Balen jan10, veel succes in de volgende ronde @juliaa, spannend, het kan idd beide kanten op, ik hoop voor jou de goede, ik duim voor je. Geen idee wat we eten, manlief kookt bijna altijd en die is er nu niet en ik heb ook niks in de koelkast zien liggen, heb dus verassingsmenu
Thx Sasya (compliment foto) Juliaa, spannend afwachten dan hoor, laat ons hopen dat er geen ongi doorkomt en je later knallend positief test. Heb je geen foto van je testjes? Jan, wat jammer Veel succes in de nieuwe ronde en hup hup ROZE Meow, spannend een verrassingsmenu Had ik vroeger altijd maar sinds mijn man stage loopt ben ik eerder thuis en is het dus mijn beurt om te verrassen xoxox
Nee pups mogen niet weg bij hun moeder tot op zijn minst 6 weken en beter 8. Maar dit is een bijzonder geval. We moeten even afwegen wat het beste is voor hem. Hij eet niet van de mama maar wel van de fles. Dus tja... Ik begin ook kriebels te krijgen nu ik allemaal goede berichten lees van positieve zwangerscapstesten. Ik kan niet wachten tot ik iets voel of niet ongesteld word op mijn nod. tik tak tik tak tik tak... is het al 26 augustus?
Hey meiden ben ik weer... Jan wat ontzettend balen meis elke keer weer die teleurstelling he Wat wij eten ik denk iets van thuisbezorgd.nl heb zo geen zin om te koken!!!!! Hier net weer even geslapen, was de hele middag al ontzettend moe en toen die bouwlui de deur uit waren toch maar even weer een uurtje me bed opgezocht... Heb zin in eten, en dan vooral chocolade, drop dat soort dingen maar hebben we niet meer in huis bah bah bah
Hey meiden! Gisteren en vandaag weinig tot niks kunnen lezen! Moest werken en gisteravond weer weg! Heb bijna alles terug gelezen! Wat een mooie testen zitten er bij meiden!! *jaloers* Gefeliciteerd!!!! Sommige hebben nog heel lichte streepjes! Ik duim dat ze snel donkerder worden! Hier kan ik zo goed als zeker op rood Gister al wat bruine afscheiding en lijkt nu wel door te gaan zetten. Wel erg vroeg.....dag 25! Lijkt erop alsof mijn cyclus die altijd zooo regelmatig is, van slag is! Balen!
daggie ik heb ook last zit nu op 5 DPO en geen idee of de innesteling is geweest... of de gyn had het fout en had ik eerder dan die 4 dagen die hij zei mijn eisprong dan zou ik nu op 8 dpo zitten ofzo.... Ik heb ook echt geen flauw idee meer
Ja ik weet t ook niet veel misselijk last van mijn borsten en krampen ...weet nog niet eens of ik me ei heb gehad of niet..... Klote dat ontpillen haha
Ja Daggie dat is helemaal niet fijn!!! Pfff heb er 5 maanden over gedaan om te ontpillen.. en nu sinds 3 maanden loopt het pas lekker en ineens is mijn cyclus nu deze maand iets van 32 ipv 28 gewoon Snap geen hout meer van mijn lichaam
Even stomme vraag tussendoor hoor maar hebben jullie ook zo'n last van droge lippen?? Ik blijf maar zalf smeren..stomme weer moet nu maar snel echt zomer worden
@juliaa, spannend, het kan idd beide kanten op, ik hoop voor jou de goede, ik duim voor je. Ik heb geprobeerd te fotofraferen maar het flitste te erg dus geen resultaat. En nu kan ik mijn toestel nergens meer vinden. Het was trouwens geen tuurtest maar een echte roze streep, geen twijfel mogelijk! BEn benieuwd hoe dit verder gaat. Probeer wel moed te houden. Het zit nl alleen aan het wc papier en niet in m'n slipje du dat is wel weer gunstig denk ik dan. Waar hou je je mee op de been.....
hey meiden, weer flink gekletst hier! dames op roze, gefeliciteerd!!! dames op rood, balen! tyndall, nee heb niet getest vandaag..wil proberen te wachten tot ik een paar dagen overtijd ben..morgen is mn nod en eerst maar eens kijken hoe dat gaat beccy, je bent 10dpo toch? volgens mij kan je dan nog niet over de 4 weken zwanger zijn.. als je zwanger bent, reken je vanaf je ei + 2 week extra. Dus als je 10 dpo bent, zou je nu 3 weken en 3 dagen zwanger zijn.. Wil geen spelbreker zijn natuurlijk, maar anders schrik je straks bij de eerste echo als je terug wordt gezet..