NOD 16-30 september 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Siri1981, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Hahaha steeds meer mensen denken dat.. behalve mijn lichaam :p Ik wacht "geduldig" af

2. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hallo meiden wat erg he die lijst ik probeer het pos te bekijken e hopend dat de laatste allemaal op roze gaan! ik den niet dat ik zwanger ben! heb allleen beetje last van zere borsten, mijn temp is nog 37,3 dus nnog wel hoog, wewachten af ik test niet eerder als vrijdag! nou iedereen ucces met testen!

3. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Iehhh, wat eng!! Gelukkig kwam hij er inderdaad zo weer uit.

Ik ga vrijdag pas weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Heb zondag een dagje met twee vrienden, nog voor mijn verjaardag. Weet niet wat we gaan doen, maar begreep al dat er wijn gedronken gaat worden. Wil dus van tevoren sowieso nog even testen.

4. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    Hier vandaag nega getest! zoals verwacht maar nog geen ongi! zal morgen denk ik wel komen! maar ja geen bloed geeft moed zegge we maar ;)
    ben wel deze week extreem moe...maar kan ook van de weersverandering komen natuurlijk!
    we shall see!! succes allemaal

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Die houden we er wel in:

Geen bloed geeft moed!!!

Vind ik echt ijzersterk!!

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

hahA JA EEN GOEDE S DAT HE! ik hoorde hem op een ander forum sindsdien spreken ik er onderling met vriendinnen ook zo over! hahaha

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ga mezelf morgen in het roze zetten denk ik. Doe morgen nog een test en als het streepje weer donkerder is dan verklaar ik mezelf zwanger:D

8. Maia

Maia Niet meer actief

spannend bloem!

9. Krullebos

Krullebos Actief lid

31 aug 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Dat zou geweldig zijn bloem!!!! Succes morgen!

10. Missy86

Missy86 Lid

20 jun 2011
    71
    0
    0
    Hey hallo allemaal!

Zo dit is een aardige rode lijst geworden zeg.... Nu hopen dat de rest allemaal op roze mag! Zo erg heb ik het de afgelopen 5 maand nog niet mee gemaakt.

Hier weet ik het niet. Het zou maar zo kunnen alleen voel helemaal niets!
    Zo af en toe alleen steekjes in mijn borsten. Maja kan ze ook verbeelden en het wil nog helemaal niets zeggen!
    Wie gaan er morgen testen en hebben er een goed gevoel bij? Ik test donderdag miss vrijdag dat is mijn langste cyclus. Spannend meiden.

11. Within

Within Niet meer actief

Mijn borsten jeuken! Leuk zon lichaam zonder kunstmatige hormonen :p

12. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Nou ik vind ht doodeng,maar nog steeds geen rode duvels dus zo maar s naar de drogist een test halen.....vind het echt heel spannend weer. Heb trouwens al twee dagen gruwelijke hoofdpijnen...word er echt ziek van gewoon. Goed krabbel later wel weer. Nog meer testers...? Bloem hoop op een verklaring van zwangerschap!!!
    Tot later

13. Maia

Maia Niet meer actief

ik duim voor jullie!!

14. mewe

mewe Lid

7 sep 2011
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben even een weekje niet op het forum geweest, probeerde me wat af te leiden. Ik lees hier en daar een lief berichtje @ thanks Missy!! Ik vind het heel moeilijk om me wat relaxed op te stellen. De ene dag voel ik van alles de andere dag weer niets. Ik geloof dat dit wel herkenbaar is voor de meeste hier. Eergister knetter buikpijn in mijn onderbuik, gister helemaal niets, vandaag een beetje. Ik probeer realistisch te zijn. In mijn buik zit nog vanalles meer dan alleen mijn baarmoeder ;). Vrijdag mag ik testen samen met Siri, Mandjuh, roodje, afrola, cinnepinnetje en Djonna. Ik hoop voor ons op veel roze...
    @ Kayde; Gefeliciteerd!!
    Iemand nog goede tips qua afleiding?
    Liefs Mary

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb vandaag weer een testje gewaagd en weer negatief denk dus ook dat ik echt ongie word deze maand! nou we moeten gedludig afwachten dames, en hopen dat de lijst nog moòie roze word! mijn vriendin zegt dat ik me andere twee mk niet moet meerekenen want ik had toen een mola zwp waar je heel veeel hormonen bij naamaakt en testen toe dus ook voor nod posi nu dus neit maar bij de zwp van me zoontje testen k ook pa op dag 38 posi aan de hand van bloed in het ziekenhuis dus niet eens thuis, dus we wacten maar gewoon af! tot zaterdag dan gaan we weer eens testen als ik nog niet ongie ben, mijn emp is nog 37,2 dus we wachten af!

16. Within

Within Niet meer actief

Ik heb me ook aan een testje gewaagd, nog niks. Nu ga ik ECHT volhouden :p Had gisteren wel pijn in mijn lies, bij elke stap die ik zette zeurde het. Maar dat is nu over.

Ik kom trouwens vanavond op TV :p

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ohh, het wordt nu toch wel spannend he meiden....
    @ Bloem: Gefeliciteerd!!!!! Vrij snel ook he? Vierde ronde toch?

Hier alles zijn gangetje. Heb nog steeds steekjes in mijn onderbuik. Maar ja, ik vraag me af of ik die misschien anders ook heb en ze nu dan voel, omdat ik er extra op let. Ik weet het niet.
    Ik zit eigenlijk op zere borsten te wachten, haha. Dat had ik namelijk heel erg bij mijn eerste. Maar eerlijk gezegd weet ik ook niet meer of dat voor of na mijn positieve test begon.
    Het blijft afwachten....
    Ik test zaterdag dan maar,denk ik. Dat is dan 2 dagen voor NOD. Moet kunnen toch? Dan is mijn zoontje niet thuis en kunnen mijn man en ik even samen die test doen.
    En nu maar hopen dat ik me tot die tijd kan bedwingen.....

18. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Within, bij welk programma?

19. Within

Within Niet meer actief

Editie NL op RTL4, 18.15

Kijkers konden vragen stellen over prinsjesdag, dat heb ik gedaan en die kwamen ze dus net opnemen.. cameraploeg is net de deur uit.

20. 85Eva

85Eva Actief lid

31 aug 2011
    359
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Noord-Holland
    @Mamavand&Within: hopen dat de postieve test nog volgt.. NOD is nog niet aangebroken en geen bloed is moed he.. (Ik hou hem erin, vind hem echt leuk.)

Ik had me voorgenomen niet meer te testen, behalve als ik einde van deze week nog niet ongesteld zou zijn geworden. Gister had ik echter het gevoel alsof ik mijn ei (weer) had; steken in mijn onderbuik. Vanochtend een ovulatietest gedaan met de tweede urine van deze dag, deze was positief. Toen met dezelfde urine toch maar een zw test gedaan; kv 2v5. Deze gaf een licht teststreepje. Toen ook nog maar een CB digitale test met indicator gedaan en die geeft aan 1-2 weken zwanger. Ik heb deze resultaten een dag voor NOD, ervan uitgaande dat mijn LF 14 dgn is.

Ik ben zoo blij dat mijn lichaam weer werkt (zie voorgeschiedenis in mijn handtekening), maar vind het ook zoooo eng.

Deel Deze Pagina