NOD 16-31 aug

Discussie in 'NOD forum' gestart door beccy, 17 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Beccy!!!!

2. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Isis! Ik ga voor je duimen! Of heb ik iets over het hoofd gelezen en weet je al meer??

3. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 3 zwangere meiden gespot: zusterklivia, beccy en debke (en mogelijk isis). Of zijn er al meer? Ik heb het niet zo goed bijgehouden helaas maar ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig! :)

Ik wacht npg rustig af of ik ongesteld ga worden. Ik heb zelf nog steeds het gevoel van wel. Maar toch blijft het spannend... :)

Allemaal succes met wachten!

4. floortje84

20 jul 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag nu echt op rood. Ongi is net helemaal doorgebroken. Helaas!

5. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey floortje wat ontzettend balen!!!!
    Wens je veel succes de volgende maand...

6. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen floortje :(

Over misschien roze gesproken, Flex misschien ook he ;)

Loontje- thanks vor de lijst. Ik ga hem meteen even aanpassen.

7. MilanFleur

MilanFleur Actief lid

28 jul 2010
    394
    0
    0
    Omgeving utrecht
    Allereerst; zwangeren gefeliciteerd!! Super leuk!
    Daarnaast leuk om te zien dat er hier een aantal erg actieve dames zijn. Helaas lukt het mij niet om zo regelmatig te schrijven, maar hou jullie zeker op de hoogte. Ik zie ook dat er een aantal nog niet gereageerd hebben, hoe staat eht ermee??

Iedereen die nog in spanning zit, heel veel succes en duim voor jullie allemaal!

Liefs

8. tyndall

tyndall Bekend lid

11 jun 2011
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tyndall's "Roze to be" lijstje

Kimmytje
    Debke83
    Mmuisje
    Isis857
    Wensje2
    Dees
    Gesina
    Susy
    Jackey
    Reza83
    Yupgup
    Rittjuh
    Missy86
    Loontje4
    Whitesaber

9. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Balen Floortje, heel veel succes de volgende ronde

10. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Becca!!

Reza je zeurt niet meid, je kan alles kwijt hier en hoe meer we van kwaaltjes weten hoe beter ;)
    Ik snap er ook allemaal nx van en ben steeds meer verbaasd over hoe ik me af en toe voel.
    Voorheen vond ik een cyclus veel te kort maar jezus wat duurt hij nu lang zeg :p

Welkom nieuwe dames!

Djonna wat fijn dat het nu goed is met de kat! en super dat de verbouwing goed verloopt.

Balen Floortje, op naar een nieuwe ronde!

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Was een kei leuke film! :D

En zag dat iemand ongi was geworden? Echt balen:(

12. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een mindere bui vandaag :( ben snel geirriteerd en heb nergens zin in.
    Mijn lieve mannetje ging vanmiddag even een boodschap doen en kwam terug met een prachtige bos rozen, dat maakte me weer helemaal blij!

Toen kwamen de vrienden en we hebben gezellig bijgekletst, tot zij me vertelde dat ze voor de vakantie maar 150 euro had.....
    Mijn haren gaan meteen over eind staan want ik weer nu dat mijn goede vriend weer voor alles opdraait en ik snap ook niet dat hij het pikt.
    Ik heb echt het idee dat ze hem gewoon als een pinautomaat ziet.... Ze moeten op en neer naar Denemarken met de auto en mevrouw d'r inleg is 150 euro zonder nog maar enige boodschap gedaan te hebben.
    Vriendje lief zei al: laat het maat gaan moppie, hij ziet het zelf niet.
    Sas: Grrrrrrr ja ja weet het *toch een opmerking gemaakt* en toen tot 100 geteld ofzo.........

Zo dat moest ik ff kwijt, ik kan niet omgaan met dat soort dingen en ben dan mss te geëmancipeerd:(

13. Reza83

Reza83 Bekend lid

23 apr 2011
    599
    0
    16
    Ja zeker grappig Flex! OMG! Shut the front door! Hihi..

@sasya lief! Dankjewel!

14. SabineW

SabineW Actief lid

12 aug 2011
    338
    0
    0
    Een mini me verwekken :)
    Eindhoven
    Oohneee!! Ik sta niet op het lijstje.. :(

15. Djonna

Djonna Niet meer actief

Ohh Sas wat ontzettend vervelend zeg van die mensen!!! Ik kan dat ook niet uitstaan hoor!! Ik verdien vele malen minder dan mijn vriend maar ik doe ook echt mijn steentje bijdragen hoor.. Ik ben tamelijk geemancipeerd en kan er dus ook zwaar niet tegen!!! Maar als je kerel het niet wil zien klinkt wat hard dan moet ie het maar ondervinden toch meis... soms kun je er zelf niets aandoen...

Wens je wel sterkte hoor!!!!

En dank je wel voor je lieve berichtje.. moet zeggen dat ik iedere middag aardig kapot ben terwijl ik toch echt niet veel doe hier in huis... (kan ook helemaal niet)

16. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Djon. En ja dat is ook zo maar ik kan zo slecht tegen die mensen, ik heb zelf ook niet veel aangezien ik afgekeurd thuis zit maar ik betaal alle rekening hier in huis van mijn "salaris"
    *Zucht* ik moet het ook loslaten :p

17. Djonna

Djonna Niet meer actief

sasa geloof me, die mensen komen nog veel vaker in je leven!!! maar hij moet het zelf gaan ondervinden meis.. op een moment komt hij er wel achter dan gaat het opvallen, wat je wel kan doen is gaan turfen hoe vaak het gebeurt en dan als hij erachter is het briefje laten zien ;) even met de neus op de feiten drukken noemen ze dat ;)

Succes!!!!

18. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha ja heb ik al een beetje gedaan ook.
    Van de week moest hij mee naar de kermis waar hij niet echt zin in had maarja, heeft die gek weer alles betaald.

Dus ik zeg zie je nou wel je bent 40 euro armer en je fungeert als taxi en heeft ze als eens een tank betaald of op haar koste naar de bios?
    Toen gaf hij me wel gelijk. Dus ja toen ik dit hoorde.....

Normaal maak ik me er niet zo druk om maar hij is gewoon te lief en speciaal voor me en dan kan ik het niet uitstaan.

ik zal er nu over op houden :p
    Iemand nog wat leuks te vertellen?

19. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hahaha voor mij is het leukste nieuws nu dat ik zo lekker mag gaan slapen morgen om 6 uur gaat ie weer (en dit noemen ze vakantie :p )

verder echt wel last van zogenaamde ongikrampjes en dan vooral smorgens maar moet het pas over 12 dagen worden beetje te vroeg dus :p

20. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh das geen lekker vooruitzicht lol, maarja je krijgt er veel moois voor terug en het eindresultaat zal het meer dan waard zijn.

Ik heb het ook en ik heb mijn ei nog niet eens gehad volgens de ovutesten

Deel Deze Pagina