Denk niet dat dit topic er al was.. Dames dat deze maand een mooie roze maand mag zijn... NOD lijst 16-31 Aug 2011 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven
Haj Beccy, Ik kan me ook aansluiten bij dit wachtbankje. Vanmorgen ongi geworden, langste cyclus deze keer van 32 dagen. Uitgaande van die 32dgn zou 18 aug mn NOD zijn.. Zal me even aan de lijst toevoegen
NOD lijst 16-31 Aug 2011 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal: zwanger, ongesteld, vlinder, MMM, negatieve test, twijfeltest, niets doorgegeven
Hallo dames, Heb mezelf er ook opgezet, uitgaande van mn langste cyclus, 35 dagen, erg lang maar deze keer pas testen op deze NOD! Iedereen succes!!!! Gr 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
@louan: Ik had deze keer ook mn langste cyclus van 32 dagen. Ben ook hier vanuit gegaan, heel benieuwd naar deze ronde! Succes allemaal
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Ik had dit topic al geopend een paar dagen geleden, maar liet hem weer verwijderen, waarschijnlijk te vroeg-nu zijn er gelukkig al wat meer dames. Ik pas precies hier thuis, dus ik denk dat ik hier maar blijf plakken
Hey dames, ik kom me ook bij jullie aansluiten. mijn cyclus is ook rond de 32-34 dagen. hou ook maar de langste aan. dan wordt mijn NOD 20 augustus. Ik heb er nog niet zo heel veel vertrouwen in dat het deze maand wat gaat worden, mijn vruchtbare dagen vallen precies als ik op de camping in frankrijk in een tentje lig... (wat een timing ). 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31.
heeeel heeeel veeeeel klussen hahah dan kan het toch niet mis gaaaan!! Ik zit nog wel te twijfelen om ovu testen te doen of te tempen, aan de andere kant wil ik er niet zoooo bewust mee bezig zijn, het moet toch wel een verrassing blijven, daarom zeg ik , gewoon heeeel veeeel klussen hiihihi.... succes iedereeeeen! x
@Ellaa: Welkom! Vruchtbare dagen in een tentje? Nou intiemer kan niet toch? Als je maar niet de lamp aan laat haha anders geniet de hele camping van jullie schaduwen @Louan: Ik ben deze keer begonnen met temperaturen, heb nog niet zo'n zin om aan ovu testen te beginnen. Begrijp wat je bedoelt hoor, wil mn ei dit keer ook echt niet missen. Mja veeeeeeeeeel klussen, kan het ni missen
16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) 18. LeenElise (3e ronde, eerste kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) 19. 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. Totaal:6 Zwanger Ongesteld
Ik heb mezelf op de 17e op de lijst gezet. Zal hier niet veel komen kletsen, want over een week ga ik op vakantie hahaha als ik terugkom vrees ik dat ik zoveeeeeeeeeel bij moet lezen, kom nl de 12e weer terug. hahaha sex in een tentje? Gaat prima hoor.
Meow fijne vakantie, waar ga je heen? Louan voor mij deze maand ook gewoon even op de gok mikken Ik wil eerst kijken hoeveel dagen er tussen de volgende cyclus zitten, aan de hand daarvan kan ik iets beter m'n dagen berekenen voor de ovulatie testen. Welke ovu testen zijn het goedkoopste bij Kruidvat?
hahaha, tentje is zeker intiem, maar we liggen samen met onze dochter (van 3) in de tent (wel 2 slaapcabines, maar toch....). ik heb nog niet eerder met temperaturen of ovulatietestjes gewerkt. wil de testjes dit keer wel gaan proberen, hopelijk is het dan een keer raak. heeft iemand ervaring met die dingen? hoe werkt het precies? @ meow: fijne vakantie! wij vertrekken ook dit weekend. zijn de 10e weer terug (dus ben straks ook een tijdje afwezig om te kletsen).
Wij gaan naar Zweden. En dat is een vruchtbaar land, want daar is onze dochter ook "gemaakt" dus wie weet... Ellaa waar ga jij heen Ovutestjes gebruik ik niet, maar ik temp sinds vorige maand wel. Werkt goed, bij mij was t heel duidelijk wanneer m'n ei was en dat m'n ongi eraan kwam.
@Ellaa: Haha dat is inderdaad minder met de kleine in 1 tent Ik heb nog geen ervaringen met ovulatietesten, probeer eerst een beeld te krijgen met temperaturen.. @Meow: Heleee fijne vakantie!
@ meow: haha, als het bij jullie lukt dan ga ik ook een keer naar zweden . wij gaan dit keer naar frankrijk, hopelijk is het daar ook vruchtbaar... @ leenelise: mijn temperatuur schommelt elke dag, is geen touw aan vast te knopen helaas. ga maar een gokje wagen met ovu-testjes dit keer. Zal jullie na mijn vakantie vertellen hoe het is gegaan