Nee heb nog niet getest. Heb een korte lf, zit dus vandaag 9 tot 11 dagen DPO, dat heeft denk ik niet zoveel zin
@Julia: gefeliciteerd. Blijf positief! @roosje: ja hier nog een met pukkeltjes op de rug die ik normaal nooit heb. Had dit de laatste keer ook met de helaas korte zwangerschap. Wie weet!!
Meiden ik zeg welterusten voor vandaag!!! Ik ben zo moe dus ik duik me bedje in.... En dan zijn we ook weer een dag dichterbij
hee meiden, @julia gefeliciteerd!geniet ervan! vanmiddag een testje gewaagd en voor mijn gevoel echt een super licht streepje gezien maar niet te zien op foto! of mijn ogen houden me erg voor de gek! heb eerder eens vals positief getest dus ik ben erg voorzichtig hiermee! hopelijk over 2 dagen een duidelijker streepje! I hope so!weer afwachten! fijne avond
Beccy, leuk initiatief!!! Hier overigens ook bagger geslapen.. 3 uurtjes maar!! En wat betreft mijn eetlust.. ik heb juist meer hongerrrr... continu zelfs!! hihihi Zag trouwens dat wij bijna even ver zijn... leuk!!! Flexgirl & Juliaaa, GEFELICITEERD!!!!!
Meiden die vorige maand ook op de eind juli lijst topic meegepraat hebben- Kunnen jullie je nog herinneren dat ik getest had met de waardeloze testen die me gestuurd waren? Er stond toen echt een overduidelijk streepje maar was helemaal iet zwanger. Ik voelde me ook totaal niet zwanger... Nu vanmiddag moest ik bloed laten prikken (niet voor hcg hoor) en er werd me gevraagd of ik zwanger zou kunnen zijn nu. Ik zei dus: "ik denk het niet. Want mijn nod is pas 26 augustus". Ze wilden toch dat ik urine inleverde. Ondanks het feit dat ik dus vanochtend al veel gedronken had en ik pas op zijn meest 9dpo kan zijn. Goed, ze hebben dus een urine test gedaan en nu zegt die muts dat ze denkt dat ik zwanger ben! Ze zag een vaag streepje. Ik vertrouw die stomme dip stripsjes totaal niet en geloof het niet. Dat kan toch niet?! Ze heeft de strip aan mij gegeven en ik zie er ook echt wel iets vaags op. Maar dat kan toch niet? Ik heb hem al "gewassen" en het staat er nogsteeds. Echt heeeel vaag. Ik zou als zij er niks over had gezegd niks gezien hebben. Maar nu ik weet waar ik mloet kijken staat er echt wel iets. Ik moest dit even kwijt dames... Ik ben lichtelijk gefrustreerd want mijn geduld om niet te testen is weg. Nu moet ik morgen weer testen en ga me weer blind zitten staren grrrr! Einde frustratie bericht
@ alle ongi's, balen!! Op naar de volgende maand. @ Flexgirl en Julia, gefeliciteerd!!!! O hier blijft het spannend. Heb echt geen idee. Borsten iets gespannen, ongi krampen een beetje, steekjes in liezen. Heb zaterdag mijn NOD als het goed is maar wil wachten tot maandag. Oooo wat duurt het nog lang. Heb verder geen testen in huis dus........we wachten nog maar
@tyndall; jaaa dat weet ik nog wel, die wilde je man toch voor de hond gebruiken oid?? Ooooh spannend zeg, ja je zei zelf al tegen mij dat 9 DPO best vroeg is. En als hij al een keer eerder positief aangaf terwijl t niet zo is, zou ik t ook niet geloven. Ja dan zou ik ook morgen gaan testen lol
Dit was wel niet van hetzelfde merk voor zover ik weet. Deze is zo'n strip die ze bij de dokter doen. Ik moet wel zeggen dat dit streepje meer roze is dan dat van vorige maand toen ik zelf getest had. En inderdaad ja, mijn man wou zo'n strip gebruiken om te zien of de hond zwanger was Maar dat is nu wel duidelijk met 7 puppies he! lol
Oh en wat ik wel doe is afwachten of dit streepje niet ook verdwijnt want die van vorige maand waren de volgende dag weg. Spoorloos verdwenen.
@tyndall, dat kan ik me ook nog herinneren. Het kan best dat je nu pas een positieve test hebt. Een vriendin van me heeft precies hetzelfde gehad. Die testte pas na 8 weken positief. Omdat ze "ongesteld" was geworden dacht ze helaas pindakaas. Omdat ze voor haar werk vaker bloed moet laten prikken stelden ze ook deze vraag. Zij verklaarde die zuster ook voor gek, maar 8maanden later had ze een klein meisje in handen. Ik zou zeggen probeer morgenvroeg er eens een test tegenaan te gooien. Ik ga heel hard duimen voor je! Succes
Ben benieuwd morgenochtend! Heb je zelf t idee dat t raak is?? Ik heb t gevoel nog steeds niet, denk nog steeds dat ik ongie ga worden, ook al wijst nog niks daarop, raar
Nee tot op vanmiddsag had ik echt totaal geen idee dat het raak zou kunnen zijn. En nu eigenlijk nog niet om het simpele feit dat het volgens mij niet mogelijk kan zijn om nu positief te testen. Tenzij Dees gelijk heeft. Nu ik dat vage streepje heb gezien zit ik me natuurlijk vanalles in te beelden. Ik ben namelijk al 2 dagen gigantisch moe, heb al 2 dagen enorme honger, mijn boobs doen alweer een week pijn, moeilijk stoelgang, lichte krampen. Dus ja eigenlijk voel ik al wel 2 dagen dingen maar wil er gewoon niet aan toegeven zodat ik mezelf niet gek ga zitten maken. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik het me inbeeld.
