Hey hey meiden, daar is ik weer!!!! Kimmy wat ontzettend balen meis bah bah bah Tyndall van harte met de pups!!!!! Hier druk geweest heb ook nog niet alles gelezen maar dat probeer ik vanavond nog wel te doen hoor!!! Dakkapel 1 zit erop en alle mensen wat een werk maar ohhh wat is het schitterend geworden!!!! Even niet na hoeven denken of ik wel of niet zwanger ben maar gewoon relaxt op een stoel voor het huis kijken naar hoe iets opgebouwd word... Ik ga zo ook eten... denk sla, met balgehakt en gebakken aardappels...
ja maar nog steeds wel hoger als de normale basale temp.. Krijg stilaan wat meer hoop..Heb jammergenoeg geen test in huis..haha
Ja ik heb een grote hond dus voel me wel verplicht om stukken met haar te wandelen. Maar als het regent dan wordt het gewoon een klein rondje hoor... Zo zijn we dan ook weer
Goede avond dames!! @Kimmy wat ontzettend jammer!! Op naar de volgende ronde.. @Tyndall Gefeliciteerd met de pups!! Vraagje: Ik heb nog nooit een test gedaan en ik ben nieuwsgierig naar hoe jullie dat doen.. in een potje plassen en staafje erin? of eroverheen plassen?? En waarom wordt er gezegd dat je een test uit moet spoelen? Waarom doe je dat? Ik wil heeeel graag testen Nog ffies geduld.. voel vanalles maar was vandaag ook al saggie... ben ik meestal een week voordat ik ongesteld moet worden.
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 72 .. negatieve test, .. twijfeltest, 1 zwanger, 4 ongesteld, 9 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven Zo.. mezelf erbij gezet. Mn NOD is op 30 aug bij en cyclus van 28 dagen, maar zoals jullie kunnen zien hieronder kan het bij mij alle kanten op.. ik hou dus maar gewoon het gemiddelde aan!
@kimmytje'; Balen meid! dikke knuffel!! @tyndall; gefeliciteerd met jullie pups!!! super hoor!! Hier geen gevoel van zwangerschap of ongi! blijf dus maar afwachten! wel gedroomd dat ik ongi werd maar vorige maand droomde ik dat ik zwanger was en dat was dus niet zo dus maar hopen dat het nu het omgekeerde is hahaha hoezo er veel bezig ???
Zo me werkdag zit erop heb ff lekker gesport en net een kv testje gehaalt en gedaan zag een licht roze streepje zag um meteen maar hijs niet fel genoeg voor foto denk ik morgen ochtend zal ik er nog eens 1 doen ben beneiuwd hihi...
Fl3X ik ga super voor je duimen hoor!!!! Hier last van me buik... niet echt smakelijk maar behoorlijk veel last van gassen en licht misselijk en koppijn (kan ook door de herrie komen denk ik) Is dat een teken?? zou nu 3 dagen na DPO
O goddank Daggie ik ben niet de enige hahahahaha, laat het maar een goed teken dan zijn hoop ik hahahahaha... Zit hier de hele tijd sorry te zeggen...sorry, euhm oeps sorry
Djonna dat heb ik ook. en ik lijk voor me gevoel net lolo Ferrari boobs doen zeer aa nde zijkant en hele lage buik en rugpijn en zoveel gas bij me haahha
Ohh Senna gelukkig!! nog 1!!! Maar hebben jullie ook last van euhm veel naar het toilet moeten maar dan niet om te plassen echt die hele erge steken en dan moeten rennen???
nee dat heb ik niet maar het is wel heel gevoelig zeg meer. ik heb telkens het idee dat ik het me verbeeld of alleen maar wil voelen omdat we het willen zo raar
ja ik weet het ook niet meer Senna hahahaha ik ga het wel weer zien Maar verdorie ik wou dat ik het nu al wist!!!
@sjtal; ik plas in een bekertje en dan de test erin, uitwassen weet ik ook niet?? @fl3xgirl; ik duim heel hard voor je @Djonna en Senna; ik wil t ook weten lol
hahah bekend probleem hier nog een mina ongeduld ahahahha. En nog eens een dochter van 7 die aan iedereen zit te vertellen dat ze een broertje krijgt terwijl we der verteld hebben dat hier geen baby's meer komen ahahah