineens een andere reden.. Maarja ik laat het er niet bij zitten!! Was t toevallig ook Gouda ?
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier in het forum en maar even zo vrij om mezelf hier aan de NOD lijst toe te voegen NOD-LIJST 16-30 september NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) Lisa1 (2e ronde, 1e kindje) Kayde (?e ronde, ? kindje) 17-sept Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje) Bloem18 (4e ronde, 1e kindje) liefdeis (1e ronde, 1e kindje) 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) Vicky (10e ronde, 2e kindje) vlinder13 (3e ronde na MA, 8e ronde totaal, 1e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) juna (1e ronde, 2e kindje) 85Eva (3e ronde, 2e ronde na ma, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) Mewe (25ste ronde, 1e kindje, 1e iui) Afrola (2e ronde na MA, 2e kindje) Cinnepinnetje (3e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) bjanc (4de ronde, 1ste kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) November (2e rondje; 2e kindje) Diana75 (10e ronde, 1e kindje, 3e ronde na vmk) 26-sept Sitalita (3de ronde, 1e kindje) Gewoonlinda (1e ronde; 2e kindje) 27-sept Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje) Evelienj ( 4de ronde, 1de ronde mk 5w3dg, 1e kindje) 28-sept Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Bellamano (3e ronde, 3e kindje) 29-sept Volonta (5e ronde, 2e kindje) Samba(1ste rronde, 2e kindje) 30-sept Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje) Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje Aantal: 62
Hoi meiden, Ik heb even mijn naam op een andere plaats gezet. Mijn NOD is nu 22 september i.p.v. de 26ste..... Gaan jullie voor je NOD testen??? Ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Op mijn testen staat dat je 6 dagen voor NOD al kunt testen, omdat het supergevoelige testen zijn.... NOD-LIJST 16-30 september NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) Lisa1 (2e ronde, 1e kindje) Kayde (?e ronde, ? kindje) 17-sept Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje) Bloem18 (4e ronde, 1e kindje) liefdeis (1e ronde, 1e kindje) 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) Vicky (10e ronde, 2e kindje) vlinder13 (3e ronde na MA, 8e ronde totaal, 1e kindje) 20-sept Maia (ronde 5 ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) juna (1e ronde, 2e kindje) 85Eva (3e ronde, 2e ronde na ma, 1e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) GewoonLinda (1e ronde, 2e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) Mewe (25ste ronde, 1e kindje, 1e iui) Afrola (2e ronde na MA, 2e kindje) Cinnepinnetje (3e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) bjanc (4de ronde, 1ste kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) November (2e rondje; 2e kindje) Diana75 (10e ronde, 1e kindje, 3e ronde na vmk) 26-sept Sitalita (3de ronde, 1e kindje) 27-sept Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje) Evelienj ( 4de ronde, 1de ronde mk 5w3dg, 1e kindje) 28-sept Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Bellamano (3e ronde, 3e kindje) 29-sept Volonta (5e ronde, 2e kindje) Samba(1ste rronde, 2e kindje) 30-sept Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje) Geen Datum Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje Aantal: 62
NOD-LIJST 16-30 september 16 september 7 dames Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde, 2e kindje) Danielle (7e ronde, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) Lisa1 (2e ronde, 1e kindje) Kayde (?e ronde, ? kindje) 17 september 4 dames Lilotje (1e ronde MMM, 1e kindje) Wuppie01 (12e ronde, 1e kindje) Bloem18 (4e ronde, 1e kindje) liefdeis (1e ronde, 1e kindje) 18 september 1 dame Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19 september 7 dames Mien1 (5e ronde, 1e kindje) Meissie2008 (10e ronde, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lefbekkie (4e ronde, 3e kindje) liefde88 (4e ronde vmk, 5e ronde, 1e kindje) Vicky (10e ronde, 2e kindje) vlinder13 (3e ronde na MA, 8e ronde totaal, 1e kindje) 20 september 5 dames Maia (ronde 5 ma, 2e kindje) Eowynka (2e ronde, 1e kindje) Wallie81 (8e ronde, 1e kindje) Juna (1e ronde, 2e kindje) 85Eva (3e ronde, 2e ronde na ma, 1e kindje) 21 september 4 dames LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Shivra (1e ronde, 1e kindje) Evaa (5e ronde, 1e kindje) Princess79 (2e ronde na mk, 7e ronde, 1e kindje 22 september 6 dames Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) Charity2010 (1e ronde na mk, 2e kindje) Missie86 (5e ronde, 2e kindje) Jufaman81 (8e ronde, 1e kindje) Gewoonlinda (1e ronde; 2e kindje) 23 september 7 dames Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) RooDje (2e ronde na MK, 7e ronde, 1e kindje) Mandjuh86 (5e ronde, 1e kindje) Mewe (25ste ronde, 1e kindje, 1e iui) Afrola (2e ronde na MA, 2e kindje) Cinnepinnetje (3e ronde, 1e kindje) 24 september 7 dames Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) Debs1 (8e ronde (3e na mk), 1e kindje Moisie (ronde?, 2e kindje) Mamavand (1e ronde na partiele mola, 2e kindje) Roosje31 (11e ronde, 2e kindje) bjanc (4de ronde, 1ste kindje) 25 september 3 dames Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) November (2e rondje; 2e kindje) Diana75 (10e ronde, 1e kindje, 3e ronde na vmk) 26 september 1 dame Sitalita (3de ronde, 1e kindje) 27 september 2 dames Whitesaber (12de ronde,5de ronde clomid, 2de kindje) Evelienj ( 4de ronde, 1de ronde mk 5w3dg, 1e kindje) 28 september 2 dames Daggie1984 ( 2e ronde, 2e kindje) Bellamano (3e ronde, 3e kindje) 29 september 2 dames Volonta (5e ronde, 2e kindje) Samba(1ste rronde, 2e kindje) 30 september 1 dame Joekie (ronde ontelbaar; 1e kindje) Geen Datum 4 dames Hendrika (ronde 23, 1e kindje) LadyT (1e na mk, 4e ronde totaal; 1e kindje Jusi (2e kindje, 1 jaar bezig) Moontje01 (4e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje Aantal: 63 Zwanger Ongesteld MMM Negatieve test Vlindertje Cyclus van slag Welkom 85Eva en Cinnepinnetje! Heb even de lijst opnieuw neergezet, want de kleuren waren niet meegekomen.. Verder nog even het aantal aangepast; we zijn al met een hele club! edit: en Linda in de goede lijst verplaatst naar de 22e!
