Goedemorgen! Nou ja goed.... Werd om half 6 wakker van de enorme buikpijn!! De ongi is doorgezet! Maar wat een buikpijn weer! Kan iemand mijn NOD verplaatsten? Van de 16e naar de 19e?? Thx!! Ik heb om 10u een fotoshoot. Van een gezin met 3 (erg drukke!) kids! Moet er nog even niet aan denken. Heb zo ontzettend veel pijn....ondanks zetpil 1000mg. Dus straks ook nog maar even een ibuprofen 600mg! Heb trouwens net ook maar een pakket ovulatietesten besteld bij zwanger en kids! Ben benieuwd of ik mijn ei kan vinden Hihi.....
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: liefkleintje gewijzigd
@meow; tja hele cyclus door wachten we he? op ongi(of niet), op ei en dan weer naar je NOD toe...wachten wachten wachten.. en laat geduld hebben nou niet mijn sterkte eigenschap zijn @liefkleintje; weet heel goed hoe je je voelt! leuk voor je schoonzus maar hier zit je niet op te wachten om dat te horen...1 van mijn beste vriendinnen, hield altijd vol dat zij en haar vriend nog helemaal geen behoefte hadden om ouders te worden.dat logen ze dus, en in de 1e ronde direct raak...was natuurlijk heel blij voor hun maar ook verdrietig... @leenElise, welkom en succes!! hier vannacht ook wakker geworden van krampen en tjong jonge ik heb het geweten hoor me ongi is nu echt echt doorgebroken!gadsie! fijne zaterdag allemaal met veel zonneschijn! liefs
Hier dag 6 van mn cyclus en mn ongi is weer zo goed als voorbij (eindelijk). We kunnen weer aan de slag en over 8 dagen ga ik weer beginnen met de ovulatietesten. Voor de eerste keer met CB. We gaan zien hoe dat werkt.
Ik zie alweer bekenden!! Gezellie.... Ik kom me ook aansluiten.. Ik had een licht pos test, maar helaas is het toch doorgezet.. Wel een lichtpuntje dat dit mn eerste MMM loze ronde wordt.. Ben namelijk 'ontslagen' en gezond verklaart samen met mn hubbie... Om het zekere te nemen is mn nod 21 sept. Omdat ik onregelmatige cyclussen heb.. Mss dat die nog verschuift maar ik zet mezelf vast op die datum... 15 sept mn verjaardag, dus mss brengt t ons geluk!! Toitoitoi, en op weer veel gezelligheid
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag:
Hey, gezellig Moontje!! Al had ik je natuurlijk liever niet meer hier gezien We duimen dat er deze ronde net zoveel roze is als bij 16-30 aug!
Moontje, toch jammer dat je je hier weer aan moet sluiten. Ik zie dat je 2,5 jaar geen cyclus gehad hebt?? Jeetje.. Zit het nu weer helemaal goed bij je?
Ja ik ook weer hier! Idd hopen op veel roze, en dan nu wel van ons ... Ik ben in nov 2008 gestopt met de prikpil, en daarna komt normaal gesproken binnen een jaar de cyclus weer op gang. Bij mij gebeurde er echter niets... Januari 2010 naar de gyn gegaan, half jaar clomid en provera, er gebeurde nog niets behalve de nepbloedingen... Tijdje rust genomen , en toen kwam het ineens begin dit jaar langzaam weer op gang.. Weer naar de gyn geweest alles maar dan ook ALLES laten nakijken en donderdag 'ontslagen'. We horen nu dus ook bij de normale zwangerwordenden klinkt raar haha.. Ik zit alleen te twijfelen of ik door zal gaan met temperaturen omdat mn cyclus nog wel iets onregelmatig is, of het gewoon eerst zonder te doen... Doorgaan veroorzaakt onbedoelde druk, maar wel helderheid over je cyclus. Stoppen betekend gokken, en hopen dat ik mn ei voel... Maar we gaan ervoor en dat dat nu gyn-loos gaat is al een hele vooruitgang!
@moontje, jammer dat ik je hier ook zie maar wel gezellig natuurlijk! en fijn dat je nu mmm-loos bent...succes!
Hoi allemaal, Help! Ik heb hier mijn nod op 16 september gezet. Dinsdag begon met wat bruinverlies en ik dacht dat het woensdag aan het doorzetten was. Ik had woensdag wel wat meer bruinverlies, maar dat was ook meteen de ergste dag. Nu is alles al weg. Telt dit als een ongi? Zal ik de 16e toch maar als nod aanhouden?
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Hoi meiden, ik ben vandaag ongesteld geworden. Mijn NOD is 24 september. Ik ga dan uit van mijn langste cyclus. Wel gek trouwens; voor mijn vorige zwangerschap had ik een cyclus van 28-30 dagen. Nu is hij 34 of 35 dagen. Hoe kan dit? Heeft iemand hier ervaring mee?
Volgens mij moet je alleen bruinverlies niet als ongesteldheid zien. Het moet goed doorzetten en dat is dan dag 1 van je cyclus. Ik ging eerder ook altijd van bruinverlies uit maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
@wensje: welkom. Je cyclus kan veranderen altijd dus dat is niet heel vreemd. @dotty: was het alleen maar bruin of ook rood? goedemiddag trouwens. Vanochtend op kraambezoek geweest bij een vriendinnetje van me, wat een schatje. Hij was nog zo klein en lag zo lief te slapen, wat hebben wij nu dan zo'n grote meid heel lief. En een mooi kindje, heel gaaf. Verder ben ik aan de slag gegaan voor de bruidstaart van m'n zus die over 3 weken trouwt. Ik maak de taart. Bloemetjes gemaakt voor proef, maar ze zijn goed gelukt dus ik ga vanavond of morgenavond dan echt aan de slag want moet er een flinke stapel maken.
Volgens mij heb ik op woensdag ook rood gehad, maar verder alleen bruin. @Maia: wat gaaf dat je zelf een bruidstaart maakt!!! Het gaat zeker extra kriebelen tijdens zo'n kraambezoek.
Leuk Maia dat je zelf de taart maakt! Speciaal om dat voor je zus te kunnen en mogen doen! Ik heb vanmorgen weer een leuke fotoshoot gehad met 2 mooie kids! Ben nu de foto's aan het bewerken. Verder nog steeds behoorlijk wat buikpijn! Nog een dag of 2/3 en dan ben ik hopelijk weer van mijn ongi af!
@maia, wat leuk dat je zelf een bruidstaart maakt, best bijzonder!! @liefkleintje, leuk weer een fotoshoot! mooi geworden? hopelijk ben je gauw weer van je ongi af! @nieuwe dames, welkom en succes!!! Gisterenmiddag vriendin van mij bevallen van een gezonde jongen!ruim 9 pond, beste man! morgen eens ff langs! verder wordt me ongi al weer minder, blij om, hoop dat ie gauw weer over is, kunnen we weer aan de klus! weekend alweer bijna voorbij helaas! fijne avond nog meiden! liefs