ZusterKlivia heb het even prive naar je gemaild ivm herkenning op het net zou ik niet zo grappig vinden
Ik ga zo afsluiten.. m'n mannetje voelt zich wat eenzaam in z'n eentje op de bank.. Morgen zal ik wel weer heel wat bij te lezen hebben Kletsze nog ffies en slaap lekker voor strakkies!!! Liefsss
Hoi Sabine, heel herkenbaar! Elk bezoekje aan het kleine kamertje is spannend! Ik duim voor je... Ik heb waarsch wo mijn NOD. Vandaag predictor vroege test gedaan, maar bleef ook spierwit... Afwachten... Jij succes! gr Jan10
Zusterklivia gefeliciteerd meid!! Wat heerlijk, weer roze erbij!! Ik heb zere benen, rusteloos....ook 'n symptoom??? Verder heel af en toe wat ongi krampen of steekjes, meer niet! Als mn temp do ochtend nog hoog is ga ik mss testen. Al moet ik van mezelf eigenlijk tot za/zo wachten! (bij 28 dgn za mijn NOD)
Ik ga ook weer me bed in morgen weer om 6 uur op... dag 2 van de verbouwing Mooie dromen allemaal en een rustige nacht!!!
Stomme vraag maar hebben jullie ook last van tandvlees? Smorgens heb ik ook een ijzersmaak in m'n mond... Zo bizar..
@zusterklivia je bent van harte welkom hoor ghighi... Je moet het lowlands menu Es' horen bifiworstjes, noedels, cup a soup mmm...
@zusterklivia ik lees je bericht nu pas maar wat super tof!! Gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van...
zusterklivia gefeliciteerd! Ik hoop dat je de komende 9 maanden kunt genieten en dan wachten op jullie wondertje... Ik blijf je volgen gr jan10
@zusterklivia81 Gefeliciteeeeeerd mede-30+'er!! Ik duim voor je!! Ik slaap vannacht voor het eerst in ons nieuwe huis. Man slaapt nog in het andere huis. Ik moet de inbrekers wegjagen, haha!! Ondanks dat ik het zo druk heb met de verhuizing gaat de tijd langzaam. Ik wil testen!!!!
Jaaa weer een zwangere gefeliciteerd!!! Ik ga slapen hopelijk kan ik morgen een streepje laten zien trusten allemaal!
Ooooohjeeeetje!! Ik heb allemaal dezelfde dingetjes.. Gassen Veel grote boodschappen op het toilet Zeur gevoel in onderbuik Borsten pijn, vooral zonder bh Super vrolijk !! Misselijkheidvlagen Borreltjes in mijn buik Noem t maar op.. Het ene moment denk ik dat ik ongie word en dan denk ik weer van niet.. Moeilijke dingen.. Pff..
Dat was weer gezellig bijlezen! ZusterKlivia gefeliciteerd meis, en geweldig dat het ook zo snel is gelukt. Iedereen die lekker gaat slapen wens ik veel mooie dromen en slaap lekker. Ik lig ondertussen met de laptop in bed nadat ik de hele avond tegen vriend heb aangehangen op de bank. Het enige kwaaltje wat ik nu steeds heb is veel plassen en een drukkend gevoel tegen mijn blaas. Ik ga er snachts dat ook een keer of 3a4 uit om te plassen.