NOD 16-30 september 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siri1981, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @whitesaber, sterkte meid en ik zou ook niet te veel gaan googlen, hoe moeilijk ook!!

@childwish. welkom en succes! wat vervelend dat je last van je darmen hebt hoop dat het gauw beter gaat!

@kayde, gefeliciteerd!

Hier weinig te melden!!Weeek voor NOD en nog nergens last van!

2. volonta

volonta Actief lid

7 apr 2011
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kayde, Gefeliciteerd! Wat een goed begin van deze ronde zeg! Meteen roze, strooien maar ;)

3. Within

Within Niet meer actief

Jaaaa de eerste roze van de maand! Gefeliciteerd!

4. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    AAaahhh!!! eerste roze gespot op deze lijst... Gefeliciteerd!!!

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedenavond!

@white: rotnieuws zeg :(

@childwish: welkom!

@kayde: gefeliciteerd :) leuk nieuws zo voor de lijst officieel begint ;)

@LadyT: pfff duim voor je natuurlijk.

6. Delta

Delta Niet meer actief

wat heerlijk! gefeliciteerd :D

7. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @whitesaber; heel veel sterkte

@kayde: gefeliciteerd!!!

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Correctie.... borsten doen wel zeer!! BH knelt echt!

(hihi...:D)

En nu stop ik met 'opletten op mijn eigen lichaam'....volgens mij ben ik nog nooit zo gefocust geweest, maar hoop zo dat het snel weer raak is!

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

@kayde gefelciteerd meid geniet ervan

@Ik zag meiden praten over cyclus na mk
    k was in april zwanger dat werd helaas een vmk,
    ik begon te vloeien van die vmk op 17 april.
    13 mei had ik al weer een posi test.
    Dus met de 25 ste dag, ik bleek dus een vroege eisprong te hebben gehad.
    In mei was ik zwanger en dat liep helaas ook mis ik had een mk met 10 weken en heb 2 curretages gehad.
    De tweede ook omdat er nog rest weefsel zat.
    Ik was de eerste keer na 27 dagen na de eerste curretage weer ongie.
    IK was de 30 juni eerste curretage en 6 juli de tweede en toch werd ik 27 juli alweer ongie.
    Daarna ook weer een strakke cyclus was de 25 ste alweer ongie.
    Dus dat gaat goed.
    Verder wil ik zeggen blijf positief!
    Liefs mamavand

10. Djonna

Djonna Niet meer actief

11. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Joepie de eerste zwangerr,, we willen een hoop hcg dee kant op....
    Jet nog even goed met de bank gesproken we krijgen alles terug wat er in het buitenland opgenomen is. Op welke termijn weten ze nog niet.
    Maar goed op zich dus wel positief. Krijg nieuwe pas en code maar goed kan nu toch weinig opnemen.

12. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hoi Djonna...wat ontzettend naar dat je een VMK hebt gehad...veel sterkte met het geven van een plekje aan de gebeurtenis....

maar: wat spannend wat de gyn. heeft gezegd!! Duimen dus!

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

@LadyT

Moet zeggen dat het een plekje geven best goed ging tot ik vandaag dus naar de huisarts ging en doorgestuurd werd naar de gyn om te kijken of alles wel weg was.. moest een antibiotica kuur en tja toen zei hij dat hij een leeg blaasje zag.. wat kon duiden op een eisprong en omdat ik die klachten dus al had... dat het een nieuwe zwangerschap kon zijn... ik heb niets aan mogelijk, misschien, kan ahahahaha ik wil het NU weten :p

Hij vroeg ook of mijn slijm anders was dus zei hem dat ik van de week al rekbaar wit slijm had... was donderdag... donderdagavond flink geklust... zaterdag weer en zondag ook...

Hij zei ook dat mijn ei nog kon komen en dat dit het blaasje was van de ei van mijn zwangerschap... na 4 weken nog steeds daar zittend?????? lijkt mij erg stug omdat we die niet gezien hebben op de dag dat ik terug moest komen om te kijken of ik een ei had gehad (vorige maand)

Bah bah bah... moeilijk dit :(

14. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

djonna,
    ik wil je heel veel strakte toewensen, en ik hoop van harte datd at blaasje idd een nieuwe zwp is!!
    ik weet wat je meemaakt liefs mamavad

15. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo dames,

Het lijkt erop dat het hier 'game over' is...heb net wat bloed verloren...nog niet veel en twijfel nog tussen rood- of bruinverlies (was met afvegen), maar denk dat ik ongesteld word...

Ben helemaal van slag...stom he! Was ook te mooi om waar te zijn om direct na mk weer zwanger te zijn... maar ja

16. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh mamavanD ik zie dat jij al veel langer zwanger was... jeetje dat lijkt mij nog vele malen erger meis!!
    Ik weet dat ik eigenlijk ook niet mag zeuren met mijn 4wkn en 2 dagen... maar de teleurstelling en de frustratie waren groot...heel groot!!

Ben jij ook zo bang om weer zwanger te raken??? Ik laat me er niet van weerhouden maar ik ben wel een beetje terughoudend althans dat probeer ik....

Ik zit elke week maar te denken ik zou nu 6 weken zijn.. op 29 oktober zou ik 13 weken zijn etc niet echt grappig...

Ik hoop dat we beide weer heel snel op roze mogen komen en dat we dan ook over 9 maanden een mooi, gezond kindje mogen verwelkomen bij ons thuis...

Liefs Djonna

17. childwish

childwish Lid

7 sep 2008
    36
    0
    0
    Hallo LadyT,

Hartstikke bedankt!

18. Djonna

Djonna Niet meer actief

LadyT ohh nee ik blijf nog duimen hoor!!!! Het kan nog!!! Ik had dat 3 dagen voor mijn NOD en ik bleek ook gewoon nog zwanger te zijn toen...

19. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee.. Een zwangere! Voorzichtig gefeliciteerd!
    Nieuwe meiden welkom!
    Djonna meid; jeetje.. Hoop dat je het een plekje kunt geven.. Neem de tijd! Echt! Hoop snel goed nieuws voor jullie!

All, ff een vraagje. Heb sinds vandaag een soort van spierpijn onderin mijn buik, trekt naar mijn liezen. Vooral aan de linkerkant zit de spierpijn. Herkend iemand dit? Kan me niet herinneren dat ik dit de vorige x had! Heel vreemd gevoel! Soms echt gemene steken bij bv houdingsverandering of plots buikspieten aan spannen.. Zit nu 8 dpo..
    Ben benieuwd!

20. Djonna

Djonna Niet meer actief

yep klinkt bekend debs... had ik vorige maand ook...
    van die kleine steekjes die even je adem benemen toch???

En btw dank je wel meis... gelukkig kan ik het een aardig plekje geven.. dit kindje was waarschijnlijk ergens anders veel harder nodig dan bij ons... hoop gewoon dat wij ooit een kleine mogen ontvangen in ons leventje...

Deel Deze Pagina