NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    @Reza, nee dat lijkt mij ook niet echt romantisch om op zo'n dixie (hoe schrijf je dat).

2. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Ja, dat kan wel wat je zegt.. Vind het alleen gek dat ik het zo snel al heb, meestal is het een paar dagen voor ik ongesteld moet worden.. dus ja, veel hoop op zwanger te zijn heb ik nu niet meer... :(

3. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Leuk dat je naar een festivalletje gaat Reza, dan gaat de tijd ook snel voorbij en ben je even met je gedachten ergens anders :)

4. bcloud

bcloud Niet meer actief

Probeer em eens in negatief te zetten in paint. Alles selecteren en dan rechtermuisknop.

5. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @Eowynka Het hoeft nog niets te betekenen.
    Sommige meiden hebben dit bijna maandelijks en bij sommige waren dit juist de eerste tekenen..
    Ik merk dat mijn darmen nogal van de rel zijn eerst heb ik dunne ontlasting daarna weer obstipatie en daar zal ik ook wel buikpijn van hebben.
    Bij mij, zijn mn boobs er ook wel vroeg bij normaal heb ik dat pas vanaf dag 23 (vandaag) en nu had ik dat al bij dag 18 ofzo.
    Tjaa wat zal het betekenen?

6. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ja ik kijk er erg naar uit maar ben ook wel bang dat het mij gaat slopen! ik zal zeker wel rekening houden met drank maar toch 3 dagen is best heavy.. hihi.. wordt ook een dagje ouder :p

7. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Oooh meiden ik ben zooooo niet handig met een computer.. hoe zet ik zon banner bij mijn berichtjes ??

8. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie

Ja wie weet.. Misschien is het net een goed teken voor ons :)

9. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Hier vanboven op de website in de rechter hoek zie je 'banners' staan, dan maak je daar een banner, kies je uit wat je leuk vind dat wijst zichzelf wel wat uit, daarna kopier je de code en die zet je bij je handtekening.

Je handtekening vind je bij gebruikersinstellingen die staan hier links net boven het forum :) hopelijk kan je er aan uit hoe ik het uilegde, anders vraag je het maar.

10. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    Ja, dat is op het einde best vermoeiend he, twee jaar geleden was ik twee dagen op een festival en toen was ik echt al bek af tegen we thuis waren.. maar is wel eens leuk om te doen.

11. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Thnxx Eowynka.. :)

Gelukt ??

12. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    @Sabine, het is gelukt zie ik :)

13. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    @Sabine, ik zie dat je al dicht bij je NOD komt, spannend he, en voor jou ook de eerste ronde voor je eerste kindje, net als ik :)

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    Ja klopt! Zag ik ook meteen dat het voor jullie ook de eerste ronde is voor jullie eerste kindje.. Heb jij er veel vertrouwen in? Ik twijfel zo omdat het de eerste ronde is.. Hoort niet vaak dat het meteen raak is.. Ik probeer positief te denken:)

15. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    .. ik heb steeds zo het gevoel dat het pas in de 3de ronde zal raak zijn.. idd, hoor je niet vaak dat iemand van de eerste ronde zwanger is he.. Maar dat wil niets zeggen hoor, het gebeurt soms wel :)

En we moeten ergens beginnen he, iedereen begint met ronde één ;) komt vast wel goed, ik hoop dat ik toch binnen nu en een half jaartje zwanger ga zijn..

16. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeie morgen dames :)
    Allemaal een fijn weekend gehad?

Ik heb vanmorgen weer een ovu testje gedaan maar helaas niks...
    Morgen zou volgens de kalender mijn eisprong zijn maar dat is dus niet zo, ben benieuwd wat hij morgen test.
    Om eerlijk te zijn baal ik best wel.

17. Eowynka

Eowynka Actief lid

18 mrt 2011
    252
    0
    0
    Belgie
    hey Sasya, kan ik goed inkomen dat je daar van baalt hoor... Ik heb zelf nog nooit zo'n ovu testen gedaan.. Dus heb er niet echt ervaring mee..

Maar wat ik me soms afvraag is of dat zou kunnen dat we soms geen eisprong hebben in de maand en toch ongesteld worden? (is misschien een stomme vraag...)

18. bcloud

bcloud Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Nouuu,, hoofdstuk mac is ten einde :D:D:D:D !!

Straks om 13.00 mn eerste werkdag bij Jumbo!

Heb ff bijgelezen:

Hendrika:
    Ik vindt dat je ei op dag 42 was.. Daarna stijgt je temp, met 1 dip na je eisprong. Dat is heel normaal had ik vorige maand ook (zie album)...

Djonna:
    Mooi dat je lekker hebt geklust, en je ei hebt gehad. En tja je zou wel kunnen testen hoor hahahaha, alleen is die wit denk ik :p..
    Ik ben ook een hormonenbom hoor, en das voor mn ei (vooral als die te laat komt:p) na mn ei, en rond mn ongi.. Ik heb dus een zeer unhappy man :p

mei2011:
    Jaa eindelijk ben ik eraf! Ze zei nog, als je word ontslagen bij Jumbo bel je maar hahahaha.. Nou k denk t niet :p
    Nja wie weet mss ooit als noodmiddel..

Kimmytje:
    Voor je NOD testen, raad ik je niet aan.. Iedereen heeft een ander hcg level.. Dus kan ook zijn dat jou hcg een piek heeft na je NOD.. Geen bloed geeft moed!! Ik duim voor je!

Leenelise:
    Lijkt me goed hoor, jou tempkaartje! Spannend :)
    Bij mij steeg die vanmorgen weer :D, denk ook zon 3 fase ding:p

Isis857:
    Gefeliciteerd :D geniet ervan... hoop dat t een plakker is!

Zusterklivia:
    Gefeliciteerd! Geniet ervan en ook blijven plakken he!

Iedereen die ongi is: Balen :( succes in de volgende ronde...

Hier doet mn kaartje ook vreemd.. Lijkt ook op dat 3 fase systeem.. Temp blijft wel boven de coverlijn.. Wat denken jullie?
    Ik zal me zo eens in de kleren hijssen voor mn 1e werkdag!

19. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Eindhoven
    @Sasya, ik geloof goed dat je baalt.. Al die onzekerheid.. Gek word je er van !! Succes meid !!

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Probeer je niet druk te maken over die negatieve ovu test!!
    Je 14e dag is een gemiddelde, maar wil zeker niet zeggen dat elke vrouw op dag 14 haar eisprong heeft!

Slimst is om rond dag 9 of 10 al te beginnen met testen en doorgaan totdat je hem gevonden hebt! Kan ook best dag 18 zijn of nog later.....

Deel Deze Pagina