Goedemorgen! Ff een vraagje aan de meiden die tempen.. Ik werk onregelmatig. Ik ga straks de nachtdienst in. Hoe nu met tempen? Ben de hele nacht wakker en druk. Zouden jullie dan ook tempen na mijn slaap van overdag? Vaak ook een uur of 6 achter elkaar, alleen wel overdag. Heeft je basale temp last van verandering bioritme? Hoop dat iemand mij het vertellen kan!
Goedemorgen meiden, @GewoonLinda: Ik test nooit voor NOD, heb nu 3x op mn NOD getest en werd toen in de loop van de dag ongi.. Dus als ik voor NOD test zal ik vast nog vaker teleurgesteld worden. Volgens mijn vorige cyclus zou 21 sept mijn NOD zijn. Deze ronde had ik een vroeg ei, ben vandaag 7dpo. Zouden jullie 16 september (14dpo) aanhouden als NOD? Vorige ronde had ik een lf van 13.
@Debs: helaas...helemaal geen ervaring met temp; dus kan je helaas niet helpen... @GewoonLinda; ik wil eigenlijk niet meer voor NOD testen, maar kon tot nu toe ook de verleiding niet weerstaan hoor Probleem nu is dat ik niet week wanneer ik mijn NOD heb (door mk) en ik ook niet helemaal zeker ben wanneer mijn LH-piek was... ongeveer twee weken vanaf afgelopen woensdag zal mijn NOD zijn, denk ik... Welke testen gebruik jij dan?
Ik denk het wel...maar je kunt toch ook meer eisprongen in één cyclus hebben? Weet het ook eigenlijk niet zeker hoor...pffff, vrouwelijk lichaam is lastig
Hoi meiden, Ben idd ook wel benieuwd of er veel meiden voor hun NOD gaan testen. En zijn er meiden die na een of meerdere currtages weer proberen zwanger te raken?
hee meiden, @moontje; schandalig die Jumbo!!!!niet normaal!! @hier aantal maanden met ovu testen gedaan, mocht geen baat hebben voor ons, zoals blijkt en veel om de maand geklust mocht ook niet baten en nu maar 3x sex gehad deze maand waarvan 1x op en rond me ei dus zal wel weer niks worden deze maand tenzij er ene wonder gebeurd....maar ga nergens van uit wat me lichaam ook zegt...
Meissie2008, dan ik ga heeeel hard hopen op een wonder voor jou! En voor de rest ook natuurlijk, Ik wil ook heel graag gaan testen voor m'n NOD, maar durf niet zo goed! Wat nou als het negatief is?? En dan moet ik een week erna weer testen om te kijken of het echt negatief was.... Straks heb ik 2 x een teleurstelling! Dus ga maar gewoon proberen niet te testen tot m'n NOD
@ Debs1, hoe onhandig tempen en nachtdiensten combineren . Eerlijk gezegd weet ik niet of het werkt. Maar je kunt gewoon tempen na je overdag slaapje en zien wat voor temp je hebt in vergelijking met dagen waarbij je wel 's nachts slaapt. ALs je dan wel bijhoudt op welke dagen je een nachtdienst had dan kun je evt later zien of er verschillen zijn. En hopelijk kun je je ei spotten. Ik denk dat het vooral afhangt hoe goed je overdag slaapt. Als dat net zo goed en diep is als 's nachts moet het wel kunnen. Als dat verschilt dan denk ik dat je ook verschil zult zien in je temp. Ik merk wel dat als ik op verschillende tijdstippen temp dat mijn temp dan verschilt. Dus voorheen tempte ik tussen 7 en 7.30 en momenteel om 6 uur. Mijn huidige temps zijn stabieler en iets lager in vergelijking met temps die ik later tempte. Maar bij beide kaartjes kon ik heel goed mijn ei spotten. En dat is het belangrijkste Enfin, een heel verhaal. Hopelijk kun je er iets mee. En in elk geval succes
@ Maia, ja we hebben samen bij de okt 2009 mama's gekletst . Door de drukte raakte ik er alleen de draad kwijt en ben ik toen gestopt met kletsen daar @ LadyT, wat een gezellige goedemorgengroet @ all, zwaai, ik was even snel aan het spieken tijdens mijn lunchpauze , nu snel weer verder werken