NOD 16-30 september 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siri1981, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    hey meiden, ik heb jullie raad nodig. Ik heb binnenkort mijn NOD, dat denk ik toch? Ik voel me sinds 3 dagen heel misselijk en heel moe en gevoelige tepels. zw test gedaan vrijdag maar natuurlijk negatief. Nu zei mijn vriendin voor de grap, probeer nog eens een ov test. Heb dat zowel gisteren als vandaag gedaan en die zijn positief. Wat moet ik hier nu van denken?

2. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik zou dat niet doen!!
    Een ovu test is om je eisprong op te sporen, niet om te kijken of je zwanger bent....helaas;)

Als je echt zwanger bent, geeft een zwangerschapstest dat aan!
    Dus misschien nog eens een zwangerschapstest doen?!?

Succes!!

3. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Vickse, ovutestjes reageren heel vroeg op t zw hormoon dus t zou wel degelijk kunnen dat je zwanger bent!!! Ik ben bij mij vorige zw er op die manier achter gekomen dat ik zwanger was... Helaas ma...

T kan zijn dat t nog tevroeg is voor een zw test...
    Wanneer verwacht je je NOD?

4. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    @ liefkleintje: Nog van harte met je verjaardag! Je hebt een lekkere warme dag voor uit gekozen.

@afrola: Ik was ook opzoek na mijn ei! Ben al 10dagen aan het testen, maar nu eindelijk een duidelijke streep...

Zoals ik al zij ik heb mijn ei vandaag! 2 dagen later dan het zou moeten. Aan gezien mijn man de afgelopen week weg was dacht ik hem te missen, maar we hebben nu toch nog 2 keer kunnen klussen en misschien vanavond nog wel eens! Hoop dat het genoeg kan zijn... Zag het eerst somber in deze maand, maar dit geeft me weer hoop!

Deze maand wil ik pas ver na mijn NOD testen heb ik me zelf voor genomen ten zij er hele duidelijke klachten zijn.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook helemaal geen klachten.

5. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @ vlinder: normaal krijg ik mijn NOD donderdag. Ik heb goed mijn eisprong gevoeld, dus vind het zelf ook heel vreemd. Ik ga woendsdag eens zw test doen, wie weet. Ik hoop het zo. Zijn nu 10 maanden aan het proberen en mijn verlangen wordt steeds groter. Ben er elke maand heel veel mee bezig, maar deze maand hebben we héél weinig geklust, dus had de hoop al opgegeven en was er veel minder mee bezig. Moest ik echt zwanger zijn, vind ik dat een wonder.

6. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Heb je een foto van je ovutestjes?
    Kijk ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar je kan je altijd afvragen, as er niks aan de hand zou zijn, waarom zijn je ovutestjes dan positief?????;)

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja, mijn banner klopt nu niet. Ik had namelijk woensdag/donderdag mijn eisprong al. Heb toen al een positieve ovutest gehad namelijk...
    Bedankt voor het meedenken!
    x

8. vickske

vickske Actief lid

18 aug 2011
    132
    0
    0
    NULL
    zoersel
    @ vlinder: er is nog hoop, dat is al super op zich. Ik hou je op de hoogte. Hopelijk heb ik woendsdag al goed nieuws. Bedankt voor je leuke reactie.

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Graag gedaan;) hoop idd voor jou op goed nieuws!!! Ben benieuwd!!!

10. LeenElise

LeenElise Bekend lid

15 jun 2011
    750
    0
    0
    Noord-Holland
    @Vickske: Het kan inderdaad dat een ovu test postief is bij een zwangerschap, klamp je er niet teveel aan vast.. Zie dat je NOD pas over 6 dagen is, succes met wachten!

Ik lees dat anderen ook niet altijd klachten ervaren voor NOD bij een zwangerschap, gelukkiggg want ik heb nog steeds nergens last van ;)

11. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    @Missy....dank je voor je felicitaties!!

@GewoonLinda Misschien dat het dan je innesteling zou kunnen zijn?!? Ik duim dat je snel een knaller van een test hebt!

12. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Nou, heb toch maar even een ovutestje gedaan... En die was tegen het positieve aan.... Scheelde qua kleur heel weinig met de controlestreep.... Ik snap er niks meer van, want ik had woensdag/donderdag een vette positieve test. Toen donderdagavond was daar bijna niks meer van over. En nu is ie weer zo donker.... Toch vreemd???
    Maar goed, we wachten het maar weer even af. Ik snap het even niet meer, geloof ik haha....

Kunnen jullie je testdrang nog onderdrukken?

13. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Van ovu testen die reageren op zwangerschap, heb ik geen verstand. Reageert een ovutest dan ook op hgc?

Mn temp gaat op en neer deze cyclus. Eerst een tempdip op 4DPO en "eisprongpijn" en weer een dip op 8DPO (gister) en nu weer "eisprongpijn"
    Nooit eerder gehad, komt dit iemand anders bekend voor?
    Op de een of andere manier heb ik niet t gevoel dat t raak is, maar dit is nieuw voor mij

14. Maia

Maia Niet meer actief

@gewoonlinda: dat is wel gek, misschien had je heel geconcentreerde urine? je hebt natuurlijk altijd iets van LH in je urine dus misschien zoiets?

ik zou ook absoluut niet met een ovulatietest 'zwangerschapstest' doen. het is niet betrouwbaar, ken veel verhalen van dames die idd met een positieve ovulatietest zwanger waren, maar ook genoeg van dames die een negatieve ovulatietest hadden en toch wel zwanger waren en alles wat er tussen in zit. Je kunt het doen maar ik er nu absoluut geen geloof aan hechten.

15. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ja, het zou kunnen dat het geconcentreerde urine was. Het was vanmorgen. Niet meteen na het uit bed komen, maar niet superlang daarna. Maar omdat ie zo positief leek, hebben we voor de zekerheid maar wel even geklust,hihi....
    Ach, ik denk dat ik maar gewoon geduld moet hebben...
    Ik moet echt afleiding gaan zoeken de komende dagen, geloof ik!!

Van tempen weet ik niets, sorry. Ik test alleen met ovutests...

16. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ja helaas weer hier, nja ook wel gezellie:D
    Maar helaas een mk gehad :(

Het gaat wel weer, en we gaan gewoon verder..
    Als het goed is had ik vorige week zondag/maandag mn eisprong alweer..

Dus ben alweer aan het wachten...

17. bcloud

bcloud Niet meer actief

Ik zou er niet vanuit gaan, en er niet op vertrouwen..

Ik had het in maart, toen heb ik het hier ook gepost, en zeiden ze idd ook dat je met een ovu test een vroege zwangerschap op kan zoeken omdat je LH ook stijgt bij zwangerschap. Nou ik kreeg na 2 weken hoop, en ook nog geen ongi bij mn gyn toch echt wat anders te zien...
    Het was een cyste van 4 cm doorsnede in m'n eierstok waar het LH vanaf knalde...

Dus gebruik de testen waar ze voor zijn, HCG is alleen aantoonbaar op een zwangerschapstest, en niet op een ovu test :D

Natuurlijk hoop ik dat je gewoon lekker zwanger bent.. :D

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Liefkleintje:

[FONT=Arial,Helvetica]Er was er één jarig, hoera, hoera.[/FONT]
    [FONT=Arial,Helvetica]Dat kun je wel zien dat is hij.[/FONT]
    [FONT=Arial,Helvetica]Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja.[/FONT]
    [FONT=Arial,Helvetica]En daarom zingen wij blij.[/FONT]
    [FONT=Arial,Helvetica]Hij leve lang hoera, hoera.[/FONT]

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria
    in de gloria, in de gloria
    Hieperderpiep hoera
    Hieperderpiep hoera
    Hieperderpiep hoera

Ik ben donderdag jarig :D dit wordt een goede maand ik voel t!

19. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@Moontje Ik ben zaterdag jarig :D 17 sept
    Ben deze maand niet zo posi als jij,maar dat geeft niks ;)

20. Maia

Maia Niet meer actief

liefkleintje: nog gefeliciteerd

hier niets te melden. moet nog even tot m'n nod dus tja...

Deel Deze Pagina