goedenavond! thanks voor de reacties, ik heb wel vaker bruidstaarten gemaakt maar voor m'n zus is toch extra speciaal. Dus ik ben vanavond 2 uur bezig geweest om 14 bloemetjes, 14 blaadjes en 6 knopjes te maken en bedenk dat ik minimaal 50 bloemen nodig ga hebben ben ik nog wel een paar avonden bezig. *zucht* maar ach, ik doe het graag, moet natuurlijk extra speciaal zijn @within: balen da thet nog niet doorzet! @dotty: dan zou ik toch voorlopig woensdag als dag 1 aanhouden, ik heb ooit (voor ik van Fleur zwanger was) ook 1x een menstruatie gehad van 1 dag, nou ja, dat is nog veel bij wijze van, terwijl ik over het algemeen toch minimaal 4 dagen ongi ben, dus het kan, maar irritant is het wel want het maak je (mij dan) weer zo onzeker als het anders is dan 'normaal'. @meissie: gefeliciteerd 9 pond, zo das best groot (dochterlief was 8 pond) die vond ik al groot nou hier de ongi voorbij en morgen ga ik ook aan de ovulatietestjes weer
Dank je wel Maia. Dat je ook zoiets hebt meegemaakt stelt me wat meer gerust. Ik hoop dat mijn volgende ongesteldheid normaal is (tenzij ik dan al zwanger ben natuurlijk, ).
Jij liever dan ik Maia Heb vanavond wat zitten oefenen met roosjes maken, lang geleden dat ik dat gedaan heb! Maar oefening baart kunst. Nog steeds geen teken van ongi.. wel wat druk daar beneden, geen krampen ofzo. Hopen dat het doorzet
@dotty: ik was toen trouwens (heb net even terug zitten lezen) de maand erna meteen zwanger dus wie weet ze dachten toen dat ik misschien langer zwanger zou zijn en dat die menstruatie dus geen menstruatie geweest was, maar dat bleek niet zo te zijn, was dus een 'echte' maar erg korte ongi. @within: nou ik had ook aardig kramp in m'n rug. Ik vind bloemen maken wel leuk, wil ook eigenlijk de PME cursus doen maar die is te duur dus ik heb het mezelf aangeleerd. En dit zijn gelukkig geen roosjes, maar iets simpeler hoewerl je toch wel lang bezig bent met ze op de draad zetten en dusten voor de juiste kleur.
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag:
Mezelf ff verzet, vandaag is het dan eindelijk doorgebroken... Nieuwe ronde nieuwe kansen.. Hopen dat Djonna gelijk heeft!
Balen Moontje!! Maar nu kan je wel "verder"..... Duimen dat je de volgende rond op roze mag!!! Zei Djonna dat ze denkt dat jij in sept zwanger zal worden?
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Poemi (3e ronde, 2e kindje) Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) Lien81 (6e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag: Ik heb mezelf op de lijst gezet op 19 september, helaas vannacht ongesteld geworden. Ik had toch zo'n goed gevoel deze maand (hoewel geen tekenen van zwangerschap, maar toch).
Ja ze heeft gependeld voor me ... Maar Gimena ook en die zei okt. Maarja ik vindt het wel geinig, prik me er niet op vast..
vandaag heeft angel78 voor mij gependeld, zij zei ook oktober. Ben wel benieuwd, maar ik pin mij er ook niet zo op vast, al hoop ik wel dat ze gelijk heeft wat betreft een jongen
Ik heb ook vandaag een pendel van haar gehad! Nov! Ben heel benieuwd....heb er veel voor nov! Maar had er ook 5 voor aug, dus helaas niet klopte Geslacht maakt me echt niks uit! Ben al blij als ik zwanger mag worden!
@ liefkleintje Daar ben ik het wel mee eens ja.. Het is al heel wat als we zwanger worden, laten we hopen dat dat snel gaat gebeuren
goedemiddag! @moontje & within: toch prettig dat het is doorgebroken ik laat niet meer pendelen had er 8 en allemaal fout en onbewust ga je toch hopen enz... maar ik vond het wel leuk om een keer te laten doen.
ik stuurde meerdere meiden een prive-bericht om me te pendelen maar op een of andere manier krijgen ze hem niet want ik krijg geen reacties terug...probeer dan bij Djonna nog wel, heb ik nog niet gehad!
Je moet ze deze berichtjes wel sturen in de tijden dat zij pendelen. Dit geven zij aan in hun pendel-topic. Onder het kopje pendelen onder dit forum!
Within en Moontje, jammer dat het door heeft gezet, maar ook wel fijn dat jullie er nu weer opnieuw voor kunnen gaan. Ik heb zelf op één of andere manier een goed gevoel over deze ronde..... maar eerst nog maar eens vier weken geduld Woensdag ga ik een paar dagen naar Portugal!! Daarna begin ik weer met ovu testen.
Ik heb mijn ovu testjes binnen!! Ben heel benieuwd! Ga denk ik vanaf dat 8 beginnen om te kijken of ik mijn ei kan vinden! Ben benieuwd!