Meow ik vermoed dat we hier allemaal hetzelfde hebben diegene die nog op het wachtbankje zitten... Serieus vanmorgen ben ik echt bijna over me nek gegaan kwam 1 van die bouwvakkers met zweetkleren naast me staan ik begon gewon spontaan te kokken brrrr wat was dat vies!!!!! Terwijl ik dus echt heel veel kan hebben, heb in de oudere zorg gewerkt, dus dan leer je wel je neus af te sluiten hahahahaa
hahaha maar kinderen voelen dat toch altijd aan?? Mijn dochter van 2 is sinds ik gestopt ben met de pil ook bezig met baby's en ze wil zelf ook soms baby zijn lol, wil ze als een baby vastgehouden worden en dr tuitbeker....
@Djonna; ja de periode tussen ei en ongi mag best korter, een dag of 3 is lang genoeg Ik was gister en eergister misselijk en had een opgeblazen buik. Vandaag had ik t warm en moe. Maar voor mn gevoel is t niet raak deze ronde
hier heeft de oudste het bij de andere 2 altijd goed gehad ze wist dat ze een broertje kreeg alleen mocht die helaas niet bij ons blijven en is een sterretje geworden en dat ze daarna een zusje kreeg
Oke meow ik hoop dat je het mis hebt en dat het gewoon hartstikke roze word, hoeveelste ronde zit jij??? Ik zit nu in ronde 8... Senna, hahahaha nou kan ze ook even melden wanneer ik dan zwanger raak???? wel handig zo'n kindje
Hey meiden! Ik heb zojuist weer n hoop bij kunnen lezen en ben de helft alweer kwijt hihihi jullie kletsen ook zooooo veeeeel supergezellig hoor!! Eens kijken wat ik nog onthouden heb.. @ Moontje, hoe is je eerste werkdagje bij de Jumbo verlopen? @ Kimmytje, **dikke knuf** ik baal met je mee meis.. had ook goede hoop voor jou verwen jezelf nu maar lekker (met n wijntje ofzo bijvoorbeeld of veel knuffels van je hubbie ) en veel succes voor de volgende ronde toegewenst!! @ Tyndall, gefeliciteerd met jullie 7 pups!! Heb je toevallig al n fotootje? @ Reza, jullie eten vaak erg lekkere dingen voor t avondeten lees ik telkens.. Mag ik niet eens aan komen schuiven? hihihi @ Isis, spannend voor je meissie!! Ben benieuwd naar de foto van je test van morgen... ga je em ook weer posten? @ Flexgirl, ook al zo spannend!! Ga je ons ook mee laten turen? En toen wist ik niet meer waar ik allemaal nog meer op had willen reageren... sorry!!
Ff geeft geen ei bij mij aan maar heb wel degelijk een ei gehad want ik had cb digitale gedaan die was positief op 10 en 11 augustus
ZusterKlivia, echt ik kan normaal alles aan... oke ik hou niet van sputum en alles wat daarbij hoort maar mensen met een koemelkallergie verschonen die het toch hebben gekregen perongeluk... je snapt wat ik bedoel vermoed ik maar nu ik zei al tegen mijn kerel geloof me lief als ik nu last had gehad van ochtendmisselijkheid was ik gegaan!!!! dan was er geen houden meer aan geweest
Vanochtend heb ik een Clearblue test gedaan.. zo'n digitale die al vanaf 4 dagen voor je NOD kan aangeven OF je zwanger bent en ook wanneer de bevruchting ongeveer heeft plaatsgevonden.. ik kan t nog steeds bijna niet geloven en jullie mogen rustig weten dat ik n potje heb lopen sjanken in de badkamer.. Bekijk bijlage 175088
ZusterKLivia gefeliciteerd meiske dat geloof ik graag dat je een behoorlijk potje hebt zitten janken!! Ik zou dat ook doen en vele met ons ook hoor!!! maar hij ziet er mooi uit, hahhahaa had jij ook last van gassen en af en toe niet echt misselijk maar zo'n nekkend gevoel????
@senna, misschien heeft ze dan nu ook gelijk, ga hard duimen voor een plakbeeb voor je. Je pendels voorspellen ook veel goeds btw @Djonna, dit is de 3e ronde. Bij de 1e was ik pas na 16 ronden zwanger, maar ik wist toen ook zeker dat ik zwanger was, voordat ik getest had en dat gevoel heb ik nu niet. En toen had ik weinig symptomen, veel plassen en rugpijn, meer was t niet. @ZusterKlivia; SUPER!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!
Ja ik ga het wel zien, mijn gevoel zei me telkens in ronde 8 en dit heeft wel een extra iets want mijn cyclus was later en zou dan nu op dezelfde dag uitgerekend zijn als mijn beste vriendin dan, lang verhaal zij ziek en gaat dood... zou wel mooi zijn zeg maar
@zusterklivia81: Gefeliciteerd!! @Djonna, ik heb dat ook, die gassen. Maar ook dat ik naar de wc moet rennen en dan idd niet voor te plassen. Wel moet ik veel plassen, durf bijna niks meer te drinken, weet niet waar al dat vocht vandaan komt haha. Ik heb al de hele dag een stekend gevoel net onder mijn ribben in het midden van mijn buik zeg maar Kan natuurlijk ook van de stress komen, maar toch raar...
@Djonna; oooow ik ga heel hard duimen voor je, dat zou wel mooi zijn. Ik heb ook zoiets; als t deze ronde raak is, is t precies t zelfde als bij ons 1e kindje, op vakantie in Zweden en uitgerekend op haar verjaardag... Had nog even gedacht om deze ronde daarom over te slaan
Dank jullie wel voor de lieve reacties meiden!! Ik ben nog wel erg pril zwanger dus er kan nog n hoop mis gaan.. hoop natuurlijk van niet!! @ Djonna, ik voel eigenlijk nog niks.. had alleen vanaf m'n eisprong last van n soort van ongikrampjes.. af en aan... en kheb gehuild omdat ik vooral moest terugdenken aan vorig jaar.. voor t eerst zwanger en naar de abortuskliniek gemoeten.. bah.. dat wil ik noooooooit meer mee hoeven maken en wens ik niemand toe!
Nee dat kan ik me voorstellen ZusterKlivia lijkt mij het ergste wat ik zou moeten doen brrrr.... dees inderdaad normaal nergens last van en nu... pff en de hele tijd van die kok neigingen maar kan wel weer aan alles liggen en niet daaraan hahahahaa. Ja we houden de hoop erin maar meer ga ik ook echt niet meer doen.... Meow ik hoop het zo want dat zou echt een mooi aandenken zijn aan haar.. maar goed is nog maar afwachten weer