@ Vickske: Heel veel sterkte ermee meid!! Denk ook echt even aan jezelf... dat mag best een keertje! Neem even tijd en rust om alles te verwerken. Het is natuurlijk niet niks!!
Hoi meiden, Ik ben nog helemaal nieuw op het forum. Sinds 26 juni ben ik gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 27 dagen, mijn tweede 28 dagen zonder pil. Als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud zou mijn NOD 17 september geweest zijn. Ik ben momenteel dus al 11 dagen over tijd. Meerdere malen al een test gedaan, die vandaag was ook weer negatief. Vind het raar en spannend, zou ik gewoon een menstruatie overslaan of toch zwanger zijn? De tijd zal het leren denk ik
Hier nog niet ongi en afgelopen maandag middag negatieve test. Toen was mijn NOD. Vorige week vrijdag en zaterdag hevig menstruatie pijn gehad. Niets doorgezet. Gister na het klussen een miniskuul beetje helderrood bloed verloren. Ook niet doorgezet........
Ik kon mezelf niet inhouden en heb net getest in mijn eentje...POSITIEF!!! Echt vette dikke streep!! Wat?? Ben helemaal verbaasd dit was de eerste ronde en nog niet echt ermee bezig. Maar voelde afgelopen 2 weken al zo anders...dus mijn gevoel had het goed. Had vandaag ook hele dag lage rugpijn best wel aanwezig. Dat heb ik normaal niet en aantal dagem zeurend gevoel in mijn liezen. Verder vaker opboeren (sorry) en vaker zin in eten en bepaald eten niet lusten.. Ook ineens pukkeltjes...dus er waren wel kwaaltjes..Ik besef het nog niet helemaal..stond te janken was ineens ook bang..stom he? Maar goed mijn man weet het nog niet!! Die is vanavond laat thuis..ga een leuke manier bedenken om het te vertellen..iemand een idee??? Succes voor alle wachtenden! Ik blijf hier mee kijken nog even..En sterkte voor de meiden die ongi zijn geworden..hopelijk is het de volgende ronde raak!!
@Viscke Veel sterkte meid...en neem echt even een paar dagen je rust @Juffie Gefeliciteerd!! En hier....tja... 15 DPO..temp was gister iets gezakt...s'ochtends ongi pijn maar dit was s'middags al weer over vandaag dezelfde temp als gister...nog steeds boven de lijn... en geen ongi te zien..en geen ongi klachtten Hmmm...zou mn ei dan toch later zijn geweest??? Of..misschien dan toch een keer raak
Dankjewel Hendrika!! Hoop voor je dat het raak is.. zo lang je geen ongi hebt is er hoop!! Ik dacht zelf dat ik ongi ging worden doordat steeds beetje last had van zeurend gevoel in onderbuik en lage rugpijn.. Nou sterkte met het wachten!!
Dank je wel Juffie Die buik en rugpijn herken ik...dat heb ik al een week net als flink maagzuur maar ja...heb het allemaal al eerder gevoeld en ook toen was het niks.... Ik ben blij als de wekker morgen weer gaat haha dan weet ik misschien wat meer
goedeavond @viscke, veel sterkte en denk aan jezelf.. @zwangeren GEFELICITEERD!! Mijn NOD is vandaag, nog niet ongesteld dus getest, negatief! zoo balen en dan wil ik die test weggooien staat er een lichte streep. Maar helaas in de predictor bijsluiter stond dat er na een half uur een streepje kan verschijnen zonder dat je zwanger bent. Dus helaas. Wel gek ik ben altijd op tijd ongesteld en heb echt zooon zeurend gevoel in mijn onderbuik, normaal ben ik dan binnen paar uur ongesteld. nu heb ik dit al een aantal dagen.. Nou wachtende dames ik wacht gezellig me Fijne avond x
@ Hendrika ja je lijf kan je ook voor de gek houden inderdaad. Hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt. Zal het in de gaten houden..ben sowieso niet weg te slaan meer van deze site haha. @ Bellamano ook veel succes!! Die testen kunnen inderdaad een indroogstreep hebben had ik voor mijn vorige zwangerschap ook. Het kan ook zijn dat je toch te vroeg was met testen... Hoop dat het raak is..zo'n zeurend gevoel in mijn buik en rugpijn zonder dezelfde dag ongi te worden is bij mij al 2 keer een zwangerschap!! Dus het kan wel..zonder dat ik nu mensen teveel hoop wil geven
@hendrika Bij mij ging het zo : Ronde 30+ ze zouden in april 2009 beginnen met iui en in feb 2009 raakte ik toch nog zwanger van mijn zoon Dus wat ik je wil zeggen de wonderen zijn de wereld nog niet uit
@Juffie woohoee, gefeliciteerd!! Geniet er van!! @vickske, wat moet dat ontzettend naar zijn, ik wil je heel veel sterkte wensen!
@ Vickske heel veel sterkte gewenst en probeer nu echt aan jezelf te denken... @ Elle Dankjewel!! eerst feliciteer ik jou en nu kun je mij feleciteren lopen gelijk op..is wel leuk!! Besef het nog niet zo, maar ga zeker ervan genieten. Maar het is allemaal nog beetje pril en dus spannend.. @ whitesaber, dat zijn mooie verhalen om te lezen!!
Juffie, van harte gefeliciteerd!!! Andere meiden, nog heel veel succes! Ik ga dit topic verlaten, want ik kan even geen roze meer verdragen.... sorry, heel egoïstisch maar zit even in een dipje.... Ik wens iedereen heel snel een geweldig mooi wondertje. Veel liefs Tara
goede morgen dames ook nog steeds wachtende t heeft nog niet doorgezet ... @vickse ...meis dikke knuffel en sterkte @juffie gefeliciteerd @maartje echt duidelijk gefeliciteerd @tara is te begrijpe meis..sterkte
goedemorgen. @vickske: heel veel sterkte, neem je tijd! @ongi dames: balen @zwangere dames: gefeliicteerd
Goedemorgen!! Dankjulliewel voor de felicitaties! @ Daggie ok spannend dus...hopen dat je snel duidelijkheid hebt. Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? @ Tara dat is ook wel te begrijpen..veel sterkte de komende tijd!
NOu dames wij gaan ronde 10 in en de MMM dus hopelijk met een beetje hulp gaat het wat sneller veel succes hier! Ik ga naar okt. wil iemand mij op rood zette dank je wel!
Hi alle meiden die zwanger zijn VAN HARTE!!! Geniet heerlijk op die roze wolk!! Alle andere meiden weer heel veel succes de komende ronde. Ik heb vandaag weer getest en het was echt een heeeeel licht streepje ... weet echt niet wat ik moet denken. Bij mijn twin was het meteen veel duidelijker.. maar ja is ook niet zo gek met twee hummels. Dus ben best verward. Gadsiedarrie... misschien straks nog maar even een testje kopen