Ik had vanochtend doorzichtig slijm gelijk maar een ovulatie testje gedaan en die was positief dus heb gelijk mijn ventje verleid gelukkig hebben we deze week vakantie. Ik had mijn eisprong nog niet verwacht is nu 6 dagen eerder dan vorige ronde wilde vanmiddag gaat testen. Morgen weer even een testje doen. Ik houd ook mijn tempratuur bij vanochtend was hij nog niet gestegen dus ben benieuwd wat mijn temp morgen is.
@Maia: meteen de maand daarop zwanger?! Daar teken ik ook voor, haha. Ik wil ook wel voor de lol laten pendelen, maar ben nog geen maand lid, haha,
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:14 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag Nou meiden, ik heb mezelf van de lijs kunnen halen, want ik ben ZWANGER! Ik dacht dus wel ongesteld te zijn geworden (ook helder rood bloedverlies), maar het was wel vroeger dan verwacht, dus vandaag voor de zekerheid een test gedaan (3 dan...) en ik ben toch zwanger. Vorige zwangerschap kwam ik er daardoor dus pas 4 weken later pas achter, dus vandaar voor de zekerheid toch een test. Heel veel succes allemaal en ik duim dat jullie ook snel zwanger zijn.
Thnx meiden! M'n temperatuur is alleen nog wel steeds laag (vorige week woensdag gezakt) en ik kwam net hier een topic tegen waarbij diegene dus een vmk heeft gehad. Ik hoop dus maar wel dat het goed blijft gaan
Haj meiden, Wij zijn even heerlijk een weekendje naar familie op de camping geweest.. Zal zo even alles terug lezen Ook in dit topic, nogmaals gefeliciteerd Poemi!
Wat ben jij een mooi voorbeeld ... Ook je tempkaartje geeft de mens moed.. Dat je met een dip aan het eind toch zwanger kan zijn.. Ik ben gister helder rood gaan verliezen... En net was het ineens poef weg! Dus ik wacht gewoon af wat mn temp doet.. En anders op naar de volgende ronde.. Gefeliciteerd iig
Goedemorgen deze morgen Allemaal lekker geslapen? Ik wel... Alleen ben ik instaat een nieuw lijf te kopen Wordt wakker, nog steeds zo ongi als maar kan... En een hoge temp! normaal NOOIT met ongi... Maarja denk dat t niet kan, zo ongi en zwanger... Ookal bleven mn testjes vaag positief...
Misschien toch maar even langs de HA? Hier ook flink ongi.. en ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan!! Achja, alles voor het goede doel zegt men toch? Gelukkig heb ik me een 5e operatie (en dus weer een pilstart..) kunnen besparen. Heb onderhuidse bulten in mn kont zitten. Zijn 4x eerder verwijderd maar had weer last. Hield mn hart vast maar gelukkig is het alleen littekenweefsel..
Ja ik wacht het toch nog ff af... Oke dat is mooi nieuws we lopen ook aardig gelijk zag ik... (als er bij mij geen wonder gebeurd )
Ja, heb voor nu even cyclus van 32 weken aangehouden. Ben benieuwd wat mijn lichaam dit keer gaat doen
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) 17-sept 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) Within D (1e ronde na 2e pilstop, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept Aantal:15 Zwanger: ongesteld: MMM: Negatieve test: Vlindertje: Cyclus van slag
NOD-LIJST 16-30 september 16-sept Brondy (2e ronde, 1e kindje) Dotty (2e ronde, 1e kindje) Meow (4e ronde,2e kindje) Daniele (7e ronde, 1e kindje) 17-sept 18-sept Lieser (4e ronde, 1e kindje) 19-sept mien1 (ronde 5 1e kindje) Meissie2008 (ronde 10, 2e kindje) Liefkleintje (4e ronde, 1e kindje) 20-sept Maia (rond 5 na ma, 2e kindje) 21-sept LeenElise (4e ronde, 1e kindje) 22-sept Tara84 (5e ronde, 1e kindje) 23-sept Siri1981 (4e ronde, 1e kindje) Moontje01 (5e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) 24-sept Caro13 (7e rondje, 1e kindje) Wensje2 (3e ronde, 2e kindje) 25-sept Mawaikee (4e ronde, 1e kindje) 26-sept 27-sept 28-sept 29-sept 30-sept