@meow, ik hoop voor je dat je heel snel een positieve test in handen hebt en dat je gewoon geen last van kwaaltjes hebt.
Veel gekletst weer!!! Aan de meiden die positief hebben getest, VAN HARTE GEFELICITEERD Hier dacht ik toch echt vandaag ongi te worden maar nog niets. Heb al 2 dagen een bloedsliertje (echt heel dun) bij mn afscheiding.. Het is bijna niets, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven maar houdt dus al wel 2dgn aan. Iemand hier ervaring mee voor ongi?
Wow.. wat een berichten hier !! Ik ga hier ook meeposten, mijn nod is 28 augustus. Ben bijna een jaar bezig en word nu echt ongeduldig In ieder geval was m'n eisprong zaterdag de 13e en ik zit nu al op kolen... Iedereen succes hier
@dees, dank je wel @tyndall, ja dat herken ik wel van vorige zwangerschap, dacht ook vanalles te voelen, nu heb ik t iets meer losgelaten @LeenElise; nee, geen ervaring mee, sorru @RedRidingHood, welkom hier. Eens kijken of ik de lijst terug kan vinden om je erop te zetten
NOD lijst 16-31 augustus 16. Beccy (1e ronde na VMK, 1e kindje, 6e ronde totaal) Kimmytje (4e ronde, 1e kindje) Marassie (2e ronde, 1e kindje) 17. Meow (3e ronde, 2e kindje) LQ87 (1e ronde, 1e kindje) Floortje84 (4e ronde, 1e kindje) Miran336 (2e ronde, 3e kindje) Debke83 (2e ronde, 2e kindje) Mmuisje (3e ronde, 2e kindje) Jan10 (4e ronde clomid, ) 18. LeenElise (3e ronde, 1e kindje) Toerist18 (2e ronde, 2e kindje) GFH (8e ronde, 1e kindje) Diana1990 (3e ronde, 2e kindje) Meissie2008 (9e ronde, 2e kindje) Isis857 (2e ronde na MA, 1e kindje) Wensje2 (2e ronde, 2e kindje) TVL (4e ronde, 1e kindje) ambonmanise (4e ronde, 1e kindje) 19. ZusterKlivia81 (2e ronde, 1e kindje) Sjee (4e ronde, 2e kindje) SabineW (1e ronde, 1e kindje) 20. Louan (5e ronde, 1ste kindje) Ellaa (5e ronde na mk, 2e kindje) Ilona PS (5e ronde na mk, 2e kindje) Mei2011 (22e ronde (7e na MA) 1e kindje) Livelife (3e ronde, 1e kindje) Dees (7e ronde na mk, 1e kindje officieel 16e ronde) MilanFleur (2e rondje, 1e kindje) Fl3xgirl (2e ronde na vmk, 3e kindje) 21. Roosje31 (10e ronde, 2e kindje) Moontje01 (6e ronde na 2.5 jaar geen cyclus, 1e kindje) Sjtal (2e ronde, 1e kindje) VrouwTheelepel (ronde +- 20 (1e na MK3), ronde 5 clomid, 1e kindje) Hendrika (ronde 22, 1e kindje) Gesina (5e ronde, 1e kindje) 22. Marliesje83 (4e ronde, 1e kindje) Susy (1e ronde, 3e kindje) Jackey (1e ronde, 1ste kindje) 80suus80 (23e ronde, 2e kindje) 23. Liefkleintje (3e ronde, 1e kindje) Annie81 (2e ronde Clomid, 1e kindje) Debs1 (2e ronde na mk.(ronde7) 1ste kindje) 24. Balie83 (3e ronde na MA, 1e kindje) LindeDD (5e ronde, 1e kindje) Reza83 (2e ronde, 1e kindje) 25. 26. Tyndall (2e ronde, 2e kindje) Moedervan3 (2e ronde, 3e kindje) Wallie81 (7e ronde, 1e kindje) 27. Rittjuh (10e ronde, 1e kindje) Amanda13 (7e ronde, 1e kindje) Eowynka, (1e ronde, 1e kindje) Sitalita, (2de ronde, 1e kindje) 28. Missy86 (4e ronde, 2e kindje) Flippo123 (22e ronde/26e maand, 1e kindje) Djonna (8e ronde, 1e kindje) Yupgup (1e ronde, 1e kindje) RedRidingHood (12e? ronde, 1e kindje) 29. Labrador (7e ronde, 1e kindje) Trotsemams (1e ronde, 3e kindje) Loontje4 (5e ronde, 2e kindje) 30. Jantine Daggie1984 (1e ronde, 2e kindje) Whitesaber (11de ronde,4de ronde Clomid, 2de kindje Joekie (ronde ontelbaar, 1e kindje) Eef5 (4e ronde, *2e kindje) Daro (1e ronde, 2e kindje) 31. Sasya (3e ronde, 1e kindje) Ellamalou (1e ronde, 1e kindje) Datumloos Zwabbertje (8e ronde, 2e kindje) Anni85 (7e ronde, 1e kindje) Roozjuh (2de ronde, 2de kindje) Princess79 (ronde 6, 1e kindje) Totaal: 73 .. negatieve test, 1 twijfeltest, 4 zwanger, 6 ongesteld, 9 MMM, .. vlindertje, .. niets doorgegeven -------- pffffffft t was ff zoeken, die lijst stond op pagina 239