IK ben normaal een heel nuchter persoon en haal me nooit iets in het hoofd wat er niet is. Maar na vanmiddag zit iki me dus helemaal op te vreten en kan wel 100 redenen verzinnen waarom het niet kan dat er een echt streepje op de test staat. Een nog 100 meer waarom het niet goed zou zijn als er nu al een streepje zou staan. Kan namelijk ook buitenbaarmoederlijk zijn dan....
dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar 6DPO, is t dan al wel ingenesteld? Grr waarom moest die assistent dan ook perse kijken als t niet nodig was? Big Hug!
Lieve Tyndall wat een vervelende situatie je weet gewoon niet waar je aan toe bent Hoop dat je gewoon heel snel duidelijkheid krijgt!!! Maar kan me indenken dat je behoorlijk van slag bent door alles even een virtuele knuff voor jou. Liefs Djonna
Jeetje Tyndall heb net even je verhaal terug gelezen! Pf snap ontzettend goed dat jij je nu zit op te vreten, wat een onzekerheid.. Hoop voor je dat je gauw meer duidelijk krijgt!
Pfft tyndall. Lastig. Maar als je nou wel echt 9 dpo bent. Dan is het toch volkomen logisch dat er een vaag streepje staat? Ik zou dan niet gelijj aan bbz willen denken. Morgen en overmorgen anders nog eens testen, dan zou je.toch echt verschill kunnen zien.... Er is nou al getest, hoef je je ook niet meer in te houden
Weer 2 dames op roze!! Gefeliciteerd!!! Ik zou dr gek van worden Tyndall... geen streep of gelijk een vette! Hopen dat je snel duidelijkheid heb en een licht streepje op 9 DPO hoeft niet te betekenen dat het een bbz is... Hier morgen toch maar weer testen... weet niet precies wanneer mn ei was maar morgen 12 of 8 DPO de kans op een 2e streep minimaal maar ik heb nog nooit zo'n spannend kaartje gehad als nu dus toch weeeeer een beetje hoop.... zeker na de stijging van vanochtend 36.6 naar 37 mn hoogste temp ooit
Misschien een domme vraag maar weet iemand hoelang je urine kunt 'bewaren'? Als je het bij de dokter in moet leveren wordt het toch ook een tijdje bewaard voor ze er iets mee doen? Wil evt. morgen testen met ochtendurine.. Maar toen ik de vorige keer testte met mn ochtendurine op NOD werd ik later op de dag ongi, wil dit liever niet weer..
@ Juliaa, duidelijk! Gefeliciteerd hoor! @ Tyndall, ik herinner het me ook nog! Ai meid, probeer rustig te blijven, nog een paar daagjes geduld en je bent zeker, zou wel super zijn hé! @ Red..., welkom en veel succes! xoxox
Het kan zijn dat ik 9dpo ben. Maar dat is echt het absolute maximum. Ik heb een foto gemaakt. Hij is beter te zien dan ik dacht. Bekijk bijlage 175936
Ik denk dat je dat wel een paar uurtjes kan bijhouden? Ik heb van die "speciale" pipi potjes met een dekseltje... En anders wel proberen met namiddag pipi?
Ik heb hem nat gemaakt om te zien of het niet weg ging. Nu ondertussen is hij alweer droog en het staat er nogsteeds. 'Fijn zeg!' (dat was sarcastisch bedoeld) Ik ga de lab medewerker aanklagen voor het onnodig veroorzaken van stress als ik nu niet zwanger ben.
Ik zie m ook heel licht... Maar misschien iets te veel naar links?? maar ken deze testen ook niet... Ga je morgen zelf nog een keer testen?
Hoe gek een mens kan worden Ik zou morgen of overmorgen nog eens testen meid, dan ga je zeker duidelijkheid hebben Ik ben aan het duimen hoor!
Ik weet niet of hij te ver naar links staat. Ik heb ook nog nooit een test van dit merk gezien. De lab medewerker is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. En zij heeft deze testen al vaker gedaan dus dan zal ze wel weten waar de streep moet zitten denk ik.
Ik denk wel dat ik morgen zelf ook nog een test ga doen ja. Laten we hopen dat ik dan duidelijkheid krijg. Ik heb geen testen in huis en moet die dus nog gaan halen vanavond zodat ik morgen ochtend direct kan testen.
Ik ga voor je duimen dat er een duidelijke streep op staat zou het voor een bloedtest nog te vroeg zijn??
Ik vind em best duidelijk tyndall, hij is in ieder geval roze!! Spannend! Enne... Aanklagen... Tsssst Amerikaanse hahahaha Welk merk is het?