Thnx voor je uitleg..! Heb mijn ei al gespot, volgens ff zit ik nu op 5 dpo. Ben alleen benieuwd hoe mijn tempverloop is na ei. En ja.. Dan 2 nachtdiensten. Vraag me af of die temp metingen betrouwbaar zullen zijn. Mijn ei was zo'n week eerder dan verwacht deze maand.. Zal proberen mijn kaartje in mijn handtekening te plaatsen.. Wellicht wil iemand er naar kijken. Het is de eerste maand dat ik dacht, laat ik het eens proberen. Meer omdat ik mij soms afvraag of ik de pos ovu test goed heb!
*Zwaai* terug! @Gewoonlinda Ik zou niet zo vroeg testen als ik jou was want 80% van alle vrouwen is wel zwanger maar dan gaat het met de innesteling of met de cel deling fout dus je hebt dan grote kans dat je te weten komt dat je een vmk hebt... Had ik vorige ronde namelijk ook...
@whitesaber: Je hebt helemaal gelijk. Verstandelijk weet ik ook dat het niet handig is om al voor mijn NOD te testen. Maar ik weet eigenlijk nu al dat ik me niet in kan houden. Wat stom dat je jezelf dan niet in de hand kunt houden he... Toen ik zwanger was van mijn eerste heb ik ook voor mijn NOD getest en toen kreeg ik al een vaag streepje. Ik weet nog heel goed dat ik toen echt bang was dat ik toch nog ongesteld zou worden en ook helemaal nog niet blij durfde te zijn.... Dus ik weet het allemaal heel goed.....Maar ja.....
Ik begrijp je ook zeer goed! Hadden we maar de optie om het duidelijk te voelen of dat onze voorhoofd paars kleurt als je zw bent whaha @Hier: Maandag een fm dus is weer spannend
Ik vroeg vorige cyclus aan mijn vriend om via mijn navel in mijn buik te kijken.. lukte ook al niet.. hahah
Hey meiden! Wat wordt er hier weer lekker veel gekletst!! Zie dat er al best wel wat meiden hun ei hebben gehad! Spannend he, dat wachten tot je NOD! De eerste week na mijn ei gaat vaak nog wel, maar die 2e week....pff!! Hier vanmorgen feest gehad op mijn werk, kdv! Ik ben morgen namelijk jarig! Vanmiddag lekker vrij! Kan ik thuis alles opruimen, poetsen en klaar zetten!!
Nou.. volgens mijn banner is mijn ei geweest. heb de afgelopen week wel veel afscheiding gehad, tot het voelen lopen aan toe. Geen eiwit slijm, maar het neemt weer af dus denk dat ik bij de groep hoor die dat niet heeft. Afwachten tot NOD dan maar..
Ik heb volgens mij ook pas 1 keer vruchtbaarslijm gehad... Nu de afegelopen dagen oudbloed gehad.. misschien mijn ei? volgens calculator zeer goed mogelijk... spannend weer, al ben ik er nu voor mijn geboel wat minder mee bezig.. Vriendlief vertrekt zondag weer voor een week india van zijn werk.. is voorlopig de laatste keer dattie weg moet..
hey dames, ik heb mijn NOD pas 17 sept, maar heb stiekem gisteren al een test gedaan, die was natuurlijk negatiever dan negatief. Ik kan mezelf ook niet inhouden.
Even een ego bericht van mij! Ik snap er nu niets meer van. Dan weer wel een streepje en dan weer niet. Had vandaag mijn ei moeten hebben op zijn laatst maag nu helemaal geen streep! Wat doe ik verkeerd? Heb dipsticks en heb toch wel gelezen dat dezen goed zijn. Een drinker ben ik niet dus heb altijd donkere urine! Zou ik mijn ei gemist hebben? Rekbaar slijm had ik vanmiddag nog wel in overvloed... Raar lichaam heb ik toch! Vanavond lees ik in alle rust de dag van vandaag even door. Liefs van hier!
Hier nog 1 weekje wachten met testen. Dat gaat een lange week worden. Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite hiermee heeft, .
@ Dotty Je bent echt niet de enige, het wachten duurt zo lang en iedereen vraagt constant af het al zover is. Daarjuist nog met mijn beste vriendin gesproken die nu 10 weken ver is. Ben echt blij voor haar, maar het is wel moeilijk
@Vickske: Misschien moeten we onze mannen die testen laten verstoppen tot de NOD. Dan kúnnen we niet meer te vroeg testen.....hahaha.....
@Vickske: dat lijkt me ook lastig. Natuurlijk ben je blij voor je vriendin, maar je wil zelf ook zo graag. En samen zwangeren is natuurlijk helemaal leuk! @gewoonlinda: haha, goed idee!! Of een leuke beloning als je het tot dan volhoudt om niet te testen: extra shopgeld ofzo, .
Dag iedereen, Ik zou volgens mijn ovulatietest zondag een ovulatie moeten hebben gehad. We hebben zaterdag en zondag "geklust" (zelfinseminatie), Nu heb ik vanaf maandag elke dag wat buikpijn die lijkt op menstruatiepijn. Woensdag had ik een bui om op te schieten, eigenlijk geen enkele aanleiding toe. Verder heb ik niet echt symptomen. Herkent iemand dit? Zou het gelijk de eerste keer gelukt zijn?
Haha, je verhaal lijkt op dat van mij. Ik heb sinds het klussen een beetje buikpijn en gisteren was ik inderdaad ook behoorlijk agressief. Ben ik echt niet snel, normaal gesproken.... Ik hoop voor je dat het raak is.... Nog even wachten met testen!