Dat heb ik ook geprobeerd maar inmiddels is de lijst zo lang dat ik er gek van word en zelfs mijn man roept "zeg nou maar gewoon dat je zwanger bent" Dus ben ik niet zwanger: 1. hoop ik dat dit niet elke maand terugkomt en 2. word ik een beetje boos op mijn lichaam Balen voor de meiden die op rood staan!!
@ongestelde dames: balen! @elle: nee, ijzersmaak herken ik niet van m'n zwangerschappen. @liefkleintje: ik hoop dat de ongi dan nog even wegblijft! Leuk een bruiloft, wij hadden er afgelopen vrijdag een, was ik ook daggast.
Pff, kon het hier niet laten en 5 dgn voor NOD negatief getest. Misschien zelfs wel 6 dgn, want weet niet zeker of m'n ei op 6 of 7 september gesprongen is.
Hey meiden het gevoel dat ik toch echt zwanger ben word steeds groter ik weet het bijna wel zeker!! Maar goed manlief en ik hebben een afspraak gemaakt de eerste vmk heb ik te vroeg getest en dat ga ik dus nu ook NIET meer doen pas na nod ga ik testen. de tweede mk had ik wel na nod getest en had een knaller de testen knalde steed meer en meer, en ik was me toch ziek. Achteraf gezien heel normaal bij een partiele mola zwangerschap maak je ntzettend veel hcg aan waardoor je dus ook al snel erge zwangerschaps symthomen hebt. nou wij wachten nog heel (on)geduldig tot volgende week vrijdag en dan ga ik testen!! dan zit ik op dag 31 dus zo'n lange cyclus heb ik nog nooit gehad. @NOu meiden die ongie zijn bale ik hoop op snel een roze maand voor jullie. @overige meiden die nod naderen succes meiden ik duim voor jullie!!
Die ijzersmaak komt me bekend voor trouwens. Lijstje met symptomen die ik nu heb: - Misselijk - Snel flauw, maar niet flauwvallen (wel het gevoel) - Eten smaakt me niet (en mijn thee ook niet! ) - Kort lontje - IJzersmaak in mijn mond - Extra last van mijn spieren - Moe! - Honger maar te misselijk om te eten. - Steekjes, krampjes, plopjes in onderbuik - Aanhankelijke katten (telt dat ook? ) - Veel naar de wc - Witte afscheiding (en behoorlijk wat ook)
@ Elle, ik had inderdaad ook een rare ijzersmaak in mn mond, een week voor NOD geloof ik... En last van mn (.)(.) Oja en mn ontlasting was anders....lekker smakelijk haha, maar toch het vermelden waard!
Nah.. ik verwacht rond de 28e mijn NOD. Dit omdat ik afgelopen weekend mijn eisprong aan voelde komen, veel vruchtbaar slijm had, en dus vooral dinsdag veel last gehad heb van mijn eisprong. Beetje raar misschien, dat ik die voel, maar mijn moeder had dat ook altijd. Wel handig, weet ik dus meteen wanneer ik vruchtbaar ben. Maar goed, iemand mag mij dus bij 28 sept op de lijst zetten.
Ik weet het niet meer hoor.. Het zet maar niet door! Heb al met al, na bijna anderhalve dag in totaal nog geen 2 tampons vol, en als er wat komt is het meest bruin. Normaal moet ik wel om de 3 tot 4 uur wisselen de eerste twee dagen en is het echt knalrood met slijm en klodders (sorry ). Daarbij heb ik het idee nu ook meer misselijk te zijn en heb ik het iedere keer bij vlagen koud, zo'n koude stroom over m'n lichaam. *zucht*
lisa heb je al getest?> ik zou een testje wagen ik had namelijk precies het zelfde dus hoopvol vor jou? ik zou testen!!
Ik wil even gaan kijken hoe het er vanavond en morgenvroeg uit ziet en anders ga ik morgen of van het weekend wel even een test doen. Ik wil gewoon niet graag negatief testen en dat de menstruatie dan ineens wel doorzet. Maar die onzekerheid, oeioeioei.
Ik heb vandaag een negatieve bloedname gehad. Ik hoop nu wel dat ze snel doorzetten, zodat ik aan een nieuwe maand (ronde 11) kan beginnen. Iedereen zegt dat ik er teveel mee bezig ben en dat is waar. Maar kan de knop niet omdraaien.
Ja maar hoe kan je er niet teveel mee bezig zijn? De kans is al klein, je wilt het graag en dan heb ik het nog niet over alle hormonen die door je lichaam heen razen en bij behorende klachten..
viske sterkt meid! dat van die knop om zetten is tegen mij ook een jaar lang geroepen toen ik na de 13e maand een nega test had was ik zo boos vanaf dat moment heb ik het los gelaten! zo iets heft tijd nodig!
dank u wel, loslaten? betekent dat ook ov testen stoppen en niets van datum bijhouden? ik heb nog steeds positieve ov testen, snap mijn lichaam niet meer.
@within: inderdaad, je voelt zoveel omdat je het zo graag wilt. Ik dacht echt dat het raak was deze maand. In mei heb ik een MK gehad, maar ik voelde me echt zwanger. Nu was het net hetzelfde. Misselijk, moe, vollere borsten, vaak plassen, gevoelige tepels, vlokken in mijn urine, ov test die al 6 dagen positief is en noem maar op. Maar blijkbaar heeft mijn lichaam mij heel goed voor de gek gehouden!
Ga vandaag niet bijlezen, ben jarig dus weinig tijd... 19e is mn nod weer... 1e na mn mk dus spannend! Ben wel heeeeel erg moe, elke dag weer dus wie weet ... Verder nog belangrijk nieuws hier?
@viske ik ben idd gestopt met ovu testen verder heb ik wel ongeveer datums bijgehouden maar alleen seks gehad als ik zin had! niet het verplichte zeg maar. maar ben je nu al ongie? geen bloed is moed toch ik zou nog niet de hoop op geven als je niet bloed]
Tweeeeeeeeeeee viooooooooooolen en een trommel en een fluit!! En Moontje die is jarig en de vlaggen hangen uit!! Proficiat!!
@mamavand: nee, ik ben nog niet ongi, voel zelf niet dat ik ongi ga worden. Ik hoop nu dat mijn cyclus langer is en dat ik te vroeg getest heb. Loop nu kei veel naar het toilet, niet te doen. Ik vind het wel raar dat mijn ov testen positief blijven.