NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Beccy!
    Het gaat de goede kant al op! Als nu 50% van alle meiden op roze gaan zou dat al fantastisch zijn vergeleken met de eerste helft van de maand. Hoe kan dat nou dat er zo weinig zwanger zijn?

Isis- kan je geen foto plaatsen? Of heb ik er een gemist? Ben zo benieuwd :)

2. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    @beccy gefeliciteerd!!! Ik duim voor een plakbeeb

Hier nog steeds geen teken van ongi... ik zou morgen kunnen testen, maar dan zit ik nog maar 8 tot 10 DPO, mijn lf is vrij kort, dus ik weet niet zo goed of testen nu zin heeft. Wanneer mn ei precies was, weet ik ook niet, ik heb op mn vakantie niet getempt, alleen naar mn slijm gekeken. Ik lees hier namelijk vaak dat dat best vroeg is, 8 DPO
    Snappen jullie me?

3. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hoi hoi,

Gefeliciteerd Beccy. Duidelijk te zien. Leuk hoor, dat er nog veel mogen volgen. Jammer voor de dames die ongi geworden zijn. Op naar de volgende ronde.
    Hier weet ik het echt niet. Ongikrampen gehad van de week. Vandaag weer niks. Borsten die gevoelig zijn. Ik weet het niet....eh dat wachten...grrrrr......

4. Loontje4

@ Tyndall, ik zag je lijstje en sta er ook op. Kun jij voelen wie er zwanger zijn ofzo, hoe kom je bij dit lijstje? Ik ben gewoon nieuwsgierig!!

5. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap wat je bedoeld. Ik zou mijn nod afwachten in de hoop niet ongesteld te worden. Ik zou pas vanaf 10dpo testen want voor die tijd heeft het echt geen zin en ga je jezelf gek zitten staren p vage lijntjes. Hoewel op 10 ook nog heel goed negatief of heel vaag kan zijn waardoor je jezelf gek gaat zitten maken. Kortom nu nog niet testen maar pas op/vanaf 10dpo. Maar als je op je nod niet ongesteld word is dat al een heel geod teken ;)

6. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    goed plan, al ken je me niet zo goed ha ha.
    ps kun je ook foto-shoppen, heb van die heerlijke striae gekregen door gewichtsschommeling ha ha

gr jan10
    ps; vandaag of mo NOD, KV-test gedaan en hagelwit. grrrrrrrr
    zal wel niet gelukt zijn, maar wachten nog even af

7. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gok gewoon :) Ik kijk naar de namen op de nod lijst en als die naam er zwanger uitziet dnek ik dat je zwanger bent :) Kan het niet uitleggen, sorry...
    Ik moet dat lijstje eens gaan zoeken want Kimmytje staat er ook op en zij is jammer genoeg ongesteld geworden. Ik had zo'n sterk idee dat ze nu zwanger zou zijn :(

8. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Nou beetje late nog maar begin deze maand ongi geworden dus inmiddels bezig voor ronde twee derde kindje....wie kan die lijst beter aanvullen als mij..grr benhopeloos ermee. Moet 26ste ongi worden of niet natuurlijk haha....moesten in de tent klussen met twee slapende kids en een hond dichtbij moet zeggen dat was wel spannend haha ook maar hopen of ik goed zat...maar goed momenteel speelt mijn lijf ern spelletje met me denk ik, steeds het idee dat ik zwanger ben maar goed dat kan je toch zo vroeg nog niet merken...... Grr dat wachten ook. Wl al meer roze te zien hier, fijn zo!!!!!

9. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    en Beccy gefeliciteerd meis! Ik hoop dat het een hele fijne zwangerschap zal zijn..

gr jan10

10. Loontje4

Hier is je lijstje:

Tyndall's "Roze to be" lijstje

Kimmytje
    Debke83
    Mmuisje
    Isis857
    Wensje2
    Dees
    Gesina
    Susy
    Jackey
    Reza83
    Yupgup
    Rittjuh
    Missy86
    Loontje4
    Whitesaber

Er zijn er een paar waar ik echt heel sterk het idee van heb dat ze zwanger zijn en sommigen waar ik aan twijfel maar toch in het lijstje heb gezet. Let's see...

11. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    #2311 meow, 16 aug 2011
    Laatst bewerkt: 16 aug 2011
    ah ja, zoiets dacht ik ook al en ik hou niet van vage lijntjes;);)
    op zn vroegst kan ik dus zaterdag testen dan ben ik zowiezo 14DPO. Nja eerst maar eens niet ongi worden

hahaha ooooh ik zie dat ik niet op je lijstje sta lol

12. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ik stond ook niet in je lijstje..

13. Djonna

Djonna Niet meer actief

hey hey,

Ja kat is daar gebleven hoor!!! heb vannacht amper geslapen omdat ik haar in gedachte hoorde janken naar mij met haar zielige mauwtje (jaja ik kan mijzelf helemaal gek lopen maken ;) )

Dakkappel is inderdaad niet echt goedkoop maar we hebben er 1 gevonden die en goed werk aflevert en niet al te duur is.. dus dat scheelde, bij hun betaal je ook achteraf of in 2x en pas vanaf de bouw begint...

zwangerschapsklachten hmm branderige borsten had ik vorige maand ook maar helaas bleek dat niet zo te zijn, het leek alsof ze gloeien, heb jij dat ook??

14. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    en ik ben zeker te nieuw om een uitspraak over te doen haha...sorry ben ff aan het teruglezen...

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Lefbekkie gewoon je zegje doen hoor, doen we hier allemaal ;) ook al ben je nieuw ;)

16. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Ik dacht ook echt dat je gelijk had deze keer, jammer hoor :(

Hoe gaat het met jou? Kwaaltjes?

17. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    @Djonna ja net alsof ik de zon erop heb gehad.. Nou ja we wachten gewoon weer rustig verder.. Grrrr...

18. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ik ga ff bad tracher kijken :D fijne avond meiden!!

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Reza ja dat gevoel had ik vorige maand ook en dan vooral bij de tepels.... Helaas bleek het bij mij niet zo te zijn maar goed we gaan gewoon iedere maand opnieuw blijven proberen

20. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    hmmmm
    hahaha ik haat late eieren:$:D
    heb ik mn NOD morgen, kan ik nog niet testen...

zucht, dan moet ik maar wachten tot ik of 4 dagen over tijd ben of ongi wordt. en mn cyclus is altijd erg regelmatig geweest

Deel Deze Pagina