Hey, wat een hoop nieuwen, gezellig! Welkom allemaal! Ik zal morgen even rustig bijlezen, vandaag alleen vanaf telefoon kunnen kijken, en dat leest toch niet zo makkelijk. @Tara Ik ga van 29 aug tot 15 sept op vakantie, dus precies in de periode dat ik m'n ei verwacht ben ik weg. Misschien dat ik op het laatste moment alsnog testen inpak hoor, maar Zoé dat voor nu niet zo zitten op vakantie
goedemorgen! Zit nu op dag 4, maandag ga ik weer beginnen met ovutestjes denk ik. verder is m'n ongi bijna weg, dat is wel prettig
Ik ga aankomende woensdag weer op vakantie. Kom zondag terug. Dat is dan dag 13. Ga vanaf die dag denk ik beginnen met testjes. Vorige ei was pas op dag 23, hoop dat deze wat eerder is.
lastig is dat he. Ik kan ook weer een 'korte' cyclus hebben van rond de 25/27 dagen maar ook weer een lange en ik wil m'n ei niet missen dus begin gewoon vroeg. die van zwanger&kids zijn niet zo duur, dat scheelt kan ik er een paar meer gebruiken. wat lekker al die vakanties nog in het vooruitzicht. Ik heb die van mij al in juni gehad, heb nog wel wat losse dagen/weekendjes dit jaar maar niet zoveel meer.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:11 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Mezelf op de lijst gezet Hee liefkleintje, we gaan gelijk op Ga zo alles ff lezen
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:12 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Hee meiden, mezelf hier op de lijst gezet. na meerdere vage tuur-testjes toch ongi geworden..een zware domper! misschien wel ff bevrucht maar niet goed ingenestelt ofzo..weet niet! in Januari ook al keer gehad...ronde 10 voor ons succes allemaal! liefs
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:13 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Hey Meiden, Heb mezelf er even bijgezet, succes allemaal
Hoi hoi! Het is druk op de 16e! @Lieser Gezellig, jij ook op de 18e! @Meissie Balen dat je toch ongesteld bent geworden. Ronde 10 alweer. Duim voor je dat het deze ronde goed raak is! @Maia Fijn dat je ongi bijna over is. Ik zit een beetje te twijfelen wanneer ik ga beginnen met ovu-testen. Heb geen zin om heel de tijd negatieve testen te hebben, maar wil ook niet te laat beginnen. Ik temperatuur er wel bij, dus achteraf weet ik wel wanneer m'n ei is geweest, maar ik zou het ook wel graag van te voren weten. Afgelopen ronde had ik m'n ei op dag 19/20, maar ik had een cyclus van 28 dagen. Dus als ik daarvan uit ga zou ik op dag 11 ofzo moeten beginnen, maar dat is wel weer erg vroeg.
Poemi, ik zou als ik jou was toch rond dag 11 of 12 beginnen. Misschien heb je wel weer zo'n mooie cyclus en het zou toch jammer zijn als je je ei mist met testen.
@Tara Het was dus m'n ronde van 28 dagen waarbij ik m'n ei op dag 19/20 had. Dus vrij laat in m'n cyclus. En door temperaturen kan ik wel weer zien wanneer m'n ei is geweest. 1e ronde heb ik ook ovu-testen gebruikt. Heel enthausiast op dag 8 begonnen, en met dag 20 nog totaal niets te zien. Vond dat wel een beetje deprimerend. Daarom ben ik weer een beetje bang om vroeg te beginnen.
sorry, ik had niet goed gelezen... Dan begrijp ik het inderdaad wel. Het is ook deprimerend, al die witte testjes. Lastig hoor... Voel jij het aan je lichaam als je ei er aan zit te komen?
Ik denk dat ik afgelopen maand m'n eisprong zelf heb gevoeld, maar ik had niet echt rekbaar slijm of andere duidelijke symptomen dat ie er aan zat te komen. Stond er ook eigenlijk van te kijken dat ie dag 19/20 was, want had eigenlijk er pas later op gerekend, ook omdat m'n vorige cyclus 38 dagen was. Heb jij wel duidelijke symptomen? Misschien nog dingen die ik niet weet waar ik extra op kan gaan letten?
Hier zet de ongi nog niet door.....is gisteravond weer gestopt en vandaag helemaal niks. Mijn temp is wel gaan zakken, dus ik verwacht mijn ongi elk moment! Laat maar komen....kunnen we verder! Mijn NOD zal dus waarschijnlijk iets later zijn....... Schoonzusje (waar ik echt niks mee heb!) belde net.....ze is al 8 weken zwanger! Pff......zat ik nou net niet op te wachten!! Voelde me zo goed, maar dit komt ff hard aan. Had het totaal nog niet verwacht!
Liefkleintje, begrijp dat dat even koud op je dak valt, ook al is het natuurlijk heel fijn voor haar. Baal er maar even goed van. En dan vol goede moed weer naar de volgende ronde!! Poemi, ik merk ook weinig van mijn eisprong. Heb wel eens rekbaar slijm ontdekt, maar vorige maand bijvoorbeeld weer niet...
@poemi...snap heel goed dat je niet te vroeg wilt testen...ik heb me ei ook altijd wat later in de maand! ik ga niet meer ovutesten gebruiken...tot nu toe toch geen geluk mee gehad dus we gaan gewoon weer veel klussen deze maand en maar hopen dat het eens raak is... @tara; ik voel de ene maand wel me ei en de andere maand niet...aan slijm kan ik het echt niet zien @liefkleintje; rot is dat als je ongi niet door zet...hier net zo..normaal gaat het direct los bij mij en nu maar heel weinig en (sorry lekker ontsmakelijk) zonder klodders enz...hoop hier ook dat ie gauw helemaal doorzet... had vandaag een echte baaldag hoor..pfff 2x licht posi getest en dan toch ongi worden....denk dat gewoon weer niet goed is blijven hangen.. ga zo ff lekker bankhangen heerlijk joggingbroek aan en lekker bakkie thee! daarna neem ik maar eens een lekker wijntje(helaas)
@meissie2008 Wat onwijs balen als je dan toch voelt dat je ongi moet worden en het niet doorzet! Grr!! Zie dat jij al in ronde 10 zit! Pff.....dan zijn jullie al even bezig!! Dat moet niet makkelijk zijn! Duim voor je dat je snel een mooie test mag laten zien!!
@Poemi, ik heb ook vaak van die "late eieren" dus ik temp ook alleen maar en geen ovu testen @LiefKleintje; dikke knuf en ronde 4 is voor ons! @Meissie2008; wat naar dat je ongi dan toch doorzet ondanks die licht posi testen. Je mag jezelf best ff verwennen dan Hier; moest ik eerst wachten op mn ongi, nu weer op mn ei, ik blijf wachten lol
goedenavond! @liefkleintje: fijn voor je schoonzusje maar ik snap dat het voor jou niet meteen leuk nieuws is. lastig zijn dit soort dingen altijd. @meissie: baal ze, dat mag best even *hug* ik heb niks te melden
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept 31-sept Aantal:13 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Haj meiden, Ik heb mezelf op het lijstje gezet! Vanmorgen ongi geworden.. Volgende NOD 21 september uitgaande van mn langste cyclus. Nu maar weer wachten op mn late